Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،امین بهنام معاون خدمات زائرین حرم منور رضوی در این زمینه گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی و برای نخستین بار ۹ هزار تخته فرش به هیئات مذهبی، مساجد و حسنیه‌های شهر مشهد به صورت امانی تحویل داده شد.

او  با بیان اینکه این اقدام برای نخستین بار انجام می‌شود،افزود: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اجرای مراسم‌های عزاداری در فضا‌های باز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، امسال ۹ هزار تخته فرش ۶ و ۱۲ متری به هیئات مذهبی، مساجد و حسنیه‌های شهر مشهد برای اجرای مراسم‌های عزاداری واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون خدمات زائرین حرم منور رضوی ادامه داد: پارسال، بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ متر تخته فرش در دهه پایانی ماه صفر به ایستگاه‌های صلواتی بین راهی تحویل داده شد که امسال با توجه به حجم درخواست‌های افراد برای دریافت فرش‌ها این اقدام به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بهنام بیان کرد: فرش‌های امانی پس از پایان مراسم عاشورای حسینی به کارگاه فرش کنه بیست برای گندزدایی و شستشو تحویل داده می‌شود تا مجددا برای مراسم‌های دهه پایانی ماه صفر در داخل حرم مطهر و یا ایستگاه‌های بین راهی استفاده شود.
بیشتر بخوانید رونمایی از تکیه مجازی امام رضا(ع)
او تصریح کرد: در مناسبت‌های پیش رو و همچنین نماز‌های یومیه و انجام فرایض عبادی بالغ بر ۸۰ هزار متر مربع از صحن‌ها مفروش می‌شود.   انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی محرم 99 ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال

معاون وزیر راه‌وشهرسازی از تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال خبر داد و گفت: ۲میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن در دست ساخت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ارسلان مالکی، شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 2میلیون و 500 هزار واحد مسکونی در بخش‌های مختلف طرح ملی مسکن در دست ساخت است.

او با بیان اینکه 45هزار هکتار زمین برای اجرای طرح ملی مسکن به محدودۀ شهرها الحاق شده‌است، اضافه کرد: ساخت 57شهرک برای اجرای این طرح در کشور مصوب شده‌است.

مقاوم‌سازی 115هزار واحد مسکونی روستایی در لرستان

معاون وزیر راه‌وشهرسازی اعلام کرد: مراحل تصویب ایجاد بخشی از شهرک‌ها برای اجرای طرح ملی مسکن به پایان رسیده‌ و واحدهای مسکونی در این شهرک‌ها ساخته شده‌است.

مالکی با بیان اینکه اجرای طرح ملی مسکن در لرستان به‌دلیل مشکل تأمین زمین دشوار شده‌است، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی این عقب‌ماندگی را باید با هم‌افزایی جبران کنند.

او با اشاره به تأمین 300 هکتار زمین در لرستان بیان کرد: اگر مشکل تأمین زمین در این استان رفع شود شاهد سرعت در اجرای طرح ملی مسکن خواهیم بود.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی عنوان کرد: ما تلاش می‌کنیم که واحدهای مسکونی با پیشرفیت فیزیکی 70درصد را تا پایان سال 1403 تحویل متقاضیان دهیم.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور