Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شرکت ال جی از تولید ماسک جدیدی خبر داد که با نصب باتری بر روی آن قابلیت تصفیه هوا پیدا می‌کند. تاریخ انتشار: 14:27 - 07 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۰۶۸

خبرگزاری میزان - مهر به نقل از سی نت نوشت: ماسک باتری خور تصفیه کننده هوا  قرار است هفته آینده در نمایشگاه ایفای برلین عرضه شود از نظر ظاهری مشابه با سایر ماسک‌ها است، ولی مجهز به دو فیلتر باکیفیت HEPA نیز هست که قادر به از بین بردن ۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۷ درصد از آلاینده‌ها و ذرات مضر هستند.

در واقع این فیلتر می‌تواند ذراتی که را که ابعادشان تا ۰.۳ میکرون باشد، بلوکه کرده و مانع از ورود آنها به دستگاه تنفسی شود. با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا انتظار می‌رود از این ماسک استقبال شود.

باتری ۸۲۰ میلی آمپری این ماسک انرژی مورد نیاز برای فعالیت دو فن را تأمین می‌کند. در صورت فعالیت فن‌ها با حداکثر توان عمر باتری دو ساعت خواهد بود. اما در صورت فعالیت فن‌ها با دور آهسته این زمان به هشت ساعت افزایش می‌یابد.

ماسک یادشده همراه با یک قاب عرضه می‌شود که از آن می‌توان برای شارژ باتری و ضدعفونی ماسک با استفاده از اشعه ماورا بنفش استفاده کرد. قیمت این ماسک و زمان عرضه آن اعلام نشده است.

 

بیشتر بخوانید: گلایه یک داروساز از سیستم توزیع ماسک

 

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماسک باتری تصفیه هوا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بحث عجیب درباره زیاده‌روی در عرق خوری در برنامه گلزار!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • (ویدئو) بحث عجیب درباره زیاده‌روی در عرق خوری در برنامه گلزار!
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار