Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گروه صنعتی ایران‌خودرو جزئیات عرضه ۵ محصول این شرکت را در طرح پیش فروش شهریور ۹۹ اعلام کرد. تاریخ انتشار: 16:51 - 07 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۱۱۳

خبرگزاری میزان - گروه صنعتی ایران‌خودرو پنج محصول پرطرفدار خود را در طرح پیش فروش مشارکت در تولید شهریورماه عرضه کرده است. ثبت نام در این طرح از امروز چهارشنبه آغاز شده و تا روز دهم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی، پژو پارس ال. ایکس، سمند سورن و پژو ۲۰۶ تیپ دو، محصولات پیشنهادی به متقاضیان در این طرح پیش فروش است. بازه زمانی تحویل خودرو‌ها از دی ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱ تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: تولید K132 ایران خودرو بهمن آغاز می‌شود

مطابق بخش‌نامه این طرح، متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند. حداکثر تا سه روز کـاری پـس از پایـان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

مطابق مصوبات کمیته خودروی وزارت صمت، به منظور مشارکت مشتریان واقعی در این طرح پیش فروش، محدودیت‌هایی مانند اختصاص فقط یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا بودن ۱۸ سال سن و ارایه گواهی‌نامه رانندگی، فاصله دست کم ۴۸ ماهه از آخرین ثبت‌نام یا تحویل خودرو از ایران‌خودرو یا سایپا، عدم امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی و انطباق شماره حساب و تلفن با نام متقاضی در نظر گرفته شده است.

انتخاب شدگان در طرح‌های قرعه کشی قبلی، امکان شرکت در این طرح را نخواهند داشت. ابطال گارانتی خودرو، در صورت عدم مراجعه برای دریافت سرویس اولیه پس از گذشت سه ماه از تحویل خودرو نیز شرط دیگر مشارکت در این طرح است.

علاوه بر این‌که افراد دارای پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو امکان ثبت نام نخواهند داشت، سند فروش خودرو نیز پش از تحویل، به مدت یک سال در رهن ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب و فک رهن، تحویل مشتریان خواهد شد.

این بخش‌نامه فروش یادآور شده در صورتی‌که افراد فاقد گواهی‌نامه و یا دارای پلاک فعال در طرح ثبت نام کنند، علاوه بر بی اثر شدن این ثبت‌نام، از مشارکت در فروش محصولات ایران‌خودرو به مدت سه سال محروم خواهند شد.

گفتنی است، دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتـی از الزامـات ثبت نام است.

متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی یادشده به سایت فروش محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کرده و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران خودرو پیش فروش ایران خودرو طرح پیش فروش ایران خودرو ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم

 سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود  که به دستور استاندار فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد.

 نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم