Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از هیات های مذهبی استان دعوت کرد برای کمک به خانواده‌های نیازمندان به پویش ایران همدل و اطعام حسینی بپیوندند.

مجید الهی راد با بیان اینکه مرحله دوم پویش ایران همدل از عید ولایت تا پایان ماه صفر به منظور گره گشایی از مشکلات نیازمندان، همزمان با سراسر کشور آغاز شده است خاطر نشان کرد: نذورات هیات‌های مذهبی در سطح استان در ماه های محرم و صفر برای کمک به نیازمندان بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، وی به هم افزایی کمیته امداد با هیات های مذهبی اشاره کرد و افزود: درصورت مشارکت هیات ها مذهبی  در ساخت مسکن و کمک به درمان بیماران نیازمند این نهاد نیز بخشی از اعتبارات این طرح ها را تامین می کند.

 مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد:  در طرح احسان حسینی خیران و هیات‌های مذهبی  می‌توانند نذورات خود را در قالب غذای گرم ، گوشت قربانی و بسته‌های مواد غذایی  به این نهاد اهدا کنند و  کمک‌های مردمی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز به نفع بیماران  و تامین نیازهای معیشتی نیازمندان هزینه می شود.

 وی به برپایی ۱۲ پایگاه کمیته امداد خراسان شمالی در سطح استان اشاره کرد و گفت: تمامی کمک های  اهدایی مردم به این پایگاه ها نیز در همان منطقه در حوزه نیازمندی محرومین هزینه می شود.

 وی ادامه داد :در کنار استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در دهه اول ماه محرم دفاتر کمیته امداد در سراسر استان نیز در طول شبانه‌روز آماده دریافت نذورات خیران و هیئت‌های مذهبی در این ایام هستند.

 وی همچنین  با اشاره نقش رسانه‌ها در کمک به نیازمندان عنوان کرد: از اصحاب رسانه به عنوان  خیران رسانه ای  دعوت می‌کنیم با پیوستن به ایران همدل، ضمن اطلاع‌رسانی، نقش موثر خود را در گره‌گشایی از افراد نیازمند جامعه و فرهنگ‌سازی خیر و احسان در جامعه به ویژه در اجرای پویش ایران همدل ایفا کنند.

 وی روش های پرداخت غیر حضوری را نیز از طریق  شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰  اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اطعام حسینی کمک مؤمنانه خراسان شمالي کمیته امداد خراسان شمالی هیات های مذهبی ایران همدل هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد

حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد