Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان سوئیسی زنبورها می گوید هم تیمی جوانش تمامی مولفه های لازم برای رسیدن به موفقیت را در اختیار دارد. 

رومن بورکی، دروازه بان سوئیسی دورتموند بر این عقیده است ارلینگ هالند، هم تیمی نروژی اش می تواند به زودی به سطح روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ برسد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، هالند جوان که در ژانویه فصل گذشته و در پی عملکرد درخشانش در سالزبورگ، به دورتموند پیوست، در 18 بازی برای زنبور ها 16 گل به ثمر رساند و عملکرد فوق العاده در باشگاه جدیدش از خود نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی دیگر لوندوفسکی فصلی درخشان را با بایرن مونیخ سپری کرده و از نظر بسیاری از فوتبالدوستان، لایق کسب عنوان بهترین بازیکن جهان نیز بوده است. با این حال، بورکی می گوید هالند جوان می تواند به زودی به سطح لواندوفسکی برسد. دروازه بان سوئیسی زنبورها اظهار داشت:

لواندوفسکی فوق العاده است و هالند هنوز به اندازه او خوب نیست. لواندوفسکی با سال ها تلاش مستمر، به این سطح فوق العاده رسیده است اما هالند اگر به همین صورت به مسیرش ادامه دهد، با روند رو به رشدی که دارد، می تواند زودتر به چنین سطحی برسد. او فیزیک، سرعت و تکنیک، در واقع فاکتورهای لازم برای رسیدن به موفقیت را در اختیار دارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد

بخش عمده‌ای از مطالبه عمومی مردم بندرعباس با عزم جدی که در دولت سیزدهم دیده می‌شود بالاخره قرار است بعد از سالها وعده و وعید نهایتا تا سال آینده به نتیجه برسد و بخش مهمی از فاضلاب شهر جمع‌آوری و مشکلات فعلی به حداقل برسد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080632 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • قدمت «دروازه نفته» ممکن است به پیش از اسلام برسد
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)