Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پى درخواست رئیس کمیسیون آموزش از وزیر ارتباطات دستور تحویل سیم‌کارت کنترل شده به دانش آموزان را صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خانه ملت؛ در پی نامه علیرضا منادی سفیدان رئیس کمسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به رئیس جمهور مبنی بر تحویل سیم‌کارت های کنترل شده رایگان به دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید، دفتر رئیس جمهور خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی و اقدام این نامه را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه رئیس کمیسیون آموزش به رئیس جمهور به شرح ذیل است:

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم احتراما با توجه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و لزوم تشکیل کلاس‌های درسی به صورت مجازی در اکثر شهرها و روستاها و مناطق محروم کشور، خواهشمند است دستور فرمائید نسبت به تامین امنیت فضای مجازی برای دانش آموزان از طریق تحویل سیم کارت‌های کنترل شده که مانع دسترسی دانش آموزان به تصاویر غیر درسی خود در فضای مجازی شود، اقدام لازم مبذول گردد. دکتر علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی

رونوشت:

جناب آقای دکتر نوبخت رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه گیری جهت استحضار و اقدام لازم.

جناب آقای مهندسی آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت استحضار و اقدام لازم.

جناب آقای دکتر حاجی میرزایی وزیر محترم آموزش و پرورش جهت استحضار و اقدام لازم.

جناب آقای دکتر غلامی وزیر محترم جلوم، تحقیقات و فناوری جهت استحضار و اقدام لازم/

پایان پیام

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: جناب آقای دکتر تحویل سیم کارت دانش آموزان رئیس جمهور کنترل شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد طالبی چاری اظهار کرد: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودرو توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند