Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@16:44:54 GMT

نسل جدید مینی پرینترهای جیبی وارد بازار شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۴۹۷۱

نسل جدید مینی پرینترهای جیبی وارد بازار شد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت پری‌پیج از نسل جدید چاپگر‌های خود رونمایی کرد که برخلاف نام دستگاه، چاپگر عکس نیست و برای برچسب زدن  و حتی چاپ عکس‌های سیاه و سفید برای بچه‌ها (در خانه و یا کلاس درس) مناسب است. این محصول برای رقابت با دیگر محصولات طراحی نشده است، اما تاکنون کوچکترین نسل از پرینتر‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی کوچک‌ترین چاپگر در جهان

وزن این دستگاه  ۱۸۷ گرم است که بخش اعظم آنرا باتری تشکیل می‌دهد. در لبه سمت راست، یک درگاه mini USB برای شارژ باتری این دستگاه تعبیه شده است. در لبه فوقانی این دستگاه یک دکمه ترکیبی/چراغ LED وجود دارد که در حالت‌های مختلف مانند «حالت آماده»، «حالت شارژ شده»، «حالت باتری کم»، و «رول کاغذ خالی» نمایش داده شده و یا چشمک می‌زند که به رنگ‌های سبز یا قرمز مشاهده می‌شود. با بالا کشیدن سمت پشتی  دستگاه به عقب محفظه کاغذ باز شده و دارای کاغذ‌های ۲.۲ در ۱.۲ سانت است که بسته به نوع استفاده کاربر و آنچه چاپ می‌کند، دارد.

بیشتر بخوانید

توربین‌های بادی به وسیله پرینترهای سه بعدی ساخته خواهند شد ویژگی‌های پرینتر پری‌پیج

این دستگاه هم مانند هر دستگاه دیگری مزایا و معایب خاص خود را دارد؛ از مزایای این محصول میتوان به کوچک و سبک  بودن، باتری‌های قابل شارژ داخلی،  کیفیت چاپ مناسب  برای برچسب‌ها ، هزینه های بسیار پایین برای برنامه‌های درحال اجرا اشاره کرد و از همه مهمتر تمام کارها مانند وارد کردن متن، طراحی‌ها، عکس‌ها و چاپ در دستگاه پری‌پیج اتفاق می‌افتد که برای نرم‌افزار‌های اندروید و ios و انواع ویندوز‌ها در دسترس است.

از معایب این دستگاه میتوان به عملکرد کندش در مقایسه با چاپگرهای بر چسب سنتی  اشاره کرد و اینکه برنامه پری‌پیج تا حدودی توسعه نیافته است.

از این دستگاه گا‌هی به عنوان چاپگر عکس یاد می‌شود که البته تنها به عکس های سیاه و سفید  مربوط می‌شود. این دستگاه نسبت به عملکرد خوبش قیمت بسیار مناسبی دارد و از رول‌های کاغذی کم هزینه برای کارت‌های اعتباری پشتیبانی می‌کند.

در ادامه ویدئویی از عملکرد این محصول مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، این گجت با روشی متفاوت از متدهای معمول مانند فن و لباس های حجیم، یک راه حل ساده تر برای مدیریت دمای بدن در محیط های مختلف ارائه می کند.

Reon Pocket5 یک فن ساده نیست بلکه ماژول ترمو الکتریک و مجموعه ای از حسگرها دارد تا اطراف فرد آب وهوایی خاص بسازد. این حسگرها دمای بدن، رطوبت و حتی حرکات او را رصد می کنند تا راحتی او را فراهم کنند.

دستگاه مذکور دارای ۵ درجه خنک کنندگی برای روزهای گرم و ۴ درجه گرما برای مواقع سردتر است. گجت برای بهبود عملکرد همراهReon Pocket Tag عرضه می شود که یک حسگر کوچک برای ردیابی دما و رطوبت مناسب است و داده های جمع آوری شده را به دستگاهی می فرستد که روی گردن قرار می گیرد. این روند به Reon Pocket5کمک می کند تا براساس احساس سرما و گرمای کاربر، دما را متناسب کند.

همچنین افرادی که تمایل دارند به طور دستی این گجت را کنترل کنند، می توانند از یک اپلیکیشن مخصوص استفاده و سطح گرما و سرما را با کمک بلوتوث تطبیق دهند. این اپ قابلیت شخصی سازی را دارد و برای فعالیت هایی مانند کوهنوردی با دمای سناور مناسب است.

عمر باتری گجت با یک بار شارژ ۱۷ ساعت اعلام شده که برای استفاده بیشتر نیز مناسب است.

طرح اولیه Reon Pocketقبلا ارائه شده بود. سیستم کنترل آب وهوای شخصی سازی شده سونی در سال ۲۰۱۹ میلادی در ژاپن ارائه شد و نسخه های بعدی آن نیز در بازارهای آسیایی عرضه شدند. Reon Pocket5 برای عرضه جهانی ارائه و نخست در انگلیس فراهم خواهد شد.

کد خبر 6094776 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود