Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس تأکید کرد که فصل آینده هم در این تیم به دوران بازی‌اش ادامه می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از انگیزه‌های خود برای آغاز سومین فصل حضورش در یوونتوس سخن به میان آورد.

بعد از ناکامی مجدد بانوی پیر برای فتح لیگ قهرمانان اروپا در دومین فصل حضور یوونتوس در این تیم، شایعاتی درباره احتمال انتقال او از تیم منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو که فصل گذشته در 33 بازی‌اش در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، 31 گل به ثمر رساند و دومین اسکودتوی متوالی‌اش را با این تیم کسب کرد، در پیامش نوشته است: در حالی که برای سومین فصل حضورم در بیانکونری آماده می‌شوم، روحیه‌، انگیزه‌ام و جاه‌طلبی‌ام مانند همیشه بسیار زیاد است. گل‌ها، پیروزی، تعهد، فداکاری و حرفه‌ای‌گری. با تمام قدرت و با کمک‌های ارزشمند هم‌تیمی‌هایم و تمام اعضای باشگاه یوونتوس ما یک بار دیگر برای فتح ایتالیا، اروپا و دنیا تلاش می‌کنیم.

یوونتوس با رونالدو از پیراهن سوم خود رونمایی کرد + عکساولین جلسه تمرین یوونتوس زیر نظر پیرلو و با حضور رونالدو

در ادامه پیام ستاره پرتغالی یوونتوس آمده است: شکستن رکوردها، غلبه بر موانع، بردن جام‌ها و رسیدن به اهداف شخصی و تلاش بیشتر و دوباره برای بهتر شدن. می‌‌خواهم به اهدافی بزرگتر برسیم و در تمام چالش‌هایی که در این مسیر ممکن است مقابلم قرار بگیرند موفق شوم. من می‌خواهم هر سال ماجرایی بهتر از سال قبل را تجربه کنم و تیم‌مان همه جام‌ها را برای هواداران و طرفدارانش به ارمغان بیاورید. می‌خواهیم پرچمداران این شور و اشتیاق حیرت‌آوری که نامش یوونتوس است باشیم، در خور قدمت باشگاه ظاهر شویم و نام و اعتبار و ارزش‌های آن را تا جای ممکن ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سری A کریستیانو رونالدو یوونتوس بیشتر بخوانید... پیرلو در اولین نشست خبری به‌عنوان سرمربی یوونتوس: می‌‌خواهم شور و هیجان را به یووه برگردانم/ مطمئنم تصمیم درستی گرفته‌ام قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیرلو در اولین نشست خبری به‌عنوان سرمربی یوونتوس: می‌‌خواهم شور و هیجان را به یووه برگردانم/ مطمئنم تصمیم درستی گرفته‌ام واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سری A کریستیانو رونالدو یوونتوس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ بارسلونا پاسخ نامه مسی را داد/ شرط باشگاه برای جدایی کاپیتان ۲ مسی مقصد بعدی‌اش را به نیمار اعلام کرد ۳ تراکتور با ۳ غایب به مصاف استقلال می‌رود ۴ مجیدی: جزئیات مذاکره مدیران استقلال با استراماچونی یک رسوایی است/ از پیروزی در دربی ناراحت بودند/ کارشکنی‌تان تاریخی بود! ۵ مخالفت هیئت مدیره استقلال با استعفای مجیدی/ خشم هواداران از رفتار سعادتمند ۶ واکنش باشگاه استقلال به استعفای مجیدی: ‌در فضای مجازی استعفا نمی‌کنند! ۷ سعادتمند: شفر به استقلال تخفیف نداد، استراماچونی گفت باید فکر کند/ زمان سفرم به ایتالیا مناسب نبود/ متوجه منظور گل‌محمدی نمی‌شوم ۸ مجیدی از سرمربیگری استقلال استعفا کرد مهمترین اخبار ورزشی مخالفت هیئت مدیره استقلال با استعفای مجیدی/ خشم هواداران از رفتار سعادتمند عضو هیئت مدیره استقلال: استعفای مجیدی در دستور کار هیئت مدیره قرار نمی‌گیرد/استراماچونی نمی‌تواند به ایران بازگردد واکنش باشگاه استقلال به استعفای مجیدی: ‌در فضای مجازی استعفا نمی‌کنند! مجیدی: جزئیات مذاکره مدیران استقلال با استراماچونی یک رسوایی است/ از پیروزی در دربی ناراحت بودند/ کارشکنی‌تان تاریخی بود! مهمترین اخبار تسنیم تقدیر نخست وزیر سوریه از حمایت‌های ایران/ تقویت همکاری تهران و دمشق در بخش‌های زیربنایی و مسکن برگزاری نشست ۳ کشور ضامن روند آستانه ‌و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه میشل عون: مبارزه برای اصلاحات را ادامه می‌دهیم/ علت انفجار بیروت کاملا روشن می‌شود چین: آمریکا فوراً تحریم‌های یکجانبه خود علیه سوریه را لغو کند شمارش معکوس برای آغاز سرنوشت‌ سازترین مرحله جنگ یمن درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سری A کریستیانو رونالدو یوونتوس فوتبال سری A کریستیانو رونالدو یوونتوس استعفای مجیدی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است

مدافع برزیلی تیم فوتبال چلسی اعلام کرد که در پایان فصل جاری لیگ برتر انگلیس به حضورش در جمع آبی‌های لندن خاتمه می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیاگو سیلوا در پیامی ویدئویی که در سایت رسمی باشگاه چلسی منتشر شده است، اعلام کرد که پس از چهار سال حضور میان آبی‌پوشان لندن در پایان فصل جاری از آنها جدا خواهد شد.

مدافع میانی برزیلی چلسی گفت: چلسی برای من ارزش زیادی دارد. زمانی که به این تیم پیوستم، هدفم این بود که تنها یک فصل برایش بازی کنم اما 4 سال در این تیم ماندم. بازی در چلسی نه تنها برای من، بلکه برای خانواده‌ام هم اتفاق مهمی بود.

مدافع سابق پاری‌سن‌ژرمن سال 2020 به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد و به چلسی پیوست. او برای تیم غرب لندن 151 بازی رسمی انجام داد و با آنها سه جام شامل یک قهرمانی در لیگ قهرمانان، یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا کسب کرد.

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

سیلوا افزود: فرزندان من در آکادمی چلسی بازی می‌کنند و عضو خانواده چلسی شده‌اند که این برای ما واقعاً مایه افتخار است.  من فکر می‌کنم در طول چهار سالی که اینجا حضور داشته‌ام، همیشه با تمام توانم بازی کرده‌ام اما متأسفانه هر فرآیند یک آغاز، یک پروسه و یک پایانی دارد. این اما پایانی همیشگی برای رابطه من و چلسی نیست و امیدوارم که در آینده‌ای نزدیک دوباره بتوانم برای ایفای نقشی دیگر به اینجا برگردم. با این حال هر اتفاقی که رخ دهد، عشق من به چلسی وصف‌ناپذیر است و تنها چیزی که می‌توانم به این باشگاه بگویم، تشکر است. خداحافظی با یک تیم در شرایط عادی هم سخت است، چه برسد به زمانی که علاقه شما و تیم‌تان دو طرفه باشد. وقتی آبی شدی تا ابد آبی خواهی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • پرسپولیس و استقلال در گردنه قهرمانی | انگیزه‌های انتقامی رقبا
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است