Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@09:36:59 GMT

کرونا مغلوب آنتونیو باندراس شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۴۵۸۲

کرونا مغلوب آنتونیو باندراس شد

‍‍‍‍‍‍

«آنتونیو باندراس» هنرپیشه اسپانیایی، که نامزدی اسکار را برای «درد و شکوه» ساخته «پدرو آلمادووار» دریافت کرد، از بیماری کووید ۱۹ بهبودی کامل یافت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، «آنتونیو باندراس» در توئیتی به زبان اسپانیولی اعلام کرد پس از سه هفته ابتلا به بیماری کووید 19 درمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سه هفته در قرنطینه به سر می‌برد.  باندراس دهم آگوست در روز تولدش متوجه شد که به ویروس کرونا مبتلا شده و همان روز خبر ابتلای خود را اعلام کرد.

باندراس در توئیت خود نوشت: پس از 21 روز قرنطینه، حالا می‌توانم اعلام کنم که بیماری کووید 19 را پشت سر گذاشته ام. من بهبود یافته ام. با کسانی که اندازه من خوش شانس نبودند، و کسانی که بیشتر از من از این بیماری آسیب دیده اند، ابراز همدردی می‌کنم. امیدوارم  بیمارانی که در میانه راه مبارزه با این بیماری هستند، مقاوم باشند.

«آنتونیو باندراس» برای بازی در فیلم «درد و شکوه» ساخته «پدرو آلمادووار» نامزد اسکار بهترین هنرپیشه نقش اصلی مرد شد.

او جایزه بهترین هنرپیشه نقش اصلی مرد را از جشنواره بین المللی کن 2019 دریافت کرد.

خوزه آنتونیو دومینگوئز باندراس (José Antonio Domínguez Bandera) زاده 10 آگوست 1960 که بیشتر با نام «آنتونیو باندراس» شناخته می‌شود، هنرپیشه اسپانیایی است.

او یکی از معروفترین بازیگران اسپانیایی در آمریکا به‌شمار می‌آید. وی برنده نخل طلا در جشنواره کن 2020 برای بهترین بازیگر مرد و همچنین کاندیدای جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم «درد و شکوه» در همان سال شد.

انتهای پیام/

R7536/P/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سینمای جهان بیشتر بخوانید... مهار کرونا و احیای بازار سینمای چین قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مهار کرونا و احیای بازار سینمای چین واژه های کاربردی مرتبط سینمای جهان پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ وقتی "حاج قاسم" روضه می‌خواند/ روایت "شهید سلیمانی" از رؤیای صادقانه شهیدی و ملاقاتش با امام حسین(ع) ۲ نگاهی به زندگی تنها پیامبر زن ۳ امرالله احمدجو: عشق میرباقری به اهل‌بیت، "مختارنامه" را ماندگار کرد/ ماجرای دادکشیدن سر خسرو شکیبایی ۴ روایت امام سجاد (ع) از ابراز وفاداری «طفلان مسلم» به اباعبدالله ۵ خاطره شنیده‌نشدۀ حجت‌الاسلام انصاریان از "شهید سلیمانی" ۶ اختصاصی تسنیم|چهارپایه‌خوانی محمود کریمی در پنجمین شب محرم/ نسیم به پرچم می‌خوره+فیلم ۷ اخبار تلویزیون| "مختارنامه" از ۲۷ مرداد روی آنتن/ پرونده دور دوم "عصر جدید" بسته می‌شود ۸ ماجرای شروع به کار گروه بی نام از زبان جاسبی در برنامه "سرچشمه" مهمترین اخبار فرهنگی وقایع روز هفتم محرم| شروع قطع آب بر حضرت سیدالشهدا(ع) و کاروان آن حضرت پخش ۷۰ فیلم از پنجشنبه تا عاشورا/ تلویزیون "مختارنامه" و "معصومیت از دست رفته" را فیلم سینمایی کرد عفو مشروط قاتل «جان لنون» برای یازدهمین بار رد شد روایت امام سجاد (ع) از ابراز وفاداری «طفلان مسلم» به اباعبدالله مهمترین اخبار تسنیم تقدیر نخست وزیر سوریه از حمایت‌های ایران/ تقویت همکاری تهران و دمشق در بخش‌های زیربنایی و مسکن نامه نمکی به رهبر انقلاب: هیئت‌ها، محرمی با عظمت و دور از آفت بیماری در تاریخ‌ سرزمین‌مان رقم می زنند مسکو: استقرار موشک‌های هسته‌ای آمریکا در نقاط مختلف جهان به مسابقه تسلیحاتی می‌انجامد برگزاری نشست ۳ کشور ضامن روند آستانه ‌و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه حمله موشکی به منطقه الخضراء بغداد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای جهان سینمای جهان آنتونیو باندراس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از درگیری مار غول‌پیکر با یک مارمولک بزرگ؛ کدام مغلوب شد؟

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899314

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • ببینید | تصاویری از درگیری مار غول‌پیکر با یک مارمولک بزرگ؛ کدام مغلوب شد؟
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می‌گیرند؟/ شایع‌ ترین بیماری های اورولوژی در کشور
  • نیمی از چین در حال غرق شدن است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن