Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: فـریاد حماسی و نجات بخش 'لبیـک یا حسـین' ملت حسـینی ایران در شب عاشـورا در کران تا کران آسمان ایران اسلامی طنین انداز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی فراخوانی اعلام کرد: فـریاد حماسی و نجات بخش لبیـک یا حسـین ملت حسـینی ایران در شب عاشـورا در کران تا کران آسمان ایران اسلامی طنین انداز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این فراخوان آمده است؛

« بسـم الله الـرحـمن الرحـیـم »

« السَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ »


میثاقی بزرگ در طلب خونِ به ناحق ریخته شدۀ حضرت امام حسین«علیه السلام »  و خوانخواهی ثارالله،  به صورت یـکپـارچــه  و عمومی، تـحـت عنـوان "ســراســـر ایـــران حســینیـه" همـراه با سـردادن فــریــاد حمـاسی و نجـات بـخـش  "لـبـیـک یـا حســیـن" ملت عاشورایی و حسینی ایران در شب عاشورای حسینی ، رأس ساعت 21:00 ( 9 شـب ) به صورت سـراسـری از پشـت بـام و پـنـجـرۀ منـازل و کـوچـه، پـس کوچـه های  شـهرهـا، مأذنـۀ مسـاجد و هیئـات مذهبی و تـکایـا و جـای جـای ایـران اسـلامـی،  انجام خواهد شد.

 

ملت عاشورایی و شهیدپرور ایران اسلامی همراه با شور و شعور حسینی و با عنایت به مقتضیات زمانی و محدودیت های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، امسال می کوشد تا با رعایت تمامی دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا  و توجه به موارد بهداشتی، در کنار کمترین میزان ابتلاء به کرونا ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین «علیه السلام » را با عظمت هر چه بیشتر برگزار کند.

 

با عنایت به ضرورت وحدت حول محور ابی عبدالله الحسین «علیه السلام» و ضرورت برپایی عزای سرور و سالار شهیدان با همراهی و همدلی سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد، هیئات مذهبی و تکایا، دسته جات عزاداری، مساجد و بقاع متبرکه در سراسر کشور، با هدف ایجاد شور حسینی در کنار شعور حسینی؛ ساعت 21:00،  شب عاشورا ، فریاد رسای "لبیک یا حسین" در آسمان سراسر ایران اسلامی طنین انداز می شود.

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات شب عاشورا لبیک یا حسین ایران اسلامی ایران در شب ال ح س ی ن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ حجت الاسلام علی اصغر ثنایی به مناسبت شانزدهم اردیبهشت سالروز تاسیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به فرمان امام خمینی در سال ۱۳۵۸ با تشریح فعالیت‌های این مجموعه گفت: فعالیت‌های تبلیغی این مجموعه، عرصه‌های فرهنگی تبلیغی، آموزش، پژوهش، هنر و رسانه را شامل می‌شود. 
وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی در موضوعات جدید و مورد نیاز جامعه همچون سبک زندگی، اخلاق و خانواده، فضای مجازی، هنر و فرقه‌های انحرافی اقدامات مناسبی داشته است.

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند