Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا زارع زاده مهریزی عصر جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا به مناسبت هفته دولت با اشاره به اینکه ساخت این مجموعه جزو مطالبات مهم مردم و مسوولان منطقه بود، افزود: با ایجاد پزشکی قانونی دیگر نیازی به مراجعه شهروندان مهریزی به شهر یزد مرکز استان نیست.

وی ادامه داد: کاهش تردد و رفت و آمد مردم برای انجام امور مورد نیاز که مرتبط با پزشکی قانونی است ، موجب صرفه جویی در وقت و هزینه خواهد شد ،امیدواریم با ساخت ساختمان پزشکی قانونی مشکلات مردم در این مورد رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول به اهمیت همکاری خیران در اجرای طرح‌های مختلف زیرساختی در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون عملیات اجرایی ۱۵ طرح عمرانی از محل کمک های افراد خیر در زمینه‌های بهداشت و درمان، امداد و نجات، گردشگری، بهزیستی و آموزشی در حومه شهر و بخش مرکزی مهریز در حال انجام است.

زارع زاده مهریزی اظهار کرد: ساختمان‌های داروخانه هلال احمر، پایگاه انتقال خون، مرکز معلولان ذهنی، مرکز امداد و نجات، دانشکده فنی و حرفه‌ای، پایگاه اورژانس و چند مدرسه از جمله اهم این طرح‌هاست.

وی با قدردانی از مردم و مسوولان در همکاری با مجموعه دولت  یادآور شد: خیران می‌توانند برای اطلاع از طرح‌های خیری و نیازهای شهرستان با شماره ۰۳۵۳۲۵۲۲۵۰۵ تماس بگیرند.   

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

همچنین دیروز( پنجشنبه) بهره برداری از ۴۹ طرح عمرانی همزمان با پنجمین روز از هفته بزرگداشت دولت با حضور محمدعلی طالبی استاندار یزد ، فرماندار، امام جمعه و تعدادی از مسوولان محلی در حوزه شهری و روستاهای بخش مرکزی شهرستان مهریز آغاز شد.

در اجرای این تعداد طرح‌ که در بخش های فرهنگی، آموزشی، میراث فرهنگی، مخابراتی، بهداشتی و ورزشی اجرا شد، ۱۸۵ میلیارد توماناز سوی دولت، بخش‌خصوصی و با مشارکت خیران منطقه هزینه و یا سرمایه گذاری  شده است.

با اجرای این طرح‌ها که بخش عمده آنها در مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز قرار دارد زمینه اشتغال ۲۹۵  نفر در منطقه فراهم شد و بهره برداری از این طرح ها نقش مهمی در جهش تولید و تحقق اهداف نظام اسلامی دارد.

همچنین با حضور استاندار یزد ساخت ۳۲۵ واحد طرح ملی مسکن در مهریز آغاز شد و زیربنای هریک از این واحدها حدود ۹۰ مترمربع است  و هزار و  ۸۰۸ نفر برای این  واحدها در سامانه ثبت‌نام کرده بودند.

در هفته دولت از  ۵۲۴ پروژه مختلف  استان یزد بهره برداری می شود که در مجموع زمینه اشتغال  چهار هزار و ۷۸۸ نفر را فراهم می کند و برای راه اندازی آنها علاوه بر چهار هزار میلیارد تومان هزینه ریالی، ۸۱.۵ میلیون دلار و  یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون یوآن چین سرمایه گذاری ارزی  شده است و عملیات اجرایی ۳۰ پروژه با هزینه ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار در استان آغاز می شود.

انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ خورشیدی و شهادت ۲ یار دیرین امام (ره) و انقلاب و ۲ اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رییس جمهوری  و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام دولت نامگذاری شده که از دوم تا هشتم شهریور است.

برچسب‌ها مهریز هفته دولت سازمان پزشکی قانونی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز هفته دولت سازمان پزشکی قانونی کشور مهریز هفته دولت سازمان پزشکی قانونی کشور پزشکی قانونی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده اراک درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: بازنشستگان مطمئن باشند که اراده دولت و مجلس متناسب سازی حقوق بازنشستگان است چرا که هم مجوز قانونی وجود دارد و هم برای آن تامین اعتبار شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه) محمدحسن آصفری نماینده اراک درباره علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تذکری داد که قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه 1403 به دولت ابلاغ شد و طبق آن دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی در همین راستا افزود: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد.

رئیس مجلس با بیان اینکه اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و متناسب سازی باید انجام شود، اضافه کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز