Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از نیکولو زانیولو، شاید بازیکنی دیگر از آکادمی اینتر به رم ملحق شود تا اینتر به خواسته خود برای جذب کولاروف برسد.

الکساندر کولاروف در آستانه انتقال به اینتر است. درحالیکه اینتر با بازیکن به توافق شخصی رسیده، اکنون نراتزوری باید نظر رم را نیز جلب کند.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو؛ اینتر و آنتونیو کونته نسبت به جذب الکساندر کولاروف مطمئن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اصل رم نیز مشکلی با خروج الکساندر کولاروف ندارد اما آنها این بازیکن را رایگان به اینتر نمی دهند. از قرارداد الکساندر کولاروف با رم یک سال دیگر باقی مانده است و این بازیکن در آستانه 35 سالگی، 3 میلیون یورو در فصل دستمزد می گیرد. اینتر امیدوار بود بتواند کولاروف را به صورت رایگان به تیم خود اضافه کند اما جالوروسی مخالف این موضوع است. بنابراین اینتر باید برای جلب رضایت رم، مبلغی به این تیم بپردازد. واگذاری حق مالکیت یکی از بازیکنان آکادمی اینتر به رم نیز از دیگر گزینه ها است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ رم پس از فروش کولاروف برای خرید فول بک چپ اقدام نخواهد کرد. پائولو فونسکا می خواهد به ریکاردو کالافیوری، فول بک 18 ساله تیم جوانان رم در تیم اصلی بازی بدهد. سران رم در ملاقات با مینو رایولا، مدیربرنامه های کالافیوری، این موضوع را به اطلاع او رسانده اند. بنابراین کالافیوری ذخیره اسپیناتزولا در رم خواهد شد.

همچنین بخوانید:

پاسخ مثبت الکساندر کولاروف به اینتر / گاتزتا الکساندر کولاروف در آستانه انتقال به اینتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الکساندر کولاروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود

فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین امروز ـ شنبه ـ اذعان کرد وضعیت میدان نبرد برای نیروهای اوکراینی همچنان «رو به خامت است و بدتر هم می‌شود.»

به گزارش ایسنا، اوکراین مدتهاست در میدان نبرد با کمبود نیرو و تجهیزات دست‌وپنجه نرم می‌کند و برخی از مقامات و رسانه‌های غربی طی روزهای اخیر اذعان کرده‌اند که بسته کمکی جدید آمریکا به اوکراین چندان نمی‌تواند جریان جنگ را به نفع این کشورر جنگ‌زده اروپایی تغییر دهد.

خبرگزاری تاس به نقل از «الکساندر سیرسکی» فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین نوشت: «وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود.»

این مقام اوکراینی این اظهارات را خطاب به متحدان غربی طی جلسه‌ گروه تماس دفاع اوکراین عنوان کرد.

او در پیام‌رسان تلگرامش نوشت: «من اعضای این ائتلاف را نسبت به وضعیت وخیم میدان نبرد که در حال بدتر شدن است، آگاه کردم.»

این اولین بار نیست که الکساندر سیرسکی نسبت به اوضاع وخیم اوکراین هشدار می‌دهد. وی پیش از این گفته بود که وضعیت جبهه شرقی «به طرز چشمگیری دشوار و بدتر شده است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر