Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری :  موسی انصاری در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت شهدان رجایی و باهنر با اشاره به  ویژگی‌های ارزشمند این عزیزان که آنان را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه کرد افزود : این شهدا  الگوی دولتمردان هستند چراکه در هر حال اهتمام ویژه‌ای به رسیدگی به محرومین داشته و تقوای این دو بزرگوار مثال زدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: شورای هماهنگی به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت با توجه به شرایط کنونی انتشار ویروس کرونا و همزمانی با تاسوعا و عاشورای حسینی، با دستگاه ها و نهادهای متولی امر برگزاری مراسم مکاتبات و هماهنگی های لازم را برای پرداختن به سیره شهیدان رجایی و باهنر انجام داده است.
به گفته ی وی فضاسازی تبلیغی شِش مراسم محوری مرکز استان و ۹ شهرستان دیگر، انتشار طرح های تبلیغاتی از تمثال این شهیدان والامقام و بیانات حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، پخش نوحه و مرثیه با سیستم صوت ثابت و همچنین سیستم صوت سیار منقش به فضاسازی تبلیغی هشتم شهریور و ایام محرم در سطح شهر، انتشار دو نمونه کلیپ پرمحتوا از این شهیدان در شبکه های اجتماعی و... از جمله برنامه های این شورا برای بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر است.
انصاری با تأکید بر اینکه شهادت امام حسین(ع) مکتب تشیع را بیمه کرد افزود: شهدای انقلاب اسلامی و از جمله شهیدان رجایی و باهنر نیز باعث بیمه شدن انقلاب گردیدند.
وی با اشاره به مناسبت هشتم شهریورماه و روز جهانی مبارزه با تروریسم، افزود: تبیین چهره منافقان و گروهک های وابسته به استکبار جهانی، بازشناسی اندیشه شهیدان رجایی و باهنر و تبیین علل و انگیزه وقوع حادثه ۸ شهریور، بیان پیامدهای فاجعه ۸ شهریور و روشنگری برای نسل جوان از جمله اهداف ویژه بزرگداشت هشتم شهریور به شمار می رود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بازشناسی اندیشه‌های شهیدان رجایی و باهنر را از دیگر اهداف بزرگداشتاین مراسم برشمرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر در طی ۳۰ روز چنان اقداماتی داشتند که همچنان در اذهان عمومی باقی مانده است و نیاز است مجددا اندیشه‌های این بزرگواران بازشناسی شود.
گفتنی است فریاد حماسی و نجات بخش «لبیک یا حسین» ملت حسینی ایران در شب عاشورا در کران تا کران آسمان ایران اسلامی طنین انداز می شود و میثاقی بزرگ در طلب خونِ به ناحق ریخته شدۀ حضرت امام حسین(ع) و خوانخواهی ثارالله،  به صورت یکپارچه  و عمومی، تحت عنوان 'سراسر ایران حسینیه'  همراه با سردادن فریاد حماسی و نجات بخش  'لبیک یا حسین' ملت عاشورایی و حسینی ایران در شب عاشورای حسینی، رأس ساعت ۲۱:۰۰ (۹ شب) از پشت بام و پنجرۀ منازل و کوچه پس کوچه های شهرها، مأذنۀ مساجد و هیئات مذهبی و تکایا و جای جای استان،  انجام خواهد شد.

48

کد خبر 1426587

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری شهیدان رجایی و باهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک

ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر شرق هرمزگان گفت: یک فروند شناور یدک‌کش چندمنظوره به چرخه عملیاتی و لجستیکی بندر جاسک افزوده شد.

حمیدرضا محمدحسینی تختی امروز هشتم فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: این یدک‌کش دارای قابلیت آتشخواری در مواقع بروز حوادث و کاربری چندمنظوره است.

وی افزود: عملیات تغییر کاربری و چندمنظوره کردن این شناور در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با دانش متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان به پایان رسید.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر شرق هرمزگان هدف از استقرار شناور یدک کش برنا در بندر جاسک را افزایش ایمنی و نیز ارتقاء نُرم تخلیه و بارگیری کالا با پهلوگیری شناور تناژ بالا عنوان کرد. 

به گفته محمدحسینی تختی این شناور دارای سیستم ناوبری و کمک ناوبری، ۲۶ متر طول و ۲.۷۵ آبخور، دارای قابلیت ویژه‌ای برای ارتقاء توان عملکردی بندر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است