Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:40:07 GMT

ناسازگاری مسی و گریزمان؟ اصلاً اینطور نیست!

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۵۳۹۳

ناسازگاری مسی و گریزمان؟ اصلاً اینطور نیست!

دیدیه دشان می‌گوید ادعاهایی که درخشش همزمان مسی و گریزمان در بارسلونا را ناممکن می‌داند نادرست است و گریزمان اگر فرصت پیدا کند می‌تواند در کنار مسی بسیار درخشان ظاهر شود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه می‌گوید ادعاهایی که می‌گویند شاگرد او آنتوان گریزمان و لیونل مسی ناسازگار هستند و امکان درخشش همزمان آنها در بارسلونا وجود ندارد نادرست است و اگر بارسا به گریزمان فرصت کافی بدهد او می‌تواند با مسی زوج بی نظیری تشکیل داده و برای تیم کاتالان درخشان کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دشان این صحبتها را در پاسخ به پرسشهایی درباره مسی و احتمال جدایی او از بارسلونا مطرح کرد. دشان که اخیراً فهرست تیم ملی فرانسه برای مسابقات لیگ ملتهای یوفا را اعلام کرده و نام گریزمان در فهرست او به چشم می خورد در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره وضعیت بارسا و رابطه مسی- گریزمان این صحبتها را مطرح کرد.

 

سرمربی تیم ملی فرانسه در پاسخ به این سوالها گفت: " در وهله اول باید بگویم مساله بارسلونا و مسی به من ارتباطی ندارد. این مساله به لئو مسی و بارسا مربوط می شود و من نمی خواهم درباره آن صحبت کنم".

 

 

دشان در ادامه گفت: " اما درباره آنتوان، او می‌تواند روی این مساله تاثیرگذار باشد؟ باید منتظر ماند و دید. مساله بیشتر به پست او در زمین برمی گردد. آنتوان از اینکه می‌تواند کنار لئو مسی بازی کند واقعاً خوشحال بود. در این فصل شرایط گاهی برایش خوب بود و گاهی بد. ولی اینکه مسی و گریزمان با هم ناسازگارند ادعای درستی نیست. البته این مساله به من مربوط نمی شود و من باید به چیزهای دیگری رسیدگی کنم. آنتوان یک فصل پیچیده را پشت سر گذاشته ولی با اینحال بد کار نکرده. البته شرایط برای او به خوبی باشگاه قبلی اش که کل تیم حول محور او می چرخید نیست ولی این باعث نمی شد اهمیت او برای تیم ملی فرانسه کمتر شود".

 

 

بارسلونا لیونل مسی آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی تیم ملی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم

آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، دقایقی پیش با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ️

این برنامه، از جمله دیدار‌های سالانه رهبر انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

مهم‌ترین محور بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح دیل است:

* تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی کشور به اهمیت تعلیم و تربیت و اهمیت معلم است. مشکل بسیاری از مسائل ما ناشی از افکار عمومی است.

اگر افکار عمومی نسبت به یک قضیه توجیه شوند و توجه پیدا کنند، انجام آن کار آسان‌تر خواهد شد.

ما اکنون در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم؛ اگر افکار عمومی نسبت به این مسئله حساس شود، معلم را بشناسد و قدر معلم را بداند، در همه این مشکلات اثر خواهد گذاشت؛ ما این را می‌خواهیم.

بنده صریحاً وظیفه عمومی را برای تشکر از معلمین عرض می‌کنم برای اینکه افکار عمومی توجه به این مسئله پیدا کنند. هرچه شغل معلمی محترم‌تر باشد جاذبه او بیشتر خواهد شد

- مساله غزه، امروز مساله اول دنیاست. در سطح بین‌المللی هر کار هم که می‌کنند صهیونیست‌ها و پیشتیبانان آمریکایی و اروپایی‌شان که مساله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند، نمی‌توانند. خب نگاه کنید به این دانشگاه‌های آمریکا؛ هر روز - امروز باز در خبر‌ها می‌خواندم چند دانشگاه دیگر اضافه شدند - در استرالیا، در اروپا، کشور‌های مختلف اروپایی، یعنی ملت‌ها نسبت به مساله غزه حساسند. مساله اول دنیاست این مساله. نباید بگذاریم این مساله از نگاه عمومی بین‌المللیِ مردم دنیا خارج بشود، از این «مساله اول» بودن خارج بشود، باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند. 

- نحوه رفتار آمریکا در مساله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است.

- فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد. عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • تیک‌تاک؛ صدای اعتراض
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • تیک‌تاک؛ صدایی برای اعتراض
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم