Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کمیته نظارت و بازرسی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار ۴۱۳ پرونده برای واحدهایی‌که پروتکل بهداشتی را در مقابله با ویروس کرونا رعایت نکرده‌اند تشکیل شده گفت: تاکنون ۶۹۳ واحد متخلف پلمب شده‌اند. - اخبار استانها -

عباس قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با تاکید بر ادامه بازرسی‌ها و نظارت برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اظهار داشت: کمیته ویژه بررسی، نظارت و بازرسی در مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهر تشکیل شده که همه مصادیق پروتکل بهداشتی را پیگیری و رصد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، از بازرسی 89 هزار و 629 واحد و اماکن ، ادارات و نقاط مختلف در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: از این تعداد 73 هزار و 902 مورد معادل 82 درصد مطلوب بوده است.

مدیرکل بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر با بیان اینکه 16 هزار و 127 مورد از بازرسی‌‌های انجام شده از اماکن و واحدهای مختلف نامطلوب بوده است تصریح کرد: 18 درصد واحدهای بازرسی شده در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نامطلوب بوده است که برخی از انها منجر به تشکیل پرونده قضایی شده است.

 رئیس کمیته نظارت و  بازرسی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا از افزایش تیم‌های بازرسی و نظارت خبر داد و بیان کرد: تاکنون از بازرسی‌های انجام شده 2 هزار و 103 مورد متخلف آن منجر به تشکیل پرونده قضایی شده که پس از بررسی در تعزیرات حکومتی 693 واحد آن پلمب و تعطیل شده است.

قلی‌پور با بیان اینکه 97 درصد کارکنان ادارات استان بوشهر از ماسک استفاده می‌کنند خاطر نشان کرد: 87 درصد از کارکنان بانک‌ها و 60 درصد مردم عادی از ماسک استفاده می‌کنند.

وی، از رعایت 90 درصد کارکنان ادارات استان بوشهر در توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد و تاکید کرد: در مراکز بهداشتی و درمانی استان بوشهر 96 درصد پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت می‌کنند.

 رئیس کمیته نظارت و  بازرسی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا با اشاره به استفاده 72 درصد مردم در بانک‌ها از ماسک گفت: کمترین رعایت استفاده از ماسک و پروتکل بهداشتی در بازار ماهی فروشان بوشهر به میزان 41 درصد ثبت شده است.

قلی‌پور استفاده از هیئت‌های مذهبی از ماسک و پروتکل‌های بهداشتی را بسیار مطلوب دانست و افزود: در برنامه‌های ماه محرم در نقاط مختلف تمامی پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک رعایت می‌شود و عملکرد مطلوبی هیئت‌های مذهبی داشته‌اند.

وی، آرایشگاه‌ها، نانوایی‌ها و پاساژهای مسقف در رعایت پروتکل بهداشتی در  مقابله با کرونا را رتبه‌های برتر در صنوف دانست و گفت: ارزیابی‌ها  نشان می‌دهد بهترین شهرستان‌های استان بوشهر که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند به ترتیب دشتی، بوشهر و کنگان است.

معاون وزیر بهداشت: ورودی مبتلایان کرونا به بیمارستان‌ها 7 تا 10 درصد کاهش می‌یابد استاندار بوشهر: مراسم عزاداری سنتی در استان بوشهر برگزار نمی‌شود 627 واحد متخلف در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در استان بوشهر ‌پلمب شد

مدیرکل بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر با بیان اینکه در پیشگیری از کرونا در استان کار بزرگی انجام گرفته است خاطر نشان کرد: در این راستا صدا و سیما، اصحاب رسانه و فضاهای مجازی نهادها و ارگان‌ها و گروه‌های مردمی اقدامات مهمی انجام داده‌اند که در این راستا در صدا و سیما تاکنون 112 هزار دقیقه برنامه برای آگاهی بخش مردم از تبعات ویروس کرونا تهیه و پخش کرده‌ است.

انتهای پیام/190/ ت

R41363/P/S6,53/CT1 بیشتر بخوانید... ۴۰ قهوه‌خانه در قم پلمب شد/بی‌توجهی قلیان سراها به رعایت بهداشت خطرناک است ۱۲۴۵ واحد تجاری و عمومی متخلف یزد در ایام شیوع کرونا پلمب شد پلمب ۴۴۲ مورد از مراکز عمومی متخلف در زمینه سلامت عمومی کرمانشاه/سهمیه ۲۰ نانوایی کرمانشاه قطع شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۴۰ قهوه‌خانه در قم پلمب شد/بی‌توجهی قلیان سراها به رعایت بهداشت خطرناک است ۱۲۴۵ واحد تجاری و عمومی متخلف یزد در ایام شیوع کرونا پلمب شد پلمب ۴۴۲ مورد از مراکز عمومی متخلف در زمینه سلامت عمومی کرمانشاه/سهمیه ۲۰ نانوایی کرمانشاه قطع شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۲ هشداری که جدی گرفته نشد؛ احتمال افزایش چشمگیر بروز کرونا ۳ معاون وزیر بهداشت: ۷.۵ میلیون دوز واکسن آنفلوانزا تامین می‌شود + فیلم ۴ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۵ عرضه سهام «دارا دوم» در بورس / استراتژی تشکیل صف خرید موجب افزایش قیمت سهام شد ۶ گزارش|کمیابی قند در نصف‌جهان از شایعه تا واقعیت؛ افزایش چراغ خاموش نرخ قند در سایه نبود نظارت ۷ ماجرای قبوض میلیونی آب در روستاهای تربت جام چیست؟ + تصویر ۸ عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: دولت هیچ برنامه‌ای برای بهبود معیشت مردم ندارد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| طنین‌‌ ندای یا حسین(ع) در کوچه‌ها و محلات گیلان / اینجا محرم حال و هوای دیگری دارد جانشین فرمانده ناجا: با هرگونه اوباشی‌گری و قانون‌شکنی در حوزه نظم و امنیت برخورد می‌کنیم تقدیر هیئات مذهبی از اقدام ابتکاری آستان قدس/ تخته فرش‌هایی که در گستره شهر پهن شد احیاء مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در مرقد علامه بهلول گنابادی/ هیئتی‌ها سنگ تمام گذاشتند+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم واکنش سخنگوی وزارت خارجه به خیال‌پردازی‌های پامپئو درباره بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران ارتش چین یک ناوشکن آمریکایی را از منطقه مانور خود بیرون کرد بیانیه ارتش لبنان درباره حادثه درگیری‌ جنوب بیروت/ حزب‌الله: درگیری «خلده» ارتباطی به ما ندارد جزئیات طرح گشایش اقتصادی مجلس/قادری: طرح دولت درآمدهای نفتی دولت آینده را پیشخور می‌کند نخست وزیر ژاپن استعفا می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی پروتکل بهداشتی استان بوشهر عمومی متخلف پلمب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛با توجه به واگذاری اقدامات بهداشتی درمانی و دارویی به بخش‌های خصوصی دامپزشکی برابر اصل ۴۴ قانون اساسی، تمامی مراکز فوق تحت نظارت و بازرسی کارشناسان شبکه در حال فعالیت هستند.

 رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: تعداد ۳۰ مرکز اشتغال به امور درمانی، داروخانه، خرده فروشی واکسن، مایه کوبی، درمانگاه، آزمایشگاه و بیمارستان دامپزشکی در شهرستان با دریافت مجوز، به دامداران و مرغداران شهرستان خدمت رسانی می‌ کنند.

دکتر سید ابوالحسن سیدین، افزود: فعالیت مراکز فوق به صورت مستمر توسط کارشناسان واحد‌های دارو و درمان، مبارزه و بررسی‌ها ارزیابی، نظارت و بازرسی می‌شوند و بخش‌های غیر دولتی دامپزشکی شهرستان، به صورت تمام وقت و در چارچوب تعهدات و وظایف قانونی ابلاغی برابر پروانه دریافتی خود در حال انجام فعالیت بهداشتی هستند.

دیگر خبرها

  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند