Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه کرونا نشان داد که حزب اللهی ها، متدین‌ها و بچه های انقلابی و هیئتی از همه در مورد مراعات های مباحث بهداشتی و درمانی جلوتر هستند، گفت: اگر شهدای حسینی و شهدای خمینی در تاریخ ماندگار شدند و هر سال برای آنها یادواره برگزار می کنند به این دلیل بود که اطاعت پذیر و ولایت پذیر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم خلیل آباد، کاشمر، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در یادواره شهدای روستای بزنجرد از توابع شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: 1400 سال از شهادت حبیب بن مظاهر می گذرد ولی هنوز خون حبیب بن مظاهر تازه است و هر سال که می گذرد نام حبیب که بر زبان جاری می شود دلها می لرزد.

وی با بیان اینکه چه اتفاقی افتاده که اسم افرادی مثل شهید هادی، طاهریان، ابراهیم پور و هاشمی و خیلی از شهدای خلیل آباد هنوز زنده است، خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی می گفت فرصتی که تهدیدها وجود دارد در خود فرصت ها نیست و تهدیدی به نام کرونا داریم و مردم ایران اسلامی این تهدید را تبدیل به یک فرصت زیبا کردند.

نماینده مردم خلیل آباد با تاکید بر اینکه سال گذشته این یادواره شهدا و مراسم محرم در فضای سرپوشیده و به صورت محبوس و محصور برگزار می شد ولی به برکت کرونا در فضای باز طنین انداز عالم می شود، تصریح کرد: مردم ایران و جهان فهمیدند که حزب اللهی ها، متدین ها و بچه های انقلابی و هیئتی از همه در مورد مراعات های مباحث بهداشتی و درمانی جلوتر هستند.

وی با اشاره به اینکه مساجد جزو اولین اماکنی بود که بسته شد و بچه حزب اللهی ها و هیئتی ها جزو اولین نفراتی بودند که به ندای مقام معظم رهبری در رزمایش مومنانه لبیک گفتند، اذعان کرد: اولین ویژگی شهدا این بود که اهل اطاعت از ولی بودند و شهدای کربلا بدون چون و چرا از سیدالشهدا (ع) به عنوان ولی زمان خود اطاعات می کردند.

نیک بین با بیان اینکه برخی از ما وقتی از ولی فقیه خود صحبتی می شنویم ابتدا به دنبال تحلیل و تجزیه آن هستیم، عنوان کرد: اگر شهدای حسینی و شهدای خمینی در تاریخ ماندگار شدند و هر سال برای آنها یادواره برگزار می کنند به این دلیل بود که اطاعت پذیر و ولایت پذیر بودند.

وی با تاکید بر اینکه وقتی دیده بان می گوید که من به مذاکره با آمریکا بدبین هستیم باید اطاعت کنیم ولی 7 سال جمهوری اسلامی معطل برجامی شد که هیچ دستاوردی برای کشور جز خسران محض نداشت، تشریح کرد: برجام یکسری خوبی هایی داشت و ما برای بار چهل و چندم فهمیدیم که آمریکا قابل اعتماد نیست و هر گاه ما به حرف ولی گوش کردیم در تاریخ ماندگار هستیم.

نماینده مردم ترشیز با اشاره به اینکه اگر به دنبال دولت اسلامی هستیم باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم، بیان کرد: صدای عمل آنقدر بلند است که هیچ صدایی به صدای عمل نمی رسد و شهدا بیش از آن که حرف می زدند عمل می کردند و اهل دقت در حلال و حرام بودند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خلیل آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدای شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رزاق محمدی، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان تکاب اظهار کرد: سال گذشته طرح ساماندهی و مناسب‌سازی گلزار مطهر شهدا تکاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.

وی افزود: ادامه طرح توسعه و تکمیل زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی گلزار شهدا در سال‌جاری انجام می‌شود.

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدا شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: برای نصب تصاویر و تمثال مبارک شهدای تکاب در میادین و بلوارها از جمله بلوار شهید نسرین‌پور برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته طرح نام‌گذاری معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تکاب اجرا شد و معابر شهر تکاب به نام شهدای والامقام مزین شدند.

کد خبر 748776

دیگر خبرها

  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود