Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:09:29 GMT

عملیات تعمیر و بازسازی کارخانه نیشکر هفت تپه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۷۳۷۳

عملیات تعمیر و بازسازی کارخانه نیشکر هفت تپه آغاز شد

به گزارش جمعه ایرنا از روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکرهفت تپه، عملیات اورهال خط تولید شکر کارخانه نیشکر هفت تپه به همت کارکنان این شرکت آغاز شده است.
شروع عملیات اورهال کارخانه امروز جمعه کلید خورد و تعمیر اساسی نخستین سنگ آسیاب کارخانه توسط نیروهای آسیاب شرکت هفت تپه آغاز شد.
خط تولید شکر کارخانه نیشکر هفت تپه پس از بیش از ۶ ماه فعالیت شبانه روزی و تولید شکر باید برای فعالیت مجدد اورهال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 فعالیت در کارخانه نیشکر هفت تپه پس از حدود۷۵روز اعتصاب کارکنان از سر گرفته شده و کارکنان هفت تپه به سر کار خود بازگشته‌اند.
 کارخانه نیشکر هفت تپه پس از واگذاری به بخش خصوصی با مشکل مواجه شده و تاخیر در پرداخت حقوق موجب اعتراض کارکنان آن شده است. 

برچسب‌ها شرکت نیشکر هفت تپه شوش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت نیشکر هفت تپه شوش شرکت نیشکر هفت تپه شوش کارخانه نیشکر هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با هدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس در استان اعلام شد و مالکانی که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند برابر سهمیه اختصاص یافته به استان از سهمیه کشوری، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

غزیعلی افزود: با توجه به محدودیت منابع اعتباری اولویت پرداخت با ناوگان فعال مدل پایین، در حال بازسازی، نیاز به بازسازی و دارای کارکرد مناسب (حداقل ۱۲۰ صورت وضعیت) در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است.

وی بیان کرد: متقاضیان از امروز ۱۰ اردیبهشت ماه به مدت سه روز می توانند با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات به نشانی اینترنتی https://t۱۸.rmto.ir ثبت نام کنند.

غزیعلی تصریح کرد: تمامی مراحل ثبت نام و معرفی به بانک به صورت سامانه ای بوده و نیاز به مراجعه حضوری مالکین نیست. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به شرایط و ضوابط تسهیلات اشاره کرد و افزود: شرایط سنی متقاضیان سن ۱۸ تا ۷۰ سال، تقاضای کتبی مالک ناوگان، نرخ سود تسهیلات ۱۵ درصد است، دوره بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه، مبلغ پرداخت تسهیلات بازسازی برای اتوبوس حداکثر ۷۰۰ میلیون تومان و عدم دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان در سال های گذشته از جمله این شرایط است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان