Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:54:37 GMT

رسمی؛ تیاگو سیلوا به چلسی پیوست

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۸۳۱۹

رسمی؛ تیاگو سیلوا به چلسی پیوست

تیاگو سیلوا مدافع سابق پاری سن ژرمن به چلسی پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، از مدت ها قبل جدایی تیاگو سیلوا از پاری‌سن‌ژرمن قطعی شده بوده چراکه مدیر ورزشی این باشگاه یعنی لئوناردو این موضوع را تایید کرده بود؛ اتفاقی که باعث شد این مدافع برزیلی در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ آخرین بازی خود را برای تیم فرانسوی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در هفته‌های گذشته گمانه زنی های زیادی در رابطه با آینده تیاگو سیلوا مطرح شد. از بازگشت به سری آ و حضور دوباره در میلان گرفته تا انتقال به لیگ برتر انگلیس.



با این حال در چند روز گذشته پیش بینی ها درباره تیم آینده مدافع برزیلی به اوج خود رسید و اکثریت قریب به اتفاق منابع مختلف مدعی شدند که این بازیکن با چلسی برای پیوستن به این تیم به توافق کامل رسیده است. از طرف دیگر دیشب نیز اسکای ادعا کرد که تیاگو سیلوا تست های پزشکی باشگاه چلسی را به دلیل شرایط کرونایی در میلان پشت سر گذاشته است.

 

 

 



حالا و در همین رابطه دقایقی پیش مشخص شد که تیاگو سیلوا به شکل رسمی راهی استمفورد بریج شده و با چلسی قراردادی دو ساله امضا کرده است.

چلسی تیاگو سیلوا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی تیاگو سیلوا پاری سن ژرمن تیاگو سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0 - دورتموند 1

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و دورتموند در چارچوب دور برگشت رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ‎2023/24 به مصاف هم رفتند و دورتموند با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. شاگردان ترزیچ با پیروزی امشب با برد ۲-۰ در مجموع دو بازی رفت و برگشت به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند. تک گل دورتموند را متس هوملس در دقیقه 49 به ثمر رساند. خلاصه این بازی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0 - دورتموند 1
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • گل متس هوملس به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 0-1 دورتموند)
  • ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند مشخص شد
  • پاری سن ژرمن - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس
  • هیولا به فلومیننزه بازگشت
  • رسمی: کاپیتان چلسی همبازی مارسلو شد
  • رسمی؛ بازگشت تیاگو سیلوا به فلومیننزه پس از 15 سال
  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟