Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:05:43 GMT

۲۰ نقطه شهر قزوین میزبان عزاداران حسینی است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۶۹۳۲

۲۰ نقطه شهر قزوین میزبان عزاداران حسینی است

سرهنگ مهرداد حسن‌پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی امسال اشاره و یادآور شد: برگزاری مراسم‌های سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) امسال با سال‌های گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا با برخی محدودیت‌های اعلام شده و در نقاط مشخص شهرها با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل‌های ابلاغی، امسال حرکت تمامی دسته‌جات و هیات‌های مذهبی ممنوع بوده و برای رعایت موارد بهداشتی، با حفظ فاصله گذاری اجتماعی مدت زمان عزاداری‌ها نیز حداکثر تا ۲ ساعت تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه برپایی مراسم‌های عزاداری در سطح شهر قزوین ۲۰ نقطه تعیین شده، تاکید کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مسوولان هیات‌های مذهبی و دستور اکید فرماندهی انتظامی استان قزوین، جهت کنترل ترافیکی و همکاری با هیات‌ها و دسته‌جات عزدارای برگزار کننده، نیروهای راهور در مدت برگزاری مراسم و به جهت جلوگیری از هرگونه مشکل ترافیکی و تسهیل تردد شهروندان، در کنار عزاداران حضوری مستمر و فیزیکی خواهند داشت.

سرهنگ حسن‌پور تصریح کرد: نیروهای راهور ضمن مسدود ساختن مسیرهای مشخص شده منتهی به محل برگزاری مراسم‌های عزاداری، اقدام به کنترل ترافیک و تردد شهروندان خواهند کرد.

رییس پلیس راهور استان قزوین یادآور شد: نیروهای پلیس به منظور همکاری هرچه بیشتر با عزاداران حسینی تا سه‌شنبه شب هفته آینده حضوری پررنگ در محل‌های تعیین شده عزاداری‌ها خواهند داشت.  

برچسب‌ها عاشورای حسینی ماه محرم و کرونا استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عاشورای حسینی ماه محرم و کرونا استان قزوین عاشورای حسینی ماه محرم و کرونا استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل ویکتور اوسیمن به رم از روی نقطه پنالتی (ناپولی 2-1 آاس رم)

گل ویکتور اوسیمن به رم از روی نقطه پنالتی (ناپولی 2-1 آاس رم)

دیگر خبرها

  • گل ویکتور اوسیمن به رم از روی نقطه پنالتی (ناپولی 2-1 آاس رم)
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه