Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه سپاه صاحب الزمان(عج) ۶۰ هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر توزیع و از از خانواده‌های شهدای مدافعان سلامت تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا، بسیجان سراسر ایران اسلامی همچون گذشته برای مقابله با این ویروس همدل شدند، در ابتدا کارگاه‌های تولید اقلام بهداشتی یکی پس از دیگری در کشور راه‌اندازی شد و بسیاری از زنان و مردان جهادگر کمر همت بستند تا نگرانی‌های مردم را برطرف کنند تا جایی‌که میزان کمبودها در این حوزه کاهش یافت و جهانیان را متحیر از این ظرفیت عظیم ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نیاز کشور فقط تولید اقلام بهداشتی نبود، بسیاری از خانواده‌های ایرانی که شغل ثابتی نداشتند بر اثر قرنطینه ناشی از این ویروس دچار مشکلات عدیده اقتصادی شدند و نیاز مبرم به کمک‌رسانی جهادی به این خانواده‌ها بیش از پیش حس شد.

از همین رو مقام معظم رهبری در سخنرانی نیمه شعبان خود فرمودند: « ملت ایران در آزمون کرونا خوش درخشید البته زندگی برای برخی قشرهای ضعیف با سختی درحال گذران است و مردمی که توانایی دارند بایستی در این زمینه فعالیت وسیعی را آغاز کنند و ماه رمضان در پیش است، ماه انفاق و ایثار. چه خوب است یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود آید برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه.»

حال سبک جهاد تغییر کرد، بسیجیانی که قبلا در کارگاه­های تولید اقلام بهداشتی و در سنگر ضدعفونی کردن معابر مشغول خدمت بودند به فرمان فرمانده خود لبیک گفته و پیر، جوان، مرد و زن در کنار هم قرار گرفتند تا در قالب رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه به اقشار آسیب‌دیده از کرونا، شیرینی در کنار هم بودن و به فکر هم بودن را درک کنند.

تاکنون دو مرحله این رزمایش به پایان رسیده وامروز همزمان با اولین یادواره شهدای مدافع سلامت استان اصفهان، سومین مرحله این رزمایش نیز در آستان مقدس ابراهیم ابن موسی ابن جعفر(ع)شهرستان برخوار آغاز شد.

سردار مجتبی فدا پیرامون این رزمایش در گفت­وگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: امروز بنا بر ابلاغ و فراخوان مقام معظم رهبری و سلسله مراتب سازمانی سپاه گردهم آمدیم تا سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه را با توزیع 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به بازگشایی مدارس 30 هزار بسته لوازم‌التحریر نیز در نظر گرفته شده است تا بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شود، گفت: با توجه به این‌که خانواده‌های نیازمند توسط خیران، بسیج و پایگاه‌های مقاومت شناسایی شده‌اند قطعا بسته­ها به نحو مطلوب به دست نیازمندان خواهد رسید.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)استان اصفهان پیرامون ارزش ریالی بسته‌های تهیه شده تصریح کرد: برای هر بسته معیشتی حدود 250 هزار تومان و هر بسته لوازم‌التحریر 150 تا 200 هزار تومان هزینه شده است که بخش عمده هزینه این بسته‌ها توسط مردم تأمین شده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز اراده بخشی از خیران بر این شده تا به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند کمک کنند از این رو امسال برخی از هیات­ها بخشی از نذوراتی که هرسال توزیع می‌کردند را با توجه به شرایط به وجود آمده به صورت نقدی به سپاه اهدا کردند تا صف این اقدام شود.

سرار فداء پیرامون جایگاه شهدای مدافع سلامت نیز خاطرنشان کرد: شهدای مدافع سلامت در حالی که هر‌کس دنبال زندگی دنیایی خود بود، مانند شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافع حرم و امنیت با گذشتن از دنیای خود خالصانه صورت شبانه با سخت‌ترین شرایط و بیشترین خطر سرایت ویروس کار کردند تا ما تلفات کمتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با لطف خداوند، درایت مقام معظم رهبری، کمک مردم و حضور کادر درمانی شرایط و وضعیتمان خیلی بهتر از کشورهای دیگر است، گفت: خوشبختانه در شرایط تحریم سخت مسائل پزشکی، بیماران ناشی از این ویروس به صورت رایگان تحت درمان قرار گرفتند و هیچ تفاوتی بین شرایط سنی افراد اعمال نشد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، گفت: این در حالی است که کشورهای بیگانه و به اصطلاح توسعه‌یافته و کسانی که با ما دشمنی می‌کردند مجبور به ماسک دزدی جهت تامین نیازهای پزشکی خود شدند و در بحث بستری نیز با اعمال محدودیت سنی از پذیرش بیماران مسن یا پیر خودداری می­کردند.

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خوزستان آغاز شدملایی: رزمایش کمک مومنانه ادامه مکتب شهید سلیمانی استبرگزاری رزمایش کمک مومنانه از سوی بسیج اساتید دانشگاه آزاد

به گزارش تسنیم در این مراسم که به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری امامزاده نرمی برگزار شد از خانواده شهیدان مدافع سلامت علی منصوری، سید محمد موسوی، حامد مردانی و خسرو حکمت‌روش تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/162/ش

R41346/P/S6,51/CT7 بیشتر بخوانید... تمهیدات بسیج مداحان خراسان رضوی در ایام محرم / نذورات مردمی در قالب کمک مومنانه توزیع می‌شود قم| رسانه‌ها ترویج کمک مومنانه در ماه محرم را مورد تاکید قرار دهند لرستان| ۱۰۰۰ بسته کمک مومنانه در مناطق محروم دورود توزیع می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تمهیدات بسیج مداحان خراسان رضوی در ایام محرم / نذورات مردمی در قالب کمک مومنانه توزیع می‌شود قم| رسانه‌ها ترویج کمک مومنانه در ماه محرم را مورد تاکید قرار دهند لرستان| ۱۰۰۰ بسته کمک مومنانه در مناطق محروم دورود توزیع می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ هشداری که جدی گرفته نشد؛ احتمال افزایش چشمگیر بروز کرونا ۲ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۳ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۴ معاون وزیر بهداشت: ۷.۵ میلیون دوز واکسن آنفلوانزا تامین می‌شود + فیلم ۵ عرضه سهام «دارا دوم» در بورس / استراتژی تشکیل صف خرید موجب افزایش قیمت سهام شد ۶ عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: دولت هیچ برنامه‌ای برای بهبود معیشت مردم ندارد ۷ طرح نذر خون در ایام محرم در هرمزگان اجرا می‌شود ۸ مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در ساخت پروژه ریلی رشت به آستارا / تجهیز کارگاه آغاز شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| طنین‌‌ ندای یا حسین(ع) در کوچه‌ها و محلات گیلان / اینجا محرم حال و هوای دیگری دارد جانشین فرمانده ناجا: با هرگونه اوباشی‌گری و قانون‌شکنی در حوزه نظم و امنیت برخورد می‌کنیم تقدیر هیئات مذهبی از اقدام ابتکاری آستان قدس/ تخته فرش‌هایی که در گستره شهر پهن شد احیاء مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در مرقد علامه بهلول گنابادی/ هیئتی‌ها سنگ تمام گذاشتند+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم واکنش سخنگوی وزارت خارجه به خیال‌پردازی‌های پامپئو درباره بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران ارتش چین یک ناوشکن آمریکایی را از منطقه مانور خود بیرون کرد بیانیه ارتش لبنان درباره حادثه درگیری‌ جنوب بیروت/ حزب‌الله: درگیری «خلده» ارتباطی به ما ندارد جزئیات طرح گشایش اقتصادی مجلس/قادری: طرح دولت درآمدهای نفتی دولت آینده را پیشخور می‌کند الکاظمی: رابطه ما با ایران باید بر اساس منافع مشترک باشد/ در انتخابات کاندید نخواهم شد/ به نیروهای جنگی در عراق نیاز نداریم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه صاحب الزمان عج کمک مومنانه لوازم التحریر توزیع می شود شهدای مدافع بسته معیشتی مدافع سلامت خانواده ها هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه صبح امروز ۱۱ هزار و ۸۰۰ دوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی با هم رقابت کردند گفت: در این رقابت دو روزه بیش از ۲۷ هزار و ۸۰۰ دواطلب گیلانی مرد و زن با هم رقابت کردند. 
ارسلان دمیرچی با آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان همزمان با سراسر کشور پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد افزود: داوطلبان گیلانی در ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند. 
وی با بیان اینکه مرحله دوم این آزمون ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: نتایج قطعی ۲ آزمون پایان شهریور اعلام می‌شود.
نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان دربرگزاری آزمون‌های سراسری اعلام کرد: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد