Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@14:13:05 GMT

رونق اقتصادی چین در بخش خودرو و مسکن سرعت گرفت

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۷۹۰۷

رونق اقتصادی چین در بخش خودرو و مسکن سرعت گرفت

‍‍‍‍‍‍

فروش خانه‌های جدید در چهار شهر بزرگ چین در سه هفته اول ماه اوت شدت گرفته و روند افزایش ماه جولای ادامه داشته است. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، اقتصاد چین اولین اقتصاد در جهان بود که از رکود ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا خارج شد. قدرت بخش صنعت و بازار سهام، اطمینان بهتر تجاری و فروش بالای خانه و خودرو باعث شد سرعت رونق اقتصادی در این کشور در ماه اوت بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فروش خانه‌های جدید در چهار شهر بزرگ چین در سه هفته اول ماه اوت شدت گرفته و روند افزایش ماه جولای ادامه داشته است. فروش خودرو در ماه جاری با خروج از رکود دو ساله، رو به افزایش است.

 طبق تحقیقات ماهانه موسسه استاندارد چارترد بر روی 500 شرکت کوچکتر، شرایط کسب و کارهای کوچک در چین در ماه اوت رو به بهبود است. ولی به نظر می رسد این روند بهبودی ثابت مانده است.

 شرایط خارجی هم برای چین به تدریج رو به بهبود است. متوسط واردات روزانه از کره جنوبی در 20 روز اول ماه اوت 3.7 درصد کاهش  یافته است که بهتر از کاهش دو رقمی طی سه ماهه دوم سال جاری میلادی بوده است. این بدان معناست که تجارت جهانی به‌تدریج رونق خود را باز می یابد.

شرکت‌های چینی سرمایه‌گذاری در هند را متوقف می‌کنندبانک‌های بزرگ چین 940میلیارد دلار کمبود سرمایه دارند

 صادرات کره جنوبی شاخص تجارت جهانی است چون شرکت های این کشور از نزدیک با زنجیره های عرضه تولیدات کارخانه‌ای در جهان در ارتباط هستند.

  بلومبرگ از ماه جولای برخی از اجزای تحقیقات اقتصادی خود را در مورد چین تغییر داده است. فروش خانه در شهرهای بزرگ، فروش هفتگی خودرو و موجودی فولاد را در نظر گرفته و قیمت سنگ آهن، حساسیت مدیران فروش و ذخایر مربوط به املاک را حذف کرده است.

 انتهای پیام/169

R7586/P/S7,85/CT10 بیشتر بخوانید... بانک‌های بزرگ چین ۹۴۰میلیارد دلار کمبود سرمایه دارند تولید فولاد چین باز هم رکورد زد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بانک‌های بزرگ چین ۹۴۰میلیارد دلار کمبود سرمایه دارند تولید فولاد چین باز هم رکورد زد پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ هشدار درباره شوک جدید ارزی و افزایش شدید تورم با تک نرخی شدن ارز ۲ رویترز: کشتی ایرانی ۱۴۰۰۰ تن آلومینا در ونزوئلا بارگیری کرد ۳ جزئیات طرح گشایش اقتصادی مجلس/قادری: طرح دولت درآمدهای نفتی دولت آینده را پیشخور می‌کند ۴ عرضه ۵ محصول ایران‌خودرو در طرح پیش فروش شهریور+اسامی خودروها و شرایط ثبت‌نام ۵ چرا "ترک فعل" زنگنه و آخوندی باید پیگرد قضایی شود؟ ۶ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۷ افزایش ۷۳ درصدی سود خالص هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا ۸ آیا «پالایشی یکم» بازدهی مناسبی خواهد داشت؟ مهمترین اخبار اقتصادی جزئیات طرح گشایش اقتصادی مجلس/قادری: طرح دولت درآمدهای نفتی دولت آینده را پیشخور می‌کند هشدار درباره شوک جدید ارزی و افزایش شدید تورم با تک نرخی شدن ارز «معجزه آبخیزداری»| ارزانترین و موثرترین راه‌حل مشکل کم‌آبی سیستان و بلوچستان چیست؟ تدوین لایحه جدید برای قانون جامع آب/ ایران در ۴دهه اخیر کار بزرگی در بخش تولید مواد غذایی انجام داده است مهمترین اخبار تسنیم واکنش سخنگوی وزارت خارجه به خیال‌پردازی‌های پامپئو درباره بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران جان بولتون: دولت ترامپ با راه اندازی مکانیزم ماشه "احمق" به نظر می‌رسد آخرین آمار کرونا در ایران| فوت ۱۱۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته انجام پروازهای داخلی با تمام ظرفیت در شرایط کرونایی/ تب‌سنجی در فرودگاه‌ها لغو شد رئیسی: نگران سفرهای غیرضروری مردم به شمال کشور هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بزرگ چین ماه اوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه گرامیداشت هفته کارگر گفت: هر اندازه بتوان وضعیت خدمات رفاهی و وضعیت معیشت کارگران را تقویت کرد می‌توان به پیشرفت کشور و توسعه در حوزه‌های مختلف امیدوارتر بود.

وی اضافه کرد: کارگران در محیط‌های کاری نیز باید با تعهد، خلاقیت و ابتکار به خرج دهند و صرف حضور فیزیکی و گذشت ساعت کاری نمی‌تواند جامعه را به اهداف خود سوق دهد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را در حمایت از کارگران و بازنشستگان بکار گرفته است، افزود: روابط صمیمانه بین کارگر و کارفرما و پرداخت به موقع حق و حقوق آنها هم می‌تواند نقش بسزایی در بهبود عملکرد کارگران در فضای تولید باشد.

عباسی از تامین مسکن بخشی از کارگران در قالب واگذاری زمین‌های نهصت ملی خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از ۷ هزار قطعه زمین در سطح روستا‌ها حاشیه شهر آماده تحویل به متقاضیان مسکن است.

وی تاکید کرد: کارگران مورد حمایت مدیریت شهری بوده و هر درخواست و مشکلی را می‌توانند با مراجعه به دستگاه مربوطه و یا فرمانداری پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت 
  • ◄ فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد