Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@09:13:18 GMT

ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۸۴۰۷

ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان محرابی نیا مدیر مسئول مرکز عملیات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، درباره آخرین وضعیت ترافیک محور‌های مختلف گفت: هم اکنون در بسیاری از محور‌های شمالی کشور شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین هستیم، به طوری که محور کرج _ چالوس محدوده دوراهی شهرستان تا نسا و همچنین محدوده حریر جان، ولی آباد و هزارچم دارای ترافیک سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در انتهای آزادراه تهران_ شمال حجم ترافیک بالا و سنگین گزارش شده است.

مدیر مسئول مرکز عملیات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توضیح داد: در محور هراز حدفاصل شمال به جنوب محدوده بایجان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است و حجم زیاد خودرو گزارش شده است.

محرابی نیا یادآور شد: در محور فیروزکوه و همچنین آزادراه قزوین _ رشت در مسیر رفت و برگشت تردد روان خودرو وجود دارد.

مدیر مسئول مرکز مدیریت راه‌های کشور اظهار کرد: در محور کرج _ قزوین محدوده مهرویلا و گلدشت ترافیک سنگین و نیمه سنگین وجود دارد.

محرابی نیا همچنین درباره آخرین وضعیت آمار تردد‌ها در ۲ روز گذشته از بازه زمانی ۵ تا ۶ شهریور ماه بیان کرد: دو میلیون و ۵۶۴ هزار و ۲۱۵ وسیله نقلیه در محور‌های مختلف کشور تردد داشته‌اند.

او اظهار کرد: از پنجم تا ششم شهریور ماه تردد در محور آمل _ تهران ۲۴ درصد رشد داشته و تردد در محور تهران _ قائمشهر هم ۳۴ درصد رشد داشته است. همچنین تردد در محور آزادراه قزوین _ رشت در بازه زمانی ۵ تا ۶ شهریور ماه هم ۵۹ درصد رشد داشته است.

او تصریح کرد: تردد کل کشور در روز ۶ شهریور نسبت به ۵ شهریور ۲۱.۵ درصد افزایش داشته است.

محرابی نیا همچنین درباره محدودیت در بخش‌های مختلف گفت: در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۷ شهریور ماه از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۷ شهریور ماه از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

مدیر مسئول مرکز مدیریت راه‌های کشور در پایان یاد آور شد: در صورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید و یا لغو محدودیت‌ها در محور‌های فوق توسط ماموران پلیس راه در محل اعمال می‌شود.

پربیننده ترین شاسی بلند جدید در راه بازار ایران +تصاویر عرضه پنج محصول ایران‌خودرو قیمت مسکن در شمال تهران/ رکود کامل بر بازار حاکم است ارزش سهام عدالت من؟ (۱۳۹۹/۶/۵) ۶ میلیون تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ترافیک خودرو راهداری و حمل و نقل جاده وسایل نقلیه آزادراه تهران شمال سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت مدیر مسئول مرکز ترافیک سنگین محرابی نیا شهریور ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  محدودیت های تردد  در راستای تعمیر و نگهداری محورها انجام شده است گفت: در  پی اجرای عملیات استقرار بالابر و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف در مسیر رفت و برگشت محور تهران- شریف آباد، محدودیت تردد  از امشب تا ۲۰ اردیبهشت ماه در این محور اعمال مي‌شود.

وی افزود در پي اجراي عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه-دماوند، محدودیت تردد در این  به صورت ۲۴ ساعته تا ۱۰ خرداد ماه در کیلومتر ۳۲ تا ۳۳ در محور اعمال مي‌شود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  افزود: در پي اجراي عملیات استقرار بالابر، تامین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های نظارت تصویری در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-ساوه، محدودیت تردد در این محور اعمال مي‌شود.

وی افزود: در پي اجراي عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ای در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-پردیس، محدودیت تردد  تا ۲۰ اردیبهشت ماه  در این محور اعمال مي‌شود.

وی  اظهار کرد: محور كرج - چالوس ازكیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده كندر) به علت ادامه عملیات عمرانی (فنس كشی سنگ) از امروز  ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ تا ۱۵ مسدود است.

وی افزود : تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیركبیر) تا كندر در زمان اجرای عملیات ممنوع بوده و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌‌شود.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند