Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل استقلال می‌گوید مذاکره با آندره‌آ استراماچونی برای بازگشت به تیمش صحت ندارد.

به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال با حضور در برنامه «ورزش و مردم» درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و استعفای فرهاد مجیدی از سرمربی‌گری این تیم گفت: ما یک باشگاه حرفه‌ای هستیم. باشگاه ما ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به ۵۴ نفر بدهکار است تا مجوز حرفه‌ای را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس باید در همه زمینه‌ها حرفه‌ای عمل کنیم. اگر کسی قرار است استعفا بدهد، باید رسما این مساله را اعلام کند. من به عنوان مدیرعامل استقلال می‌گویم سرمربی استقلال یک فصل دیگر قرارداد دارد و باید روی نیمکت بنشیند و تیم را در فینال جام حذفی هدایت کند.

او درباره مذاکره با آندره‌آ استراماچونی گفت: ما در آستانه یک جام هستیم و بازی مهمی داریم و سرمربی تیم هم باید تیمش را جمع کند تا به  جام برسد. ما ۶ مرداد،‌ ششمین جلسه هیات مدیره بود و پرونده استراماچونی را روی میز گذاشتیم و هیات مدیره بنده را به سفر فوری ایتالیا برای تعامل و تخفیف از جرایم فیفا از شکایت استراماچونی ملزم کردند. ما با مدیرکل امور بین‌الملل هم تماس حاصل کردیم تا این سفر ممکن شود. سفر ما ۴ روز طول کشید. مکاتبات ما با سفارت آغاز شد و برای بنده دعوت‌نامه از طرف وکیل اول آقای استراماچونی رسید. در آن موقع نه تاریخ داربی مشخص بود و نه معلوم بود که ما سپاهان را می‌بریم یا خیر. این که من با یک نیتی قبل از داربی به ایتالیا رفتم، حرکت جالبی نیست.

سعادتمند افزود:‌چون این سفر مصوبه هیات مدیره بوده است، ما صحبت‌های زیادی با وزارت ورزش انجام دادیم اما هیچ قصدی درباره آوردن آقای استراماچونی نبوده است. من به خاطر منافع باشگاه به اروپا رفتم نه این که استراماچونی را برگردانم. در بندی  که ایشان شکایت کرده است، کل قرارداد دوساله باید پرداخت شود و غرامت‌های قابل توجهی در این بندها قید شده است. بعد از رای فیفا باشگاه فیفا ملزم است کل قرارداد را پرداخت کند. شما اگر جای من باشید، توان پرداخت ۲ تا میلیون یورو در هفت روز را دارید؟ واقعا ما سفر سختی را داشتیم و بیش از ۵ جلسه برگزار کردیم. ۱۴۰ هزار دلار در حساب و کتاب مطالبات استراماچونی گم شده است.

او درباره مطالبات استراماچونی گفت: ما باید  یک و نیم میلیون یورو به علاوه ۴۰ درصدی پولی که به قرارداد او اضافه می‌شود به او پرداخت کنیم. او تا اینجای کار ۳۰۵ هزار یورو دریافت کرده است و به ازای هر سال ۱۹۰ هزار یورو می‌تواند دریافت کند و در ادامه ۵ درصد روزشمار به آن تعلق می‌گیرد. این ابتدای کار است و بند غرامت هم در این قرارداد  و شکایت وجود دارد. من می‌خواهم از باشگاه دفاع کنم. از روزی که به باشگاه آمدم مطالبات بازیکنان خارجی را پرداخت کردم. از روزی که آمدیم، شرایط یک باشگاه حرفه‌ای را فراهم کردیم. ما الان دو زمین چمن داریم و یک زمین بدنسازی در اختیار داریم که کاملا رایگان است. ما پرواز اختصاصی تدارک دیدیم. وظیفه من نیست اما آن را انجام دادم.

مدیرعامل استقلال درباره انتشار خبری در رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر بازگشت استراماچونی گفت: من از زمانی که به ایران آمدم ۲ هزار فرانک دادم تا پرونده میگوئل فرییز شود تا پرونده مورد بررسی قرار بگیرد. من پیگیرم ۲۴۰ هزار یورو برای حق رشد نورافکن را بگیرم. از قایدی پیشنهاد دو میلیون یورویی دارم اما نمی‌گذارم او از باشگاه برود. من نمی‌دانم چه عزمی پشت این قصه است که موضوع آقای استراماچونی را جلو ببریم. سازمان بازرسی باید نظارت کند  و ببیند چه اتفاقات در مذاکرات ما با آقای استراماچونی رخ داده است. ما در جلساتی که داشتیم بدون واسطه صحبت کردیم. آن‌ها  گفتند که خیلی از ما سوء‌استفاده شده و درخواست کردند هیچ عکس و فیلمی گرفته نشود. من خواستم نامحسوس به ایتالیا بروم اما این‌طور نشد. حق قانونی ماست که برای فصل بعد خود تصمیم بگیریم. این در شان باشگاه نیست استقلال در لیگ برتر با تیم قهرمان ۱۴ امتیاز فاصله داشته باشد.

سعادتمند خاطرنشان کرد: من بارها بعد از شکست‌ها اعلام کردم  که از کادر فنی حمایت می‌کنم. باشگاه الان کمیته فنی ندارد و زمانی برای ما باقی نمانده است. ما باید در چارچوب قوانین عمل کنیم. مذاکراتی ما با آقای استراماچونی انجام دادیم، به خاطر توافق مالی با آقای استراماچونی بوده است. من ظرف ۷ روز باید دو میلیون پرداخت کنم اما این شرایط وجود ندارد و به خاطر همین بود این مذاکرات انجام شده است. در مذاکره با استراماچونی قرار شد ما مبلغی را بدهیم که او پرونده‌اش را از فیفا خارج کند. با شفر هم خواستیم همین کار را انجام دادیم اما مذاکرات خود را تلفنی پیش بردیم. ۷۰۰ هزار یورو پولی بود که خواستیم به استراماچونی بدهیم تا پرونده خود را از فیفا خارج کند.

او در ادامه اضافه کرد: ما ۲۰۰ هزار دلار به بویان دادیم تا مطالباتش پرداخت شود. دیروز (پنج‌شنبه) ۷۶ هزار دلار و فردا (شنبه) هم  حدود ۶۰ هزار دلار باید به او بدهیم. برای شفر ۶۰۰ هزار دلار بدهیم و تامین این پول واقعا سخت است که من باید از وزارت ورزش در این رابطه باید تشکر کنم. ما در باشگاه استقلال چند مربی و چند بازیکن داریم که وکیل‌شان یک نفر است. ما اگر شفر را از پرونده خود خارج نکنیم، فیفا درباره مطالبات ما چه فکری می‌کند؟ بودروف به چه درد استقلال خورد؟ ما باید به او ۱۲۵ هزار دلار بدهیم. ایسما یک نیم فصل به استقلال آمد و باید ۱۵۰ هزار دلار به باشگاه پاختاکور بدهیم. چبارف هم باید حدود ۹۰ هزار به او بدهیم. پادوانی هم من با او صحبت کردم و قرار شد از مطالبات ما از فیفا ۱۰۰ هزار دلار  به این بازیکن پرداخت شود و ۹ میلیون یورو غرامت او از دادگاه CAS است. من چند تا  پرونده را باید جمع کنم؟ من شب عید بازیکنانم دریافتی نداشتند. ما با یک تاخیر چند روزه پول بازیکنان را پرداخت کردیم و قبل از تمرین در اهواز کنارشان بودم  و کرونا گرفتم و ۱۲ روز در خانه ماندم. ما تمام مشکلات را داریم حل می‌کنیم اما این چه اتفاقاتی است که دارد می‌افتد؟

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال آقای استراماچونی میلیون یورو هزار یورو هزار دلار حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا لیورپول روبن آموریم را نادیده گرفت؟

شمارش معکوس برای انتقال آرنه اسلوت به آنفیلد آغاز شده است. 

طرفداری | مذاکره روبن آموریم با وست‌هم ممکن است اشتباه محاسباتی بزرگی از سوی سرمربی پرتغالی باشد. 

به گزارش ملیسا ردی از اسکای؛ همه‌چیز برای انتقال آرنه اسلوت به آنفیلد آماده است. لیورپول و فاینورد در یک قدمی تواق نهایی هستند تا سرمربی هلندی به عنوان جانشین یورگن کلوپ انتخاب شود. منابع اسکای در هلند صحبت از پرداخت غرامت 9.85 میلیون پوندی توسط قرمزها به میان آورده‌اند. اسلوت از همان ابتدا در لیست لیورپول حضور داشت و باشگاه پس از بررسی دقیق معیارهای کلیدی او را به عنوان رهبر دوران پساکلوپ انتخاب کرد. در مورد روبن آموریم، هیاهوی بزرگی پیرامون سرمربی اسپورتینگ وجود داشت اما به اعتقاد لیورپول، او هیچ‌وقت گزینه پیشتاز نبود. روبن آموریم با توجه به رویکردش در بازی با سه مدافع در کنار چشم‌انداز لیورپول برای ترکیب فعلی و رده‌های مختلف سنی باشگاه به عنوان گزینه نهایی انتخاب نشد.

صحبت‌ها در مورد این که انتقال آموریم صرفا به خاطر مسائل مالی منتفی شده، ساخته ذهن عنوان شده است. در مورد دیدار آموریم با وست‌هم نیاز ابهاماتی وجود دارد. یکی از واسطه‌ها باور دارد سرمربی اسپورتینگ با این مذاکره علنی قصد داشته است لیورپول را تحت فشار بگذارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • چرا لیورپول روبن آموریم را نادیده گرفت؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!