Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@08:20:22 GMT

گلایه نماینده طالقان از اجرای غیرکارشناسی طرح هادی در این شهرستان

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۷۳۵۵

گلایه نماینده طالقان از اجرای غیرکارشناسی طرح هادی در این شهرستان

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- نماینده مردم طالقان در مجلس از اجرای طرح های غیرکارشناسی در روستاهای طالقان ابزار نگرانی کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طالقان، علی حدادی صبح امروز در نشست با مسئولان شهرستان طالقان در زمینه وعده‌های شعاری که از سوی بسیاری از مسئولان داده می‌شود اظهار داشت:  این بدقولی و وعده‌های بدون عمل مردم را بدبین و خسته کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح آمایش سر زمینی در استان البرز افزود: طرح آمایش سرزمین نقشه راه فعالیت برای قوه مجریه است و اگر این طرح به‌خوبی انجام می‌شد در حال حاضر شاهد مشکل عدم فعالیت در برخی مناطق نبودیم و طبق ظرفیت هر بخش برای توسعه حرکت انجام می‌شد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه قرار نیست وقتی فردی سمتی را قبول کرد کار تمام شود بیان کرد: قطعا باید پس از پذیرفتن یک سمت باید کار کرد و در قبال مردم پاسخگو بود.

طرح هادی در 302 روستای کهگیلویه و بویراحمد اجرا نشده استارائه خدمات به ساخت و سازهای خارج از طرح هادی تفت و مهریز ممنوع شدبررسی مشکلات طرح هادی روستایی در کمیسیون شوراهای مجلس

حدادی با اشاره به تذکر جدی خود به وزیر راه در زمینه جاده طالقان تصریح کرد: وعده‌های بسیاری در دوره‌های مختلف برای راه‌اندازی این جاده به مردم داده شده اما همچنان این جاده به بهره‌برداری نرسیده است.

وی با بیان این که در حال حاضر اعتماد مردم از برخی مسئولان سلب شده است عنوان کرد: بازگرداندن این سلب اعتماد کار و فعالیت جدی و واقعی نیاز دارد.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به اینکه اصل حرکت امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود خاطرنشان کرد: امروز مجلس اولویت فعالیت خود را بر این اساس قرار داده و بر این معتقد است که نباید در برابر کمبودها و کم کاری‌ها سکوت کرد.

حدادی با عنوان اینکه کار مجلس اجرایی نیست گفت: مجلس باید با وضع و یا اصلاح قوانین ریل‌گذاری‌های خوبی را جهت پیشرفت کشور در راستای اهداف تعیین شده انجام دهد.

وی در مورد عمده مشکلات شهرستان طالقان اذعان کرد: بحث گازرسانی به برخی روستاهای و همچنین جاده طالقان از عمده مطالبات مردم در این شهرستان است که در حال پیگیری بهبود وضعیت هستیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با ابراز گلایه‌مندی از نحوه اجرای طرح هادی در روستاهای این شهرستان اظهار داشت: این طرح در روستاهای طالقان به درستی کارشناسی نمی‌شود.

حدادی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی بزرگترین کارخانه گلاب‌گیری در شهرستان طالقان خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های تولید گل محمدی در این شهرستان راه‌اندازی این کارخانه بسیار به توسعه و اشتغال پایدار در این شهرستان کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم فعالیت‌های خوبی در زمینه بهبود وضعیت و رفع مشکلات آغاز کرده است و امیدواریم دولت بعدی دولتی ارزشی باشد و با هم‌افزایی اتفاقات خوبی را در کشور رقم بزنیم.

انتهای پیام/ح

R7810/P/S6,50/CT11 بیشتر بخوانید... اجرای طرح هادی در ۴۱ درصد از روستاهای آذربایجان شرقی/نیمی از خانه‌های روستایی استان مقاوم سازی شدند طرح هادی برای ۹۱۹ روستای استان اصفهان تهیه شد/ بافت با ارزش ۱۷ روستا احیا می‌شود آغاز طرح هادی در ۸ روستای هدف گردشگری/ ۲۵۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در گرگان ساخته می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اجرای طرح هادی در ۴۱ درصد از روستاهای آذربایجان شرقی/نیمی از خانه‌های روستایی استان مقاوم سازی شدند طرح هادی برای ۹۱۹ روستای استان اصفهان تهیه شد/ بافت با ارزش ۱۷ روستا احیا می‌شود آغاز طرح هادی در ۸ روستای هدف گردشگری/ ۲۵۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در گرگان ساخته می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۲ مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در ساخت پروژه ریلی رشت به آستارا / تجهیز کارگاه آغاز شد ۳ عرضه سهام «دارا دوم» در بورس / استراتژی تشکیل صف خرید موجب افزایش قیمت سهام شد ۴ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۵ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۶ هشداری که جدی گرفته نشد؛ احتمال افزایش چشمگیر بروز کرونا ۷ گزارش ویدئویی| طنین‌‌ ندای یا حسین(ع) در کوچه‌ها و محلات گیلان / اینجا محرم حال و هوای دیگری دارد ۸ ماجرای قبوض میلیونی آب در روستاهای تربت جام چیست؟ + تصویر مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| طنین‌‌ ندای یا حسین(ع) در کوچه‌ها و محلات گیلان / اینجا محرم حال و هوای دیگری دارد تقدیر عضو مجلس خبرگان رهبری از هیئت‌های مذهبی/ عزاداران جلوه‌های شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند جانشین فرمانده ناجا: با هرگونه اوباشی‌گری و قانون‌شکنی در حوزه نظم و امنیت برخورد می‌کنیم ۳۰ مرکز نوآوری جدید تا پایان سال در مراکز علمی کاربردی کشور ایجاد خواهد شد مهمترین اخبار تسنیم واکنش سخنگوی وزارت خارجه به خیال‌پردازی‌های پامپئو درباره بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران حماس : هدف قرار دادن شهرک‌های صهیونیست‌نشین واکنش طبیعی مقاومت به جنایات اشغالگران است آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۸۲۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات ۳ واکسن دیگر کرونا در روسیه در حال ثبت است دولت مقصر اصلی آشفتگی بازار مسکن است/مسکن اولویت رئیس‌جمهور نبود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح هادی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران

نماینده تهران در مجلس نسبت به انتشار برخی اخبار مبنی بر جدایی شهرستان ری از تهران واکنش نشان داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احمد نادری نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،  به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری تاکید کرد: بنده مخالف هرگونه جابجایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری هستم.

وی با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این جابجایی بدون شک موجب به وجود آمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین از ارسال نامه‌‌ای از سوی تعداد از نمایندگان تهران به وزارت کشور خبر داد و عنوان کرد: بنده به همراه تعدادی از نمایندگان تهران طی نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خواستار عدم تغییر وضعیت شهرستان ری در تقسیمات کشوری شدیم و تاکید کردیم که این شهرستان باید جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران