Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@18:32:10 GMT

دو رازی که یحیی گل محمدی ناخواسته لو داد!

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۸۴۳۶

دو رازی که یحیی گل محمدی ناخواسته لو داد!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس استوری را در صفحه شخصی خود در فضای مجازی کرد که نکات جالب توجهی در آن وجود داشت.

مهم‌ترین نکته استوری یحیی این است که او دنبال تعویق دربی بود در حالی که جوری وانمود شده بود که باشگاه استقلال خواهان این درخواست است!

نکته مهم دیگر این که سرمربی پرسپولیس رسما اعلام کرد دروازه‌بان اصلی تیمش (بیرانوند) به خاطر مسائل مالی رفته و به طور غیرمستقیم گفته که دنبال دروازه‌بان شماره یک برای فصل آینده است؛ مگر اینکه خودش نخواهد در پرسپولیس بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، یحیی اشاره‌ای به اشتباهات متعدد خودش در دربی نکرد؛ از ارنج اشتباه گرفته تا تعویض‌ها و حتی انتخاب پنالتی‌زنان! بد نیست بدانید پنالتی‌زن اول پرسپولیس در دربی، مهدی ترابی بود، ولی نوراللهی قبل از زدن ضربات گفته من می‌خواهم پنالتی اول را بزنم. در نهایت او و اوساگونا پنالتی‌های خود را خراب کردند تا پرسپولیس با باخت به خانه بازگردد و استقلال راهی فینال شود.

351 / 351 باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)

به گزارش ورزش سه، حسینی که در آغوش همکاران و دیگر اعضای کادر آلومینیوم به سمت رختکن می‌رفت، به شدت مورد تشویق هواداران آلومینیوم قرار گرفته و بدین ترتیب دومین برد خانگی خود مقابل پرسپولیس را جشن گرفت.

او که قبلا دستیار یحیی گل محمدی بوده، با ۲ برد مقابل اوسمار و کم کردن شانس پرسپولیس در لیگ و حذف سرخ‌ها از جام حذفی به تنهایی بیشترین لطمه را به پرسپولیس زده است تا کسی جای استادش یحیی را نگیرد!

دیگر خبرها

  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان