Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@23:15:53 GMT

مشق احسان بیش از ۲ هزار شغل ایجاد کرده است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۶۱۷۵

مشق احسان بیش از ۲ هزار شغل ایجاد کرده است

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ترکمانه مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از آثار مثبت سومین پویش «مشق احسان» بر فضای کارآفرینی خبر داد و اظهار کرد: بسته‌های نوشت‌افزار بین یک میلیون دانش‌آموز مناطق محروم توزیع می‌شود.

مدیرعامل بنیاد احسان به تأثیر سومین دوره پویش ملی «مشق احسان» بر رونق کارآفرینی نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امسال «مشق احسان» پرچمدار کارآفرینی اجتماعی نیز خواهد بود، چرا که علاوه بر هدف اصلی خود در این زمینه اقدامات جدی را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکمانه افزود: در مجموع بیش از ۲ هزار نفر به واسطه کمپین «مشق احسان» صاحب شغل شدند.

او با بیان اینکه برای تأمین اقلام مورد نیاز از ۲۰۰ تولیدکننده ایرانی، محصولات نوشت افزار خریداری شده است و همچنین ۳۰ کارگاه جدید نیز افتتاح شده که منجر به اشتغالزایی مستقیم بیش از ۳۰۰ نفر شده و برای ۳۰۰ نفر دیگر نیز به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده است، ادامه داد: از سوی دیگر از تعطیلی بیش از ۵۰ کارگاه و بیکار شدن ۱۲۰۰ نفر جلوگیری شده است.

او تصریح کرد: امسال سومین سالی است که پویش ملی «مشق احسان» با هدف تأمین و توزیع بسته‌های نوشت افزار برای دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار آغاز به کار کرده است.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: سال گذشته ۴.۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی با مشارکت ۴۵۰ هزار نفر برای تهیه ۲۵۰ هزار بسته نوشت افزار هزینه شد.

بیشتر بخوانید

آغاز به کار پویش «احسان الحسین»/ اهدای ۳ میلیون ماسک و ۱۰۰ دستگاه ضدعفونی کننده بین هیئات مذهبی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام کمک های مردمی نوشت افزار مشق احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران

دریافت 181 MB کد خبر 6096247

دیگر خبرها

  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • مصرف دخانیات از مهم‌ترین عوامل ایجاد سرطان دهان
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • مینی‌کامپیوتر گیمینگ جدید کورسیر سخت‌افزار پرقدرت و پنل جلویی چوبی دارد
  • پویش معلم من در اخبار استان اردبیل
  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران