Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@12:23:37 GMT

سکوت سوارس در مورد شایعات جدایی از بارسلونا

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۴۷۸۳

سکوت سوارس در مورد شایعات جدایی از بارسلونا

خبرگزاری میزان- مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا همچنان در مورد شایعات فراوانی که در مورد جدایی او از کاتالان‌ها مطرح می‌شود، سکوت کرده است. تاریخ انتشار: 04:45 - 07 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۰۹۴۶

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت goal، لوییس سوارس مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا همچنان در مورد شایعات فراوانی که در مورد جدایی او از کاتالان‌ها مطرح می‌شود، سکوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم ۳۳ ساله یک فصل دیگر هم با بارسلونا قرارداد دارد اما برخی رسانه‌ها معتقدند با توجه به رابطه دوستانه وی با لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی آبی و اناری‌پوشان، هر دو آنها به احتمال زیاد در تابستان جاری از کاتالان‌ها جدا می‌شوند و در تیم دیگری همبازی خواهند شد. حتی برخی رسانه‌ها دلیل عصبانیت مسی از سران باشگاه و درخواست برای ترک بارسلون را بی‌مهری مدیران این باشگاه به سوارس عنوان کرده بودند.

احتمال جدایی مسی از بارسلونا، دنیای فوتبال را در دو روز گذشته دچار شوک کرده است اما باید دید آیا او در تمرین دوشنبه این تیم که اولین حضور رونالد کومان در تمرینات این تیم خواهد بود حاضر می‌شود یا نه و در صورت ماندن مسی در بارسلونا، سرنوشت سوارس چه خواهد شد. امروز (پنجشنبه) اخباری مبنی بر منصرف شدن مسی از خروج از بارسلونا به دلیل شرایط فرزندانش منتشر شد و همزمان برخی رسانه‌ها مدعی شدند سوارس با باشگاه اینتر میامی در لیگ آمریکا که متعلق به دیوید بکام است، مذاکره کرده است.

بیشتر بخوانید: مسی به «سیتیزن‌ها» اضافه می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا لوییس سوارس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی محترم مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه ، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900681

دیگر خبرها

  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند