Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@15:31:51 GMT

کرمان، شهید سلامتی را تقدیم جامعه کرد؟

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۶۲۷۰

کرمان، شهید سلامتی را تقدیم جامعه کرد؟

ایسنا/کرمان مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره علت فوت یکی از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: براساس تشخیص های به عمل آمده، علت فوت مرحوم "میثم افضلی"، کووید ۱۹، نیست.

"محمد رحمتیان" در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تسلیت درگذشت نابهنگام پرستار "میثم افضلی" به خانواده وی و جامعه پرستاری، گفت: در گذشت ایشان غم بزرگی برای جامعه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره علت فوت "میثم افضلی" از همکاران دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: براساس تشخیص های به عمل آمده، علت فوت مرحوم "میثم افضلی"، کووید ۱۹، نیست.

به گزارش ایسنا، دکتر "حمیدرضا رشیدی نژاد" رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در پی درگذشت آقای "میثم افضلی"، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است: «در گذشت نابهنگام آقای "میثم افضلی" همکار گرامی، پرستار خدوم را به خانواده محترم آن مرحوم، کادر درمان به ویژه جامعه پرستاری تسلیت گفته و از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای همکار عزیز و جوان و فداکارمان و برای بازماندگانش صبر و بردباری مسئلت دارم»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید سلامت کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی کرمان استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان علت فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر و ۳۶ شهید فرهنگی مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی‌اکبر رضایی برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم را گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و اظهار کرد: ترویج و نشر فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و سبک زندگی و سیره شهدا به‌ویژه برای نسل جوان که موتور محرکه و پیشران انقلاب هستند، ضروری است.

وی به نقش‌آفرینی معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تقدیم ۳۶ معلم‌شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی است.

رضایی به نقش کارگران در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور درجبهه‌های نبرد، در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده است و تقدیم بیش از ۳۶۵ شهید کارگر مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگریشهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل هدف از برگزاری یادواره شهدا را معرفی شهیدان به عنوان الگوهای ماندگار به جامعه بویژه قشر جوانو نوجوان عنوان کرد و گفت: شهدای گرانقدر در دوران هشت سال دفاع مقدس جانفشانی‌ها و صحنه‌های ماندگاری را آفریدند که تضمین‌کننده پیروزی‌های رزمندگان در آن دوران حساس شد.

به گزارش ایمنا، یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان «شب‌های پرستاره» از ساعت ۲۰ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در گلزار شهدای حرم مطهرآستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) برگزار می‌شود. ‌

کد خبر 749141

دیگر خبرها

  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است