Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مجموعه چند منظوره فرهنگی ورزشی شهدای بالااحمدکلا شهرستان بابلسر بعد از ۱۰ سال تاخیر با حضور مسئولان افتتاح و بهره برداری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای دولت و تلاش خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. فرصتی که در ایام شهادت دو مرد بزرگ دوران یعنی شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده تا گوشه‌ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف به منحصه ظهور گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابلسر نیز به واسطه قرار گرفتن در شمال ایران و البته نوار مرکزی مازندران و برخورداری از جغرافیای منحصر به‌فرد از قهرمانان و نام‌آوران بزرگی در عرصه‌های مختلف ورزشی برخوردار بوده که تداوم این مهم نیازمند توسعه زیرساخت ورزشی این شهرستان است.

موضوعی که در قالب ساخت، توسعه و تجهیز سالن‌های ورزشی شروع و به قهرمان‌پروری و مدال‌آوری در عرصه‌های مختلف بدل می‌شود و در این بین نقش روستا و روستاییان بسیار پررنگ و حائز اهمیت است.

سالن ورزشی چند منظوره شهدای روستای بالااحمدکلا شهرستان بابلسر از جمله پروژه‌های فرسایشی بازمانده از دولت گذشته بوده که کلنگ آن بیش از 10 سال پیش زمین زده شد و اما بنابر دلایل مختلف ساخت آن بیش از یک دهه به تعویق افتاد.

سالنی با گنجایش 700 نفر که در زمینی به مساحت دو هزار و 226 مترمربع بنا شده و دارای هزار و 400 متر مربع زیربنا بوده و بالغ بر دو میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و مشارکت مردمی برای آن هزینه شده و بالاخره امسال در سالی که از سوی رهبر انقلاب اسلامی به‌نام جهش تولید نامگذاری شده، عملیات ساخت آن به پایان رسید و همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بابلسر به بهره برداری رسید.

علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح این پروژه با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی سلامت است اظهار داشت: وقتی بحث سلامت به میان می‌آید مجموعه‌ای از اقدامات را همراه دارد.

وی افزود: از زمانی که به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی توفیق خدمت پیدا کرده چشم‌اندازی را تعریف و بر همان اساس به سمت جلو گام برداشتیم و بحث رسیدگی به مشکل آب، برق و مسائل زیرساختی و توسعه بیمارستان و ورزش منطقه از جمله مواردی بوده که در طول چند ماه حضور بنده به آن توجه شده است.

553 طرح عمرانی و تولیدی در هفته دولت در استان خوزستان افتتاح شدافتتاح تصفیه‌خانه شیرابه پسماند سراوان رشت به روایت تصویر15 طرح در شهرستان سامان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

اعتبار 5 میلیاردی برای توسعه ورزش

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از ابعاد سلامت، ورزش است که توجه به آن موجب کاهش معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود گفت: جلسات متعددی با وزیر ورزش و مسئولان مرتبط  برگزار کردیم و بسته‌های خوبی را برای شهرستان ارمغان آوردیم.

باقرزاده یادآور شد: هر جا می‌خواهیم توسعه و پیشرفت داشته باشیم باید حمایت خیران را همراه داشته باشیم و روستای احمدکلا از مناطقی است که خیران همراهی خوبی دارند.

وی خاطرنشان کرد: حدود پنج میلیارد تومان از وزارت ورزش به ورزش شهرستان اختصاص یافته که امیدواریم این مبلغ با پیگیری مسئولان مرتبط تخصیص پیدا کند.

اسماعیل حسن‌زاده فرماندار بابلسر نیز با بیان اینکه در هفته دولت امسال 17 پروژه افتتاح و یک پروژه در سطح شهرستان بابلسر کلنگ‌زنی شد گفت: اعتبار این پروژه‌ها حدود 19 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و بعد تعریف پروژه‌های جدید بوده است خاطرنشان کرد: هر فردی چه مسئول و غیرمسئول دست به دست هم دادند تا این مجموعه ورزشی که حق اهالی این منطقه است در این منطقه ایجاد شود.

افزایش فضای ورزشی مازندران

حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز گفت: در شرایطی که استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای زانو در آوردن مردم به‌کار گرفته، خدمت به مردم توفیق بزرگی است که نصیب مسئولان شده است.

وی تاکید کرد: ورزش در بحث سلامتی و تربیتی حائز اهمیت است و اگر بخواهیم درب بیمارستان و زندان‌‌ها بسته شود باید ورزش را توسعه بدهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: از سال 93 که آمدم تلاش کردم تا بتوانم در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و افزایش سرانه ورزشی در سطح این استان گام بردارم.

حسین‌زادگان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در مسیر توسعه ورزش قهرمانی و پشتیبانی فنی، روستای احمدکلا و بالا احمدکلا شهرستان بابلسر را ویژه ببینیم تا در بحث تجهیزات و نواقصات اقدامات مؤثری را انجام دهیم و از طرفی نواقصات این پروژه نیز برطرف شود.

وی با بیان اینکه در هفته دولت هشت پروژه در شهرهای مختلف استان مازندران افتتاح و بهره‌برداری شد گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، شش هزار متر مربع به فضای ورزشی مازندران افزوده شد.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از خیران و مدیرانی که در ساخت و اتمام مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بالااحمدکلا تلاش داشتند قدردانی شد.

گزارش از هومن رمضانیان

انتهای پیام/686/ح

R41358/P/S6,74/CT7 بیشتر بخوانید... سالن ورزشی درون مدرسه‌ای برای مدارس استثنایی کرج ساخته می‌شود شورای شهر شیراز با ساخت سالن ورزشی بانوان موافقت کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سالن ورزشی درون مدرسه‌ای برای مدارس استثنایی کرج ساخته می‌شود شورای شهر شیراز با ساخت سالن ورزشی بانوان موافقت کرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۲ مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در ساخت پروژه ریلی رشت به آستارا / تجهیز کارگاه آغاز شد ۳ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۴ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۵ گزارش|کمیابی قند در نصف‌جهان از شایعه تا واقعیت؛ افزایش چراغ خاموش نرخ قند در سایه نبود نظارت ۶ گزارش ویدئویی| طنین‌‌ ندای یا حسین(ع) در کوچه‌ها و محلات گیلان / اینجا محرم حال و هوای دیگری دارد ۷ عرضه سهام «دارا دوم» در بورس / استراتژی تشکیل صف خرید موجب افزایش قیمت سهام شد ۸ هشداری که جدی گرفته نشد؛ احتمال افزایش چشمگیر بروز کرونا مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| طنین‌‌ ندای یا حسین(ع) در کوچه‌ها و محلات گیلان / اینجا محرم حال و هوای دیگری دارد تقدیر عضو مجلس خبرگان رهبری از هیئت‌های مذهبی/ عزاداران جلوه‌های شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند کوچه‌هایی که فریاد "یا حسین" سر می‌دهند؛ محله‌هایی که به واسطه شهدا پر از عاشقان امام حسین (ع) شدند جانشین فرمانده ناجا: با هرگونه اوباشی‌گری و قانون‌شکنی در حوزه نظم و امنیت برخورد می‌کنیم مهمترین اخبار تسنیم واکنش سخنگوی وزارت خارجه به خیال‌پردازی‌های پامپئو درباره بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران جان بولتون: دولت ترامپ با راه اندازی مکانیزم ماشه "احمق" به نظر می‌رسد نامه ۶۵ تن از رؤسای دانشکده‌‌های علوم پزشکی کشور به رهبر انقلاب؛ حمایت شما از بسیج ملی مقابله با کرونا موجب دلگرمی مدافعان سلامت است رئیسی: نگران سفرهای غیرضروری مردم به شمال کشور هستیم حماس : هدف قرار دادن شهرک‌های صهیونیست‌نشین واکنش طبیعی مقاومت به جنایات اشغالگران است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بابلسر بهره برداری سالن ورزشی هفته دولت پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از انجام مطالعات آسفالت پلیمری خبر داد و گفت: برنامه‌ای برای افزایش کارخانه آسفالت نداریم.

به گزارش ایسنا، صداقتی ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه سال جاری سال پرپروژه‌ای برای معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران خواهد بود، گفت: از سال۱۴۰۰ برنامه ریزی و ریل گذاری در حوزه فنی و عمرانی انجام دادیم، به گونه‌ای که مطالعات احداث پروژه‌های مختلف را انجام داده و از سال ۱۴۰۱ انجام پروژه‌ها را در دستور کار قرار داریم و حالا ۲۵ پروژه عمرانی در سال جاری افتتاح خواهند شد که هر کدام از این پروژه‌ها انرژی جدیدی را به بدنه شهرداری تهران تزریق خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ اولین افتتاح عمرانی‌مان در ۲۰ شهریور بود یعنی شش ماه اول سال پروژه‌ای برای افتتاح نداشتیم، اظهار کرد: اما امسال از ۲۰ فروردین‌ماه اولین پروژه سال جدید را افتتاح کردیم و در نظر داریم هر ماه دو پروژه عمرانی افتتاح کنیم هرچند که ممکن است برخی پروژه‌ها از نظر وسعت کوچک باشند؛ اما قطعا پیچیدگی و حساسیت‌های خاص خود را دارند.

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه عملیات بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان امروز رونمایی شد، تصریح کرد: در حال حاضر در ۳۰ نقطه شهر عملیات تراش و روکش آسفالت در حال انجام است که این عملیات عمر مفید آسفالت را حداقل ۱۰ سال افزایش می‌دهد.

صداقتی با بیان اینکه شهردار تهران انصافا نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های عمرانی دارد؛ به گونه‌ای که در تامین منابع و همچنین رفع معارضین پروژه‌ها دستورات اکیدی داشته است، ادامه داد: سهم آسفالت تهران در سال یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن خواهد بود چرا که ما یک افق ۱۰ ساله ترسیم کردیم و بعد از ۱۰ سال کل آسفالت نوسازی خواهد شد و معابر نیز اولویت‌بندی خواهد شد و بزرگراه هایی همچون یادگار و حکیم در اولویت هستند و در نظر داریم تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت در سال را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه کارخانه‌های آسفالت موجود صرفا در جهت تولید آسفالت نو فعال هستند، تصریح کرد: باید به سمت کارخانه‌های آسفالت بازیافتی برویم تا از تراشه‌های آسفالت در تولید آسفالت جدید استفاده کنند که تکنولوژی خاصی را می‌طلبد و در همین زمینه کارخانه‌ جدیدی تحت عنوان آسفالت بازیافتی احداث شود تا با استفاده از تراشه‌های آسفالت نسبت به تولید آسفالت جدید اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران اضافه کرد: تراشه‌های آسفالت قیمت مصالح را دارند و درصدی قیر به آنها اضافه شده است و با استفاده از تراشه‌های موجود آسفالت می‌توانیم در مصرف قیر نیز صرفه‌جویی کنیم که معضل زیست محیطی نخواهد داشت.

صداقتی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر حجم تراشه‌های آسفالت موجود اظهار کرد: تراشه‌هایی که در بزرگراه‌ها ایجاد می‌شود براساس قراردادی که با پیمانکاران داریم در محلی دپو می‌شود و حجم این تراشه‌ها در حال حاضر مشخص است و باید بگویم حداقل سه سال کارخانه بازیافتی‌مان خوراک دارد یعنی سه سال طول می‌کشد که کارخانه بازیافتی‌مان تراشه‌های موجود را بازیافت کند.

وی درباره استفاده از روش‌های نوین در آسفالت‌ ریزی گفت: روش تراش و روکش موضوع قدیمی نیست که بخواهیم آن را رها کنیم و به سراغ روش‌های نوین بپردازیم و دقت داشته باشید که تهران یک میلیون و ۱۰۰ هزار کیلومترمربع معابر دارد و اگر بخواهیم زیرساخت‌ها را بتنی کنیم هزینه مضاعفی خواهد داشت و این در حالی است که ما سعی می‌کنیم که آسفالت در معابر مهم همچون بزرگراه‌ها را از مواد درجه یک استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که محیط زیست اعلام کرده که هنوز به کارخانه آسفالت واقع در آبعلی مجوز نداده است، گفت: برنامه‌ای برای افزایش کارخانه آسفالت نداریم و از نظر زیرساختی و برنامه ریزی نیز به حد مطلوب رسیدیم.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داده که باید در سمت شرق تهران کارخانه آسفالت داشته باشیم، تصریح کرد: در حال رایزنی با محیط زیست هستیم که مجوزهای لازم با اتخاذ رویکرد مثبت اخذ شود چرا که محیط زیست می‌گوید کارخانه‌های تولیدی باید به شعاع ۱۲۰ کیلومتری خارج از شهرها منتقل شوند؛ اما اگر کارخانه آسفالت را به بیرون از شهرها ببریم آسفالت یخ‌زده به معابر می‌رسد که در حال رایزنی هستیم تا موارد فنی طی شود.

صداقتی در پاسخ به سوالی مبنی بر چرایی آسفالت بزرگراه امام علی (ع) که کیفیت نامناسبی دارد، اظهار کرد: حدود ۱۰ سال از عمر آسفالت بزرگراه امام علی (ع) می‌گذرد، یعنی ممکن است ترک‌های طبیعی در سطح آسفالت ایجاد شده باشد که دو تیم آسفالت در بزرگراه امام علی (ع) مشغول فعالیت هستند.

وی همچنین در خصوص فعالیت شرکت‌های دانش بنیان با تاکید بر این‌که دانشگاه امیرکبیر به عنوان بازوی مطالعاتی به ما کمک می‌کند، تصریح کرد: کما این‌که در نوروز سال ۱۴۰۱ تعدادی از ایستگاه‌های بی آر تی که آسفالت‌شان دچار مشکل جمع‌شدگی شده بود با بتن الیافی تأمین شده است و در حال حاضر نیز مطالعات در مورد استفاده از آسفالت پلیمری در حال انجام است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم