Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:22:50 GMT

طنین لبیک یا حسین در سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۸۵۵۱

طنین لبیک یا حسین در سراسر کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،لطفی  قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اعلام این خبر گفت: باتوجه به اقتضای شرایط کنونی و محدودیت‌های بوجود آمده در مجلس عزاداری به لحاظ رعایت اصول بهداشتی برنامه‌هایی در سراسر کشور با هدف برپایی خیمه عزا و تبدیل شدن ایران اسلامی به حسینه شهدا به صورت یکپارچه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در ساعت ۲۱ شامگاه تاسوعای حسینی (ع) ندای لبیک یا حسین در سراسر کشور طنین انداز می‌شود و مردم ایران اسلامی از پشت بام‌های منازل و پنجره‌های مجتمع‌های مسکونی یکصدا ندای حسینی سر می‌دهند.

او ادامه داد: شعار لبیک یا حسین همزمان از مأذنه‌های مساجد، مصلی‌ها و هیئت‌های مذهبی پخش خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور همچنین به پخش مداحی و مرثیه‌های حسینی (ع) در ایام ماه محرم از سیستم‌های صوت راهپیمائی‌ها در مراکز استان‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال مردم از این برنامه فرهنگی، در روز‌های تاسوعا و عاشورا این اقدام در سراسر کشور به صورت فراگیر و توأم با شور حسینی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی

استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی‌ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی‌ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده‌ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی‌اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی‌ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی."

 

 

tags # استقلال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه