Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیه وزیر کشور، هیأت‌های مذهبی در میادین اصلی شهرها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تجمع و عزاداری خواهند کرد.

وی ضمن تشکر از همه عزاداران حسینی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی الگو و پیشرو بودند، عنوان کرد: در شهر اراک هیأت‌های عزاداری، در میدان سرداران و مصلی بیت المقدس با حضور آحاد مردم مراسم عزاداری را برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: بازرسان این اداره کل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی فعالیت تمامی هیأت‌های مذهبی و آئین‌های عزاداری استان را زیر نظر دارند.

عباسی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای صحیح فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم در ایام عزاداری ماه محرم، سلامت جامعه را به همراه دارد.

به گفته وی با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال باید راهکاری اتخاذ شود که با همکاری خیران، نذورات ایام ماه محرم در قالب بسته‌های حمایتی آماده بین محرومان و نیازمندان توزیع شود.

کد خبر 5010389

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی عباسی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی هیات مذهبی تاسوعا و عاشورا اراک تاسوعا عاشورا دانشگاه علوم پزشکی محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه شهرکرد گرگان قزوین بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد

مس رفسنجان با سرمربیگری محرم نویدکیا بالاخره طعم تلخ شکست را در نیم فصل دوم چشید.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران با برگزاری سه دیدار همزمان از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) پیگیری شد که تیم قعرنشین نفت در آبادان ، کورسوی امید خود را رنده نگه داشت و تیم بدون شکست مس رفسنجان را مغلوب کرد.

مس رفسنجان که اولین شکست خود را با سرمربیگری محرم نویدکیا تجربه کرد، با 31 امتیاز، در رده دهم قرار گرفت. صنعت نفت با وجود این پیروزی، با 19 امتیاز در قعر جدول روزگار می‌گذراند. 

 نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر

گل: علی یوسف (دقیقه 19)

اخطار: طالب ریکانی از صنعت نفت و سجاد شهباززاده از مس اخراج: محمدرضا مهدی‌زاده از مس

دیگر خبرها

  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان