Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ناصر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای چهارمین سال متوالی با هدف تجمیع نذورات پرسنل اداره کار اندیمشک، طبخ و توزیع غذای گرم در این اداره انجام شد.

وی افزود: خانواده بزرگ تعاون‌گرها، تولیدی‌های پوشاک در راستای منویات رهبر انقلاب و با هدف خدمت به کادر درمان و حفظ سلامت جامعه، تولید اقلام پزشکی و کمک مؤمنانه را از روزهای آغازین ویروس کرونا آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره کار رفاه و تأمین اجتماعی اندیمشک، تداوم کمک‌های مردمی را تا پایان همه‌گیری کرونا ضروری دانست و گفت: طرح احسان حسینی در راستای کمک‌های مؤمنانه در این شهرستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به خسارت‌های ویروس کووید– ۱۹ بر اقتصاد، مجموعه اداره کار رفاه و تأمین اجتماعی اندیمشک در حد توان خود از ابتدای شیوع این بیماری و با اجرای طرح‌های کمک مؤمنانه به دنبال ادای دین خود به شهروندان و اقشار آسیب‌پذیر از کرونا ویروس است.

حسینی طرح احسان حسینی و دیگر طرح‌های مهرورزی توسط جامعه را نشان از فرهنگ غنی ایرانی، اسلامی بیان و عنوان کرد: در شرایطی که در برخی از کشورها شاهد ربایش اقلام توسط حکومت‌ها در مسیر دست‌یابی اقلام بهداشتی و پزشکی هستیم، شهروندان ایرانی با درس‌های بزرگ برگرفته از قیام عاشورای حسینی و اهل بیت (ع) در قالب یاری‌رسانی به یکدیگر در ایام کرونا در صحنه‌های ایثار و فداکاری شهروندان حضور یافتند.

رئیس اداره کار رفاه و تأمین اجتماعی در پایان با به طبخ و توزیع ۸۰۰ پرس غذای گرم در قالب طرح احسان حسینی اشاره کرد و گفت: در ارتباط با طبخ و توزیع غذای نذری همه دستورهای شیوه‌نامه بهداشتی رعایت و اجرا شده است.

کد خبر 5010404

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اندیمشک محرم 99 نذورات کمک مومنانه محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری شیراز ماه محرم بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه شهرکرد گرگان قزوین بیرجند طرح احسان حسینی اداره کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد

غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله استانی چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در ۱۱ رشته و در ۲ بخش آوایی و پژوهشی در یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مداحی و دعاخوانی، اذان، انشای نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و... برگزار می‌شود.

غفاریان اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر طی دو روز و به صورت مجزا با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری که مردادماه امسال به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و مازندران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شهر حسینیه اندیمشک پربارش ترین نقطه خوزستان
  • مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • نقد کتاب مویه های آمو