Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@20:18:14 GMT

ژنرال بازنشسته اسرائیلی: حزب‌الله ترسی از پاسخ اسرائیل ندارد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۴۶۳۵

ژنرال بازنشسته اسرائیلی: حزب‌الله ترسی از پاسخ اسرائیل ندارد

‍‍‍‍‍‍

یک ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی گفته که «حزب الله ترسی از پاسخ اسرائیل ندارد و تل آویو نتوانسته معادله بازدارندگی را برقرار کند». - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی، «عاموس یادلین» ژنرال بازنشته ارتش رژیم صهیونیستی و رئیس پژوهشگاه مطالعات امنیت ملی این رژیم گفت: نشان‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد اسرائیل موفق به بازدارندگی حزب الله نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اسرائیل نتوانسته معادله بازندارندگی حزب الله را برقرار کند و حزب الله ترسی از پاسخ اسرائیل ندارد.

وی افزود: حملات مکرر و اظهارات رسانه‎ای رهبران حزب الله حکایت از آن دارد که این جنبش نگران پاسخ همه جانبه اسرائیل نیست.

یادلین تاکید کرد که اسرائیل تلاش خواهد کرد تا توازن بین استفاده از قدرت در چارچوب محدود و ضمانت بازدارندگی حزب الله را حفظ کند.

تنش‌ها اخیراً در مناطق مرزی لبنان و فلسطین در پی حملات رژیم صهیونیستی به نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دمشق در تاریخ بیستم جولای گذشته و شهادت «علی کامل محسن» از نیروی مقاومت لبنان، بالا گرفته است.

سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود به‌مناسبت چهاردهمین سالروز پیروزی مقاومت در جنگ 33روزه گفت که «حزب‌الله شهادت علی کامل محسن را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و اسرائیلی‌ها منتظر بمانند».

انتهای پیام

R1283/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل حزب الله لبنان بیشتر بخوانید... دبیرکل حزب الله لبنان: پاسخ اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی داده خواهد شد تصویر پهپاد سرنگون شده رژیم صهیونیستی توسط حزب الله لبنان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دبیرکل حزب الله لبنان: پاسخ اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی داده خواهد شد تصویر پهپاد سرنگون شده رژیم صهیونیستی توسط حزب الله لبنان واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل حزب الله لبنان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ شمارش معکوس برای آغاز سرنوشت‌ سازترین مرحله جنگ یمن ۲ پامپئو: با هرگونه قطعنامه‌ای برای ادامه رفع تحریم‌ها علیه ایران مخالفت می‌کنیم ۳ توضیحات مسکو درباره حادثه رخ داده در سوریه بین نظامیان روسیه و آمریکا ۴ پامپئو دست خالی به واشنگتن بازگشت ۵ دیدار پامپئو با سلطان عمان +عکس ۶ تقدیر نخست وزیر سوریه از حمایت‌های ایران/ تقویت همکاری تهران و دمشق در بخش‌های زیربنایی و مسکن ۷ دیدار وزیر خارجه سعودی با نخست وزیر عراق ۸ معاون بایدن: ترامپ با شکست در شورای امنیت آمریکا را منزوی کرد مهمترین اخبار بین الملل مقاومت فلسطین: رژیم اسرائیل مسئول شکست تلاش‌های میانجیگرانه است / به هر حمله اشغالگران پاسخ می‌دهیم تقدیر نخست وزیر سوریه از حمایت‌های ایران/ تقویت همکاری تهران و دمشق در بخش‌های زیربنایی و مسکن واکنش سخنگوی وزارت خارجه به خیال‌پردازی‌های پامپئو درباره بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران مسکو: استقرار موشک‌های هسته‌ای آمریکا در نقاط مختلف جهان به مسابقه تسلیحاتی می‌انجامد مهمترین اخبار تسنیم تقدیر نخست وزیر سوریه از حمایت‌های ایران/ تقویت همکاری تهران و دمشق در بخش‌های زیربنایی و مسکن نامه نمکی به رهبر انقلاب: هیئت‌ها، محرمی با عظمت و دور از آفت بیماری در تاریخ‌ سرزمین‌مان رقم می زنند مسکو: استقرار موشک‌های هسته‌ای آمریکا در نقاط مختلف جهان به مسابقه تسلیحاتی می‌انجامد برگزاری نشست ۳ کشور ضامن روند آستانه ‌و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه حمله موشکی به منطقه الخضراء بغداد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل حزب الله لبنان اسرائیل حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان نخست وزیر بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رسانه های رژیم صهیونیستی از عملیات جدیدی حزب الله خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد دو موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت شهرک المطله در منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

از سوی دیگر حزب الله لبنان نیز در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن رزمندگان مقاومت مرکز المطله و تجهیزات جاسوسی آنرا هدف قرار داده و تلفات قطعی به آنها وارد کردند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از حمله توپخانه ای به الناقوره، مروحین، مطموره و حنین در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096643

دیگر خبرها

  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • مقام یمنی: حمله ایران به اسرائیل اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • هاآرتص: جوانان اسرائیلی امید خود را از دست داده‌اند؛ این خانه در آستانه فرو ریختن است/ بلینکن: بدون آتش‌بس در غزه، دست‌یابی به راه حل با حزب الله غیرممکن خواهد بود/ کلمبیا روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کند/ نرخ فقر در غزه به بیش از ۹۰ درصد رسید + عکس و ف
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید