Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌‌الاسلام عادل‌‌پور خواستار تحقق وعده‌های مسئولان تا پایان دولت یازدهم شد و گفت: دولت به مردم این منطقه وعده‌های بسیاری داده که بخش اعظم آنها را عملی نکرده است، از این رو انتظار داریم این وعده‌ها تا پایان دولت عملی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور» ظهر امروز (جمعه 7 شهریور)در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته دولت، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی است که خدمات، نقاط ضعف و قوت مسئولان مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه دولت به مردم این منطقه وعده‌های بسیاری داده اما آنها را عملی نکرده است افزود: احیای اروندرود یکی از وعده‌های دولت است که بر روی زمین مانده و تاکنون اقدامی برای آن صورت نگرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان خرمشهر در بحث عمران شهری، خدمات، آب و فاضلاب مشکلات زیادی دارد که باید بررسی و رفع شوند، به عدم اعمال بسیاری از قوانین مناطق آزاد در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و اذعان داشت: از مسئولان انتظار داریم پیش از پایان دولت فعلی وعده‌هایی را که به مردم داده‌اند به سرانجام برسانند.

 

حجت‌الاسلام عادل‌پور احیای واحدهای تولیدی تعطیل را عامل حل بیکاری در منطقه دانست و تصریح کرد: اگر واحدهای تولیدی تعطیل شده خرمشهر احیا شوند عمده مشکل بیکاری جوانان منطقه حل خواهد شد.

 

وی با تقدیر از سازمان منطقه آزاد اروند بابت حمایت از تعدادی از واحدهای تولیدی خاطر نشان کرد: انتظار داریم این حرکت برای دیگر واحدها هم ادامه پیدا کند.

 

امام جمعه خرمشهر به اقدامات تروریستی آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران، همیشه قربانی تروریستی گروهک منافقین و تروریست جهانی بوده و ترور شهید قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانانش نیز نمونه‌ای از اقدامات تروریستی آنهاست که با خروج تمام نیروهای آمریکایی از منطقه انتقام سردار شهیدمان را خواهیم گرفت.

 

وی در بخشی از سخنان خود به برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در ماه محرم سال جاری اشاره کرد و یاد آور شد: با توجه به وضعیت آغاز موج سوم بیماری کرونا در کشور، خوشبختانه مجالس عزاداری امام حسین (ع) در شهرستان خرمشهر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است و از تمامی شهروندان عزیز نیز انتظار داریم تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: ترور سردار دل ها قوانین مناطق آزاد رفع مشکلات عمرانی رعایت پروتکل های بهداشتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وعده های دولت واحد های صنعتی آبادان و خرمشهر منطقه آزاد اروند ایام سوگواری امام حسین ع ماه محرم خطبه های نماز جمعه آب و فاضلاب نماز جمعه انتظار داریم پایان دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ساخت پنج‌هزار خوابگاه متأهلی دانشجویی تا پایان کار دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی‌گل، امروز_ شنبه، هشتم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه یاسوج، با اشاره به اینکه کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دو بار کنکور برگزار می‌شود، الحمدالله روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور سالم و با امنیت کامل بودیم.

وی افزود: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل، مشکل پیش آمده بود، کنکور را تکرار خواهیم کرد و داوطلبان کنکور در این منطقه نگرانی نداشته باشند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری، گفت: چند مورد مشکل و تخلف در کنکور امسال داشتیم، برخورد لازم انجام و به هیئت مرتبط خود معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون سه هزار خوابگاه متأهلی در سراسر کشور در دست ساخت است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تعداد تا پایان دولت سیزدهم به پنج‌هزار خوابگاه می‌رسد.

زلفی‌گل خاطرنشان کرد: واقعیت امر توسعه فیزیکی زیرساخت‌ها از دستور کار خارج شده و افزایش کیفیت زیرساخت‌هایی دانشجویی اولویت کاری وزارتخانه بوده که در این راستا برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجمی صورت گرفته است.

وی افزود: خوابگاه دانشجویی یاسوج با زیربنایی دو هزار ۶۲۰ متر مربع در چهار طبقه و ۳۵ واحد ساخته خواهد شد.

کد خبر 748448

دیگر خبرها

  • بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • گام عملی برای جهش تولید
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود