Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@11:41:18 GMT

راز پلید آقای دندانپزشک در ویزیت بابلی ها

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۸۶۴۶

راز پلید آقای دندانپزشک در ویزیت بابلی ها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از پلمب مطب دندانپزشک قلابی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، دکتر سید مصطفی قاسم‌زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت:مرد حدودا 50 ساله در منطقه شهاب‌نیا بابل، مطب دندانپزشکی غیرقانونی دایر کرده و بیماران را ویزیت می‌کرد.

او افزود:با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با دادستان عمومی و انقلاب بابل و تیم نظارت به سرپرستی کارشناس مسئول نظارت بر دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه، محل کار این مطب فرد مداخله‌گر در امور دندانپزشکی پلمب و پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلمب مطب دندانپزشک قلابی در بابل

دکتر قاسم‌زاده گفت: بیماران از مراجعه به این افراد که فاقد دانش و صلاحیت لازم هستند خودداری کرده و به علت عدم آگاهی این مراکز غیر مجاز به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خود را در معرض ابتلا به کرونا و بیماری‌های مسری دیگر قرار ندهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود:دانشگاه علوم پزشکی بابل بر برخورد با افراد غیرمجاز در حوزه‌ی دندانپزشکی، پوست و زیبایی و طب سنتی عزم جدی دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم زیبایی طب سنتی اخبار حوادث دانشگاه علوم پزشکی درمان دندانپزشک قلابی بابل حوادث بابل اخبار مازندران عکس فیلم زن اخبار تهران حوادث تهران تهران تجاوز جزئیات تلگرام پلیس دانشگاه علوم پزشکی بابل درمان دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی

ایسنا/مازندران رئیس آموزش و پرورش شهرستان بابل اظهار کرد:«ایلیا یزدانی» دانش‌آموز بابلی با کسب مدال طلای المپیاد ریاضی کشور نفر اول تیم ۶ نفره المپیاد کشوری شد که در رقابت المپیاد جهانی در انگلستان شرکت می‌کند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بابل در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه امروز از ۴۷۵ پذیرفته شده مرحله اول المپیاد علمی شهرستان بابل تجلیل شد، اظهار کرد: تمامی پذیرفته شدگان مازندران در مرحله اول المپیاد علمی ۱۰۵۱ نفر بودند که ۴۷۵ نفر رشته از شهرستان بابل بودند.

مهدی اسدی امیری سهم قبولی شهرستان بابل در مرحله اول المپیاد علمی استان را ۴۵ درصد برشمرد و افزود: ۱۰۰ درصد دبیرستان‌های شهرستان بابل در المپیاد شرکت داشتند که در مجموع ۷۹۶۵ نفر رشته  ثبت نام کرده بودند.

اسدی با اشاره به اینکه در راستای ایجاد هیجان آموزشی، دانش آموزان ۳۳ دبیرستان از ۴۸ دبیرستان ما توفیق قبولی در المپیاد داشتند، گفت: قبول شدگان از همه مدارس شهرستان از مدارس علوم ومعارف اسلامی، سمپاد، غیر دولتی، هیات امنایی، مدارس روستایی و شهری بودند که ۶۹ درصد مدارس ما در المپیاد مقام آوردند.

وی با بیان اینکه قبول شدگان در ۱۴ رشته مختلف بودند، یادآور شد: بیشتر قبول شدگان به ترتیب مربوط به رشته‌های ریاضی، جغرافیا، ادبی و شیمی بودند.

رئیس آموزش و پرورش بابل از کسب رتبه دوم در امتحان نهایی در سطح استان خبر داد و گفت: شرکت دانش آموزان در المپیاد علمی گام مثبت در افزایش میزان مطالعه و آمادگی برای آزمون نهایی و موفقیت در کنکور سراسری است.

وی با بیان اینکه هجمه‌های فرهنگی غرب موجب نشد تا دانش آموزان ما از علم آموزش عقب بمانند، تصریح کرد: دانش‌آموزان ایرانی هوشمندانه تمام ترفندهای دشمن را خنثی کرده و در المپیادهای علمی ملی و جهانی سرآمد هستند.

 اسدی بیان کرد: بابل این افتخار را داشت که ۱۱ سال متوالی با کسب رتبه نخست در حوزه المپیاد و کسب رتبه‌های کیفی کنکور شاخص کشور و استان باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد