Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@16:01:33 GMT

تخطی از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ویروس جرم است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۸۸۲۷

تخطی از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ویروس جرم است

حجت الاسلام حافظ نیا مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس را لازم الاجرا دانست و گفت: تخطی از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس جرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، اظهارکرد: امسال نوعی دیگر از عزاداری ها را در ماه محرم با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور تجربه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بندر آستارا ابراز امیدواری کرد با ریشه کن شدن بیماری منحوس کرونا عزاداری های ماه قیام و خون به روال عادی در سال های آینده برگردد.

 

وی با بیان اینکه عزاداری های ماه محرم تا به امروز بدون دغدغه و کوچکترین مشکل برگزار شده است، تصریح کرد: در ایام باقی مانده از ماه محرم سفارش به هیئت امنای مساجد این است پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در عزاداری ها رعایت کنند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس حرکت دسته های عزاداری ممنوع است.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا در بخش دیگری از سخنان خود مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس را لازم الاجرا دانست و خاطرنشان کرد: تخطی از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس جرم است.

 

وی اضافه کرد: طبق دستورالعمل‌های صادره شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا ویروس هرگونه علم‌ گردانی، طبل ‌زنی، پذیرایی و برپایی ایستگاه‌ های صلواتی در ماه محرم ممنوع است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت و افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با هیئت دولت فرمودند که دولت برای اشتغال، مسکن، معشیت، تولید داخل و افزایش ارزش پول کشور تدبیری بیندیشد.

 

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه دولت یکسال تا پایان عمر خود فرصت دارد و طبق بیانات مقام معظم رهبری یک سال چیز کمی نیست، گفت: دولت تدبیر و امید در طول این یکسال باید اقدامات و فعالیت‌های تاثیرگذاری در کشور انجام بدهد تا بتواند دولت را با دستان پر به دولت بعدی تحویل دهد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مصوبات کرونا لازم الاجرا ماه محرم بندر آستارا هفته دولت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس حجت الاسلام بندر آستارا حافظ نیا ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب تروجان

ویروس رایانه‌ای به نام استاکس‌نت محصول مشترک آژانس امنیت ملی آمریکا و یگان ۰۰۸۲ رژیم صهیونیستی است که هدف از ساخت این ویروس آلوده کردن رایانه‌های مراکز مهم ایران می‌باشد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081670 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اسب تروجان
  • شهادت رئیس هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین درباره قالیباف
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات