Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@20:07:55 GMT

ترامپ رسما نامزد جمهوری خواهان شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۵۸۱۵

ترامپ رسما نامزد جمهوری خواهان شد

رئیس‌جمهور آمریکا طی سخنرانی پذیرش رسمی نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات پیش‌رو، گفت نامزد حزب دموکرات نه تنها ناجی آمریکا نیست بلکه آن را ویران خواهد کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا صبح امروز (جمعه به وقت تهران) با حضور در مراسم روز پایانی کنوانسیون حزب جمهوری‌خواه، رسماََ نامزدی این حزب برای انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر را پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته رسانه‌های آمریکایی، ترامپ طی سخنرانی یک ساعت و نیمه در این مراسم، از دستاویزهای متعددی برای جمع کردن رأی استفاده کرد، از مبارزه با ویروس «کووید۱۹» گرفته تا اعزام اولین فضانورد به سیاره مریخ!

این رسانه‌ها اما نوشتند ترامپ در حالی از مبارزه با ویروس کروناصحبت کرد و چین را به دلیل شیوع این بیماری به باد انتقاد گرفت که اکثریت ۱۵۰۰ حضار شرکت‌کننده در این مراسم که به فاصله بسیار کمی از یکدیگر ایستاده بودند، از ماسک تنفسی استفاده نمی‌کردند.

وی همچنین در ادامه تلاش‌ها برای تخریب «جو بایدن» رقیب انتخاباتی خود از حزب دموکرات، با بیان اینکه این ماراتن ریاست‌جمهوری مهمترین انتخابات در تاریخ آمریکاست، گفت مردم باید بین نجات دادن رؤیای آمریکایی (دولت خودش) و تسلیم شدن در برابر جریان رادیکال که افسار آشوب‌طلبان، طغیان‌گران و مجرمان خشن را باز می‌گذارد، یکی را انتخاب کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا در حمله به حزب دموکرات اظهار داشت: «آنها ملت شروری (آمریکایی‌ها) را می‌بینند که باید به خاطر گناهانش مجازات شود. جو بایدن ناجی آمریکا نیست و اگر فرصتش را به دست بیاورد ویرانگر عظمت آمریکا خواهد بود».

ترامپ با ادعای اینکه به دلیل دیوارهایی که در مرز با مکزیک کشیده، اکنون مرزهای آمریکا امن‌تر از گذشته است، افزود: «دیوار به زودی کامل خواهد شد و بیشتر از چیزی که انتظار داشتیم مفید است»./فارس

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزای ریانوستی ، «یوری اوشاکوف» دستیار رییس جمهور روسیه امروز سه شنبه از سفر آتی رییس جمهور کشورش به چین خبر داد.

بر اساس اعلام این مقام کرملین، این اولین سفر خارجی در دور جدید ریاست جمهوری پوتین به شمار می آید.

«یوری اوشاکوف» سفر آتی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه به ترکیه را نیز مورد تأیید قرار داد.

وی در این خصوص گفت: تا کنون برای این سفر (سفر به ترکیه) تاریخی مشخص نشده است؛ اما مطمئنم که بعد از سفر ریس جمهور به چین خواهد بود.

اوشاکوف اضافه کرد: قول این سفر به چین داده شده است و پیشنهاد آن از سمت پکن نیز وجود دارد. سفر مذکور به نوعی پاسخ به اولین سفر خارجی رسمی شی جین پینگ رییس جمهور چین بعد از انتخاب شدن به ریاست جمهوری کشورش به روسیه در سال گذشته میلادی است.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز(سه‌شنبه) در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده‌ بودند.

کد خبر 6099711

دیگر خبرها

  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • جمهوری‎‌خواهان کنگره در پی تحریم دیوان کیفری بین‎‌المللی هستند
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است/ قبل از عملیات «وعده صادق» هشدار دادیم اگر آمریکا اقدامی کند پاسخ ما فوری و قطعی خواهد بود/ ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • افشاگری تازه جمهوری‌خواهان علیه رابرت مالی
  • جمهوری‌خواهان آمریکا: رابرت مالی اسناد محرمانه را در تلفن همراه شخصی‌اش نگهداری می‌کرد
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا