Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:54:19 GMT

جلوی قاچاق و واردات بی رویه را باید گرفت

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۸۱۵۴

جلوی قاچاق و واردات بی رویه را باید گرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام رئیسی، امام جمعه موقت شهرستان رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فضایل عزاداری برای سرور و سالار شهیدان گفت:باید قدر نعمت عزاداری برای امام حسین (ع) را بدانیم.

او تصریح کرد: روز عاشورا درس ایثار و از خود گذشتگی به همه ما آموخت ،امام حسین علیه السلام و یارانشان برای خدا از همه چیز گذشتند و تا آخرین قطره خون برای رضای خدا استقامت و بردباری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رییسی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هیات دولت افزود: رهبری فرمودند هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دولت و زمان خوبی برای نقد دولت است.

او ادامه داد: سال آخر فعالیت دولت تدبیر و امید فرصت مناسبی برای اعضای کابینه و دولت است تا خدمت بیشتری به ملت و کشور ارائه کنند.

حجت الاسلام رییسی  راه حل اصلی رفع مشکلات کشور را تولید داخلی دانست و گفت: همه مسئولان باید موانع تولید را برطرف و با قاچاق و واردات بی رویه مبارزه کنند.

او با اشاره به این که مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر اقتصاد مقاومتی دارند افزود:مسئولان ما مانند شهیدان باهنر و رجایی باید شبیه مردم باشند و برای خدا کار و از چهره سازی پرهیز کنند.

حجت الاسلام رییسی در هفته دولت به مشکلات شهرستان اشاره کرد و از مسئولان دولتی خواست از هم اکنون به فکر حل مشکلات کشاورزان و فروش محصولات کشاورزی در رودبار باشند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه عزاداری حسینی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین گفت: اعتقاد استکبار جهانی به خروج رژیم اشغالگر قدس از غزه، استعفای سران نظامی رژیم صهیونیستی و باور به شکست در غزه و مجازات این رژیم نسل کش در دیوان بین المللی دادگستری از دستاوردهای بزرگ مقاومت در غزه است.

خطیب جمعه خمین افزود: جنگ در غزه پس از گذشت هفت ماه دستاوردی جز آوارگی هزاران صهیونیست برای این رژیم نداشته است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور اظهار کرد: امروز در یک جنگ ترکیبی هستیم و اقتصاد نیز بخشی از این جنگ است.

امام جمعه خمین گفت: بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت.

وی عنوان کرد: همانگونه که در بخش نظامی و دفاعی با عملیات وعده صادق به اقتدار رسیدیم در جنگ اقتصادی نیز به چنین عملیاتی نیاز داریم.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به دلیل مفسدان و سوداگران این بخش است.

کد خبر 6095668

دیگر خبرها

  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • رییسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • ریشه ناترازی بنزین در مصرف بی‌رویه است
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • هشدار فرشاد مومنی به روسای قوا : تا کار به فاجعه نکشیده رویه‌ها را تغییر دهید
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است