Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@06:00:21 GMT

سواحل و تفرجگاه‌های رشت مسدود می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۵۵۶۰

سواحل و تفرجگاه‌های رشت مسدود می‌شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فریبرز سعیدی‌کیا در ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های شهرستان رشت با بیان اینکه شهرستان رشت به لحاظ وضعیت ابتلا به بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، اظهار کرد: بر همین اساس با توجه به تجمع مسافران و گردشگران در سطح سواحل و تفرجگاه‌ها، کلیه ورودی‌های شهرستان به سواحل رشت در ایام تعطیلات پیش رو مسدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم حفظ شعائر و حرمت تاسوعا و عاشورای حسینی، خاطرنشان کرد: با افراد هنجارشکنی که حرمت این ایام را حفظ نمی‌کنند و اقدام به حرمت شکنی و هنجار شکنی در سطح تفرجگاه‌ها می‌کنند، برخورد می‌شود.

محمدعلی ویشکایی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان رشت و حرمت ایام عزاداری ماه محرم، از مسافران خواست: به طور جد از سفر به شهرستان رشت و حضور در مناطق گردشگری و تجمعات پرهیز کنند.

وی با اشاره به سوابق درخشان مهمان نوازی مردم گیلان، گفت: با وجود اینکه مهمان نوازی با فرهنگ مردم این دیار درهم تنیده شده است، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا، استان گیلان و شهرستان رشت به هیچ وجه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نیست و در همین راستا از هموطنان میخواهیم از سفر به استان گیلان و شهرستان رشت اجتناب کنند.

پربیننده ترین ساعت برگزاری کلاس‌ها در سامانه شاد مشخص شد تهران همچنان قرمز است خبر مهم رییس‌جمهور دربـاره رونق‌اقتصادی زمان ثبت‌نام هشتمین آزمون استخدامی اعلام شد اعلام زمان ثبت‌نام در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان عزاداری محرم رشت گردشگران سواحل ویروس کرونا کرونا بیماری کرونا اخبار کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت شهرستان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد

محمد امینیان گفت: این روستا‌ها جزو مناطق کوهستانی و از توابع زیارت شاه بخش مرکزی گُنبکی هستند.

وی با اعلام اینکه در بارندگی هفته گذشته راه‌های روستایی مناطق کوهستانی به دلیل شدت بارندگی مسدود شده بودند که این راه‌ها در بارندگی امروز نیز بیشتر تخریب شدند، بیان کرد: به دلیل تخریب بیشتر راه ها، تردد در این مسیر‌ها امکان پذیر نیست.

فرماندار گُنبکی عنوان کرد: برای بازگشایی مسیر باید منتظر فروکش کردن آب باشیم.

شهرستان گنبکی یکی از شهرستان‌های استان کرمان است که در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ از شهرستان ریگان جدا و مستقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • ۱۰ راه روستایی در شهرستان بم مسدود شد
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد