Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمایش مسیر بوستان ولایت در راستای پویش" آماده باش" امروز برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، روز جمعه مورخ ۷ شهریور ماه اعضا و نمایندگان زیر مجموعه  کمیته های تمرینات معلق TRX و کراسفیت هیات ورزشهای همگانی استان تهران با حضور روسای این دو کمیته حمید نعمتیان و یاسر ملکی در راستای پویش " آماده باش " و با نیت عزاداری سالار شهیدان، در بوستان ولایت اقدام به پیمایش مسیر نموداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیمایش با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پویش آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود

 به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ گروه درمانی و مشاوره انفرادی «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی، تست هوش کودکان (وکسلرویون) و... از جمله مشاوره‌های افرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

ضمن آنکه در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی و... مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقمندان به منظور بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار