Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:58:33 GMT

انتقاد امام جمعه شهرکرد از بی‌توجهی به پروژه بن ـ بروجن

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۸۸۰۸

انتقاد امام جمعه شهرکرد از بی‌توجهی به پروژه بن ـ بروجن

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: طرح آبرسانی بن- بروجن و طرح‌های آبی مورد توجه قرار گیرند، در جلسه آخر با مسئولان مربوط مقرر شد که این طرح‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری برسند اما تا کنون اقدامی صورت نگرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به آیات سوره اسراء و اوامر و نواهی توحیدی این سوره با بیان اینکه مطالب بیان شده در این سوره حکمت است، اظهار داشت: یکی از حکمت‌های این سوره جمعیت است و خداوند در این سوره دستور داده است به علت مشکلات اقتصادی از فرزنددار شدن جلوگیری نکنید و یا طفلی را در رحم سقط نکنید که این خطای بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اصل مدیریت جمعیت توسط بشر، دخالت در امر پروردگار است زیرا که خدا خود جمعیت را کنترل کرده و برای جمعیت امکانات را فراهم کرده تا به مخلوقات خدمت‌رسانی شود و استفاده نکردن از این امکانات و یا از بین بردن امکانات با عدم مدیریت به ما برمی‌گردد و نباید در جمعیت دخالت کرد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس: مشکل آب شرب چهارمحال و بختیاری با طرح بن ـ بروجن حل می‌شود ‌76 طرح در شهرکرد افتتاح و کلنگ‌زنی شدامام جمعه شهرکرد: مسئولان مسیر انقلاب را گم نکنند

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امروز جمعیت معیار قدرت است، گفت: امروز یکی از فاکتورهای قدرت کشورها در کنار علم، ثروت و قدرت، جمعیت است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت و در منطقه ما جمعیت معیار تشخص و اقتدار مکتبی است، امروز برخی از ادیان برنامه‌ریزی آینده‌نگری برای حفظ جمعیت دارند تا اقتدار منطقه‌ای پیدا کنند لذا این حق ما است که به جمعیت محب اهل‌بیت(ع) اهمیت دهیم و حق نداریم بگذاریم جمعیت شیعه و محبان اهل‌بیت(ع) کاهش پیدا کند که این امر یک ظلم بزرگ به خود است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در آینده‌ای نه چندان دور با پیری جمعیت و پایین آمدن توانایی تولید، روحیه انقلابی و سرزندگی روبرو می‌شویم که چنین جامعه‌ای زیر سلطه می‌رود لذا نباید فرهنگ غرب را در جامعه ترویج داد.

نکونام با اشاره به سالگرد شهید رجایی و بهشتی، تصریح کرد: هفته دولت هفته تأمل و فرصت‌داری است نه فرصت سوزی، هر دولتی که روی کار می‌آید کارهایی را انجام و کارهایی بر زمین می‌ماند که هر دو کار را باید صادقانه به مردم بگویند زیرا که صداقت، اعتمادسازی را به دنبال می‌آورد و این صداقت لازمه دولت اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم باید ببینند که جیبشان همراه با جیب دولت پر می‌شوند که اگر عکس این باشد، یا سبد غذایی مردم کاهش یابد و زندگیشان مورد توجه قرار نگیرد،  باعث بی‌اعتمادی می‌شود زیرا که حق این مردم که پای انقلاب ایستادند این است که حداقل قدرت تأمین مایحتاج خود را داشته باشند.

امام جمعه شهرکرد افزود: مردم انتظار ندارند ارز آن‌ها در اختیار کسانی باشد که در کشورهای خارجی زمین بخرند یا اجناس بی‌فایده لوکس وارد کنند که ضربه به اقتصاد کشور برنند و مردم تاوان آن را در گرانی اجناس پس دهند، لذا هفته دولت هفته اصلاح این امور است.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: در استان نیز یک‌سری اولویت‌ها از جمله راه‌هایی که مصدوم فراوانی دارند، راه‌آهن و اصلاح راه‌های اصلی باید با جدیت دنبال شوند و استان در مسیر راه‌های ترانزیتی قرار گیرد.

وی افزود: طرح آبرسانی بن- بروجن و طرح‌های آبی مورد توجه قرار گیرند، در جلسه آخر با مسئولان مربوط مقرر شد که این طرح‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری برسند اما  تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.

نکونام با بیان اینکه گردنه چری نیز باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: 46 طرحی که توسط استاندار و آقای نوبخت امضاء شد همچنان روی کاغذ مانده‌اند لذا در این سال آخر که جبران برخی از کاستی‌ها است باید با قدرت و جدیت بیشتری کار شود.

وی گفت: عاشورا جهت زندگی ما است و به تعبیر شهید سلیمانی، ملت و ملیت ما امام حسین(ع) است یعنی اصول را از امام حسین(ع) گرفته‌ایم و اگر با آمریکا کنار نمی‌آییم به این دلیل است که ملیت ما ملیت امام حسین(ع) است و آمریکا یزید زمان ما است.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: انقلاب ما راه حسین(ع) است که همگان آن را دنبال می‌کنید و مراقبید از این راه جدا نشوید و با این شرایط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به میدان آمده‌اید تا بتوانید عزاداری کنید لذا ترس در راه امام حسین(ع) معنا ندارد و هرجا که منافع و مکتب اسلام در خطر است نباید کنار کشید‌.

انتهای پیام/7540/ش

R7540/P/S6,54/CT11 بیشتر بخوانید... امام جمعه شهرکرد: مساجد، محور همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باشد امام جمعه شهرکرد: متولیان و دستگاه‌ها تولیدات پوشاک ایرانی ـ اسلامی را فعال کنند امام جمعه شهرکرد: طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر محله‌محور حرکت کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امام جمعه شهرکرد: مساجد، محور همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باشد امام جمعه شهرکرد: متولیان و دستگاه‌ها تولیدات پوشاک ایرانی ـ اسلامی را فعال کنند امام جمعه شهرکرد: طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر محله‌محور حرکت کنند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۲ اعضای هیئت رئیسه سال چهارم شورای اسلامی شهر قشم انتخاب شدند ۳ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۴ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۵ عرضه سهام «دارا دوم» در بورس / استراتژی تشکیل صف خرید موجب افزایش قیمت سهام شد ۶ باند قاچاق سلاح و مهمات در استان مازندران منهدم شد ۷ حلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکس ۸ گلایه نماینده طالقان از اجرای غیرکارشناسی طرح هادی در این شهرستان مهمترین اخبار استانها حلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکس گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از عزادارای ماه محرم در جزیرةالشهدا / طنین ندای "یا حسین (ع)" در خلیج فارس گردهمایی همه اقوام و نژادها زیر بیرق امام حسین (ع)/ محرمی متفاوت زیر سایه کرونا در قم بازداشت ۲ عضو شورای شهر صدرا / متهمان به دلیل تخلفات مالی در بازداشت به سر می‌برند مهمترین اخبار تسنیم نمکی: کاش ابزاری فراتر از خواهش و التماس داشتم تا به دلیل ترددهای بی‌‌رویه مضطرب نمی‌‌شدم روضه‌خوانی رهبر انقلاب برای حضرت علی‌اکبر(ع) گفتگو|ایزدی: آمریکا در سیاست خارجی پایبند به قانون جنگل است/ ادعای پمپئو کاملاً بی اساس است واکنش سخنگوی وزارت خارجه به خیال‌پردازی‌های پامپئو درباره بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران جان بولتون: دولت ترامپ با راه اندازی مکانیزم ماشه "احمق" به نظر می‌رسد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه امام جمعه شهرکرد مورد توجه قرار امام حسین ع دستگاه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد