Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - تیم کشتی پالایش و پخش کرمانشاه به دلیل عدم حمایت اسپانسر و مدیران ورزشی از حضور در لیگ برتر کشتی انصراف داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، در یک ماه گذشته فوتبال کرمانشاه وضعیت اسفباری داشته است و تیم‌های کرمانشاه به دسته پایین‌تر سقوط کرده یا برای کوچ از این استان آماده می‌شوند و امروز نیز خبر انصراف تیم کشتی کرمانشاه از لیگ برتر کشتی برگ دیگری به کتاب شکست ورزش کرمانشاه اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند هفته اخیر اخباری پیرامون حضور تیم کشتی آزاد کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر کشتی شنیده شد تا اینکه محمدحسین محبی رئیس هیئت کشتی استان در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرد که کشتی کرمانشاه پس از سال‌ها در لیگ برتر کشتی حاضر خواهد شد و «کشتی‌گیران کرمانشاه با نام پالایش و پخش در لیگ کشتی می‌گیرند».

محبی از حضور قطعی در لیگ برتر کشتی خبرداد و گفت که کشتی‌گیران شاخص کرمانشاهی با تیمی قرارداد نبسته‌اند تا با نام کرمانشاه در لیگ حاضر شوند و شرکت پالایش و پخش کرمانشاه به‌عنوان اسپانسر کشتی به صحنه آمده است. در ادامه با قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی آزاد، تیم کرمانشاه حریفان خود را شناخت.

پس از انجام این مصاحبه تیم نفت و گاز کرمانشاه در قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد هم شرکت کرد و با تیم‌های استقلال تهران، شهرداری بجنورد، دانشگاه آزاد و هیئت کشتی گلستان هم گروه شد و قرار شد پس از مجوز ستاد ملی کرونا این رقابت‌های ملی آغاز شود و کشتی‌گیران کرمانشاهی نیز باید قرارداد خود را ثبت کنند.

وزیر نفت کرمانشاهی دولت احتمالاً یکی از شانس‌های کرمانشاه برای حضور با نام یک تیم نفتی در لیگ برتر کشتی بوده است و از سوی دیگر نیز این منطقه در رابطه با زیرمجموعه‌های وزارت نفت همچون شرکت پالایش کرمانشاه جایگاهی در کشور دارد که می‌تواند با پشتوانه آن تیم‌های ورزشی داشته باشد.

رئیس هیئت کشتی کرمانشاه در رابطه با انصراف از حضور در لیگ برتر کشتی گفت: متاسفانه در چند ماه اخیر وعده‌های زیادی شنیدیم و هر روز منتظر عملی شدن آن‌ها بودیم اما در کمال ناباوری هیچ‌کدام از این وعده‌ها عملی نشد تا ما هم مجبور شویم از حضور در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد انصراف دهیم.

محمدحسین محبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم افزود: کشتی گیران به نام کرمانشاهی تا به امروز با هیچ تیمی قرارداد منعقد نکردند و منتظر حضور تیم شهر خود در رقابت‌های لیگ برتر بودند که متاسفانه با این شرایط موجود که هیچ پولی برای بستن قرارداد با آن‌ها نداریم؛ باید قید حضور در لیگ برتر را بزنیم.

حضور هیئت کشتی کرمانشاه با نام پالایش و پخش در لیگ برتر کشتی آزادحضور استقلال در لیگ کشتی آزاد قطعی شد، پرسپولیس تنور رقابت‌ها را داغ کندخدایی و رنگرز با "ویزازون" در لیگ برتر کشتی آزاد

محبی خاطرنشان کرد: تیم کشتی کرمانشاه برای حضور در لیگ برتر نیازمند جذب چند کشتی گیر غیر بومی و حتی شاید کشتی گیران خارجی بود که برای همین باید حداقل مبلغ 3 میلیارد تومان را فراهم می‌کردیم که این اتفاق عملی نشد تا در آینده با توجه به برگزاری رقابت‌های بین‌المللی یا جام جهانی تنها به فکر میزبانی از این رقابت ها باشیم.

در رقابت‌های لیگ برتر کشتی دو تیم به نام هیئت کشتی شهرستان‌ها و یک تیم با نام شهرداری حضور دارند که این نشان دهنده ضعف بزرگ مدیران ورزشی استان است که حتی در مقابل شهرستان کوچکی همچون قائمشهر که در این رقابت‌ها تیم‌داری خواهد کرد توانایی تیم‌داری را ندارند.

گزارش از امیرحسین نیری

انتهای پیام/835/ش

R41380/P/S6,68/CT7 واژه های کاربردی مرتبط کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی ایران بیشتر بخوانید... مانوکیان اولین خارجی لیگ برتر کشتی محمدی: کشتی مجوز نمی‌گرفت ضرر می‌کردیم/ تعویق المپیک زمانی فرصت بود که از آن استفاده کنیم پیگیری مستقیم فدراسیون کشتی برای برگزاری لیگ/ شروط وزارت بهداشت برای صدور مجوز برگزاری مسابقات قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مانوکیان اولین خارجی لیگ برتر کشتی محمدی: کشتی مجوز نمی‌گرفت ضرر می‌کردیم/ تعویق المپیک زمانی فرصت بود که از آن استفاده کنیم پیگیری مستقیم فدراسیون کشتی برای برگزاری لیگ/ شروط وزارت بهداشت برای صدور مجوز برگزاری مسابقات واژه های کاربردی مرتبط کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی ایران پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ حلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکس ۲ اعضای هیئت رئیسه سال چهارم شورای اسلامی شهر قشم انتخاب شدند ۳ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۴ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۵ عرضه سهام «دارا دوم» در بورس / استراتژی تشکیل صف خرید موجب افزایش قیمت سهام شد ۶ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۷ شمار بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی استان بوشهر سیر نزولی دارد ۸ باند قاچاق سلاح و مهمات در استان مازندران منهدم شد مهمترین اخبار استانها حلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکس گزارش|‌جولان مسافران کرونایی در جاده‌های مازندران / مردم هیچ اعتنایی به توصیه‌های مسئولان بهداشتی ندارند رئیس پلیس‌راه استان قم: برای نخستین بار شاهد ترافیک سنگین در محورهای قم از ابتدای شیوع کرونا بودیم گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از عزادارای ماه محرم در جزیرةالشهدا / طنین ندای "یا حسین (ع)" در خلیج فارس مهمترین اخبار تسنیم نمکی: کاش ابزاری فراتر از خواهش و التماس داشتم تا به دلیل ترددهای بی‌‌رویه مضطرب نمی‌‌شدم روضه‌خوانی رهبر انقلاب برای حضرت علی‌اکبر(ع) گفتگو|ایزدی: آمریکا در سیاست خارجی پایبند به قانون جنگل است/ ادعای پمپئو کاملاً بی اساس است گزارش|‌جولان مسافران کرونایی در جاده‌های مازندران / مردم هیچ اعتنایی به توصیه‌های مسئولان بهداشتی ندارند رئیس پلیس‌راه استان قم: برای نخستین بار شاهد ترافیک سنگین در محورهای قم از ابتدای شیوع کرونا بودیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی ایران کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی ایران رقابت های لیگ برتر کشتی رقابت های لیگ برتر لیگ برتر کشتی آزاد لیگ برتر کشتی حضور در لیگ برتر کشتی کرمانشاه پالایش و پخش کشتی گیران هیئت کشتی تیم کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی

۲۳ میلیارد تومان پاداش نقدی به مدال آوران کشتی در سال ۱۴۰۲ پرداخت شد.

به گزارش مشرق، در مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ توسط رئیس محترم جمهور،‌ مبلغ ۲۳ میلیارد تومان پاداش به مدال آوران کشتی کشور اختصاص یافت.

این پاداش با توجه به مدال آوری کشتی گیران آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت های آسیایی و جهانی بود که به آن‌ها تعلق گرفت.

فدراسیون کشتی بلافاصله پس از دریافت این پاداش از وزارت ورزش و جوانان، پاداش هر مدال آور را بر اساس رتبه بندی تعیین شده، به حساب آن‌ها واریز کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • به فدراسیون فوتبال یک ریال پرداخت نکردیم/بیشترین اعتباربرای کشتی
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم