Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@14:05:32 GMT

مهدی طارمی در پرتغال کاندید شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۴۳۵۳

مهدی طارمی در پرتغال کاندید شد

طارمی ستاره ایرانی تیم ریوآوه پرتغال پس از گذراندن فصلی درخشان در فوتبال پرتغال توانست یکی از ۱۰ کاندید بازیکن برتر فصل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هر چند این روزها خبر ویژه درباره مهدی طارمی مربوط به انتقال وی به تیم پورتو است اما هنوز پرونده فصل گذشته لیگ پرتغال برای این ستاره ایرانی بسته نشده است؛ طارمی که در فصل گذشته لیگ پرتغال توانست با ۱۸ گل عنوان آقای گلی را به دست آورد، حال در آستانه کسب عنوان بهترین بازیکن فصل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام خبرگزاری ابولا، فهرست ۱۰ نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ پرتغال که توسط کاپیتان و مربیان تیم‌ها انتخاب شد‌ه‌اند:

۱- پائولینیو (براگا)
۲- پیزی (بنفیکا)
۳- مهدی طارمی (ریوآوه)
۴- ریکاردو هورتا (براگا)
۵- الکس تلس (پورتو)
۶- کورونا (پورتو)
۷- فابیو مارتینز (فامالیکائو)
۸- مارکوس ادواردز (ویتوریا)
۹- پدور گونچالوس (فامالیکائو)
۱۰- برونو فرناندز (اسپورتینگ)

باید دید این ستاره ایرانی که در آستانه انتقالی بزرگ و هیجان‌انگیز به باشگاه پورتو است، می‌تواند عنوان بهترین بازیکن لیگ پرتغال را در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ به دست آورد یا خیر؟ اتفاقی که با توجه به درخشش چشمگیر طارمی چندان دور از ذهن نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی ریوآوه مهدی طارمی لیگ پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!

میلاد عبادی پور از لیست نهایی تیم ملی والیبال خط خورد.

طرفداری | با نظر موتا پائز ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ادامه می‌دهند.

با اعلام فدراسیون والیبال و بر اساس تصمیم موریس موتاپائز، از لیست ابتدایی ۳۰ نفره دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی، ۱۸ بازیکن برای ادامه تمرینات در اردو ماندگار شدند که در بین اسامی مدعوین، خبری از نام میلاد عبادی‌ پور، کاپیتان تیم ملی نیست.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏