Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدارک مربوطه مشتمل بر ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری کشورمان در حوزه های گوناگون و در 75 صفحه از سوی فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون ارسال شده است.

فدراسیون فوتبال مدارک مربوط به فرآیند نامزدی میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا 2027 را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر این اساس و به دنبال برگزاری نشست های هفته های اخیر و همچنین نخستین جلسه ستاد مربوطه به پیشنهاد میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2027،فدراسیون فوتبال مدارک و مستندات مورد درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا را در موعد قانونی به مقر این کنفدراسیون ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارک مربوطه مشتمل بر ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری کشورمان در حوزه های گوناگون و در 75 صفحه از سوی فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون ارسال شده است. فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مسیر میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا 2027 با کشورهای قطر،عربستان،ازبکستان و هند رقابت خواهد کرد.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا،میزبان رقابت های جام ملت های آسیا در سال 2027 در سال آینده میلادی اعلام خواهد شد. رقابت های جام ملت های آسیا در سال 2023 به میزبانی کشور چین برگزار می شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رقابت های جام ملت های آسیا فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در این مسابقه یک روزه ۵۰ راننده از ۹ استان شرکت کردند.

شرکت کنندکان در ۷ کلاس با هم رقابت کردند.

در کلاس اول این مسابقات محمد کاظمی از قزوین، روح الله رضا بهرامی از البرز و علی حیدر نژاد از قزوین به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در کلاس دوم هم حسین احمدی از قزوین، مرتضی نوری اصل از کرمانشاه و ایمان محمد کریمی از البرز عنوان‌ها نخست را کسب کردند.

در کلاس سوم نیز مهدی شهری و علیرضا نعمتی از البرز اول و دوم شدند و عنوان سوم هم به حیدر پیش مرادی از کردستان رسید.

در کلاس چهارم هم حامد سلیمی از البرز بر سکوی نخست ایستاد، حسن مالمیر چگینی دوم شد و روح الله سلیمی از البرز عنوان سوم را کسب کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران