Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار هرمزگان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، دستاوردهای دولت تدبیر و امید در هرمزگان را تشریح و تاکید کرد دولت در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در استان هرمزگان بیش از ۹ هزار پروژه افتتاح کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، فریدون همتی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس که به مناسبت هفته دولت انجام شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ایام عزاداری شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین علیه السلام را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزاداری سید و سالار شهیدان در سومین حرم اهل بیت + تصاویرکرونا در اروپا|از خطر ورشکستگی صنعت توریسم تا عبور آمار مبتلایان روزانه در فرانسه از مرز 6 هزار نفرواکاوی سخنان امام حسین(ع) بعد از شهادت علی‌اکبر(ع)

وی گفت: در هفته دولت سال جاری 576 پروژه با اعتباری بالغ بر 53 هزار میلیارد ریال در استان هرمزگان افتتاح شد.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: در طول دولت‌های یازدهم و دوازدهم اقدامات بزرگی در استان هرمزگان صورت گرفته و در این دولت نزدیک به 9 هزار پروژه با اعتباری بالغ بر 300 هزار میلیارد ریال در این استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: در حوزه کشاورزی در این دولت، 506 پروژه در هرمزگان اجرایی شده و میزان تولید محصولات کشاورزی در استان با افزایش 54 درصدی در دولت تدبیر و امید به دو میلیون و 900 هزار تن رسیده است و سطح گلخانه های کشاورزی در استان نیز با افزایش 632 درصدی به 640 هکتار رسیده است.

همتی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید میزان صادرات محصولات کشاورزی در هرمزگان با افزایش 180 درصدی به 700 میلیون دلار در سال رسیده است و سیستم های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی هرمزگان با رشد 60 درصدی در این دولت به 118 هزار هکتار رسیده است.

وی گفت: میزان پرورش میگو در هرمزگان در این دولت، 841 درصد افزایش یافته و به بیش از 30 هزار تن رسیده و تا پایان سال جاری مزارع پرورش میگو در استان به 20 هزار هکتار خواهد رسید و تولید 9890 تن پرورش ماهی در دریا در هرمزگان، در دولت یازدهم و دوازدهم صورت گرفته، در صورتی که پیش از این دولت، هیچ گونه تولیدی در این عرصه نداشته ایم.

همتی افزود: تعداد مراکز تکثیر میگو در استان قبل از سال 92 تنها 9 مرکز با ظرفیت تولید لارو یک و نیم میلیارد قطعه در سال بوده است و درسال جاری تعداد این مراکز به 19 مرکز با ظرفیت تولید سه ونیم میلیارد قطعه رسیده است و پیش بینی می‌شود تعداد این مراکز در سال 1400 به 40 مرکز با ظرفیت تولید هفت میلیارد قطعه لارو برسد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: تعداد واحدهای صنایع فرآوری و بسته بندی از 71واحد در سال 92 به 150 واحد تا شهریورماه 99 رسیده است و 67 واحد تا پایان 1400 به بهره برداری می‌رسد و تعداد واحد‌های صنایع شیلاتی از 26 واحد در سال 92 به 54 واحد رسیده که تا پایان دولت 33 واحد دیگر اضافه خواهد شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در زمینه اجرای عملیات آبخیزداری در این دولت در استان، تاکنون 8000 سازه آبخیزداری در سطح 550 هزار هکتار احداث و بیابان زدایی در سطحی بالغ بر 10 هزار هکتار، صورت گرفته است.

همتی بیان داشت: تقویت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با رشد 250 درصدی در دولت یازدهم و دوازدهم، در هرمزگان انجام شده و 217 صندوق خرد زنان روستایی با افزایش 261 درصدی در این دولت در استان، انجام شده است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان، اقداماتی همچون ساخت 602 خانه بهداشت، بهره‌برداری از 804 تخت بیمارستانی و راه اندازی 116 مرکز جامع سلامت، در این دولت در هرمزگان، صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: هزار و 142 پروژه در حوزه برق توسط این دولت در استان اجرایی شده است و در این دولت شش نیروگاه در استان هرمزگان به بهره برداری رسیده که موجب تأمین پایدار و مناسب برق در استان شده است.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: اجرای 389 پروژه در حوزه آب و فاضلاب از اقدامات این دولت در استان بوده است که تامین آب شهرستان بشاگرد از سد جگین، ساخت سد سرنی، فاز اول و دوم آب شیرین کن بندرعباس و فاز اول آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی بندرعباس از مهمترین پروژه هایی بود که توسط این دولت صورت گرفت.

همتی گفت: در حوزه راه و شهرسازی تعداد هزار و 309 پروژه توسط این دولت در هرمزگان اجرا شده و

سه هزار کیلومتر راه روستایی، توسط این دولت در استان ساخته شده و کریدور ساحلی در غرب هرمزگان تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

وی تصریح کرد: 311 پروژه حوزه صنعت و معدن با اعتباری بالغ بر 62 هزار و 150 میلیارد ریال از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون در هرمزگان به بهره برداری رسیده است.

استاندار هرمزگان یادآور شد: صدور تعداد 2342 فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری نزدیک به 110 هزار میلیارد تومان، صدور تعداد 558 فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری 26 هزار میلیارد تومان و صدور تعداد 129 فقره پروانه بهره برداری معدن با سرمایه گذاری 178 میلیارد تومان، از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید در هرمزگان است.

همتی بیان داشت: احداث خط تولید آهن اسفنجی به شکل بریکت به ظرفیت یک میلیون و 500 هزار تن با اعتبار 7500 میلیارد ریال و احداث کارخانه تولید گندله آهن شرکت مادکوش به ظرفیت 250 هزار تن با اعتباری بالغ بر 16 هزار و 440 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های صنعتی این دولت در استان است.

وی عنوان کرد: 93 پروژه درحوزه پالایشگاه‌ها با اعتباری بالغ بر 16 هزار و 348 میلیارد ریال و 290 میلیون دلار و 312 میلیون یورو در دولت یازدهم و دوازدهم در هرمزگان به بهره برداری رسیده است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس با ظرفیت تولید روزانه 45 میلیون لیتر بنزین یورو 5 ،تولید روزانه 12میلیون لیتر نفت گاز ،3میلیون لیتر گازمایع ،2میلیون لیتر سوخت جت، افزایش تولید بنزین و ارتقاء کیفیت بنزین و نفت گاز تولیدی پالایشگاه بندرعباس و خط در حال احداث انتقال نفت گوره به جاسک با اعتبار مجزا 1/5میلیارد یورو از جمله مهمترین این پروژه‌ها هستند.

وی گفت: در حوزه وزارت کشور نیز تعداد سه هزار و 28 پروژه عمرانی شهری و روستایی در این دولت در هرمزگان اجرایی شده است.

همتی تصریح کرد: پروژه های ورزشی اجرا شده در استان از 274 پروژه قبل از سال 92 به 400 پروژه در این دولت رسیده است که نمونه این پروژه ها، استخر سرپوشیده میناب، سالن های 1200 نفره پارسیان و رودان، استادیوم چمن مصنوعی بندرلنگه ،بندرخمیر ، بندر پل ، هنگویه بستک ، محله نو ایسین شهرستان بندرعباس، 37 سالن ورزشی و 81 زمین چمن مصنوعی است.

وی ادامه داد: در زمینه نوسازی مدارس از سال 92 تا کنون 717 پروژه شامل بیش از 2400 کلاس درس در استان، افتتاح شده است و 260 مدرسه در دست احداث است.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: در زمینه توسعه زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان میزان فیبرنوری از 2500 کیلومتر در سال 92 به 3877 کیلومتر تا کنون رسیده است و پروژه های بسیار مهمی شامل اجرای فیبر دریایی دوم جزیره کیش و اجرای فیبردریایی جزیره قشم، دو رادیوی 5000 سریnec جزایر با ظرفیت ٣+١اس تی ام وان و رادیو اریکسون باظرفیتstm 8+1 و احداث ساختمان کهورستان و شروع به کارساختمان مراکز تنب کوچک وابوموسی، توسعه فیبر به میزان 55 درصد و ظرفیت شبکه انتقال به میزان 617 درصد و توسعه ip استان به میزان 2016 درصد رشد داشته است.

همتی بیان داشت: تعداد زیرساخت‌های فرهنگی در هرمزگان اعم از نگارخانه ، هنرستان، سینما و مجتمع های فرهنگی در دو دولت یازدهم و دوازدهم به4114 متر رسیده است و 6142 متر فضای فرهنگی در بخش فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تا دهه فجر 99 افتتاح خواهد شد.

وی گفت: تعداد کتابخانه ها در هرمزگان از 59 کتابخانه در سال 92 به 81 کتابخانه در سال‌جاری رسیده است و تعداد کتاب هم رشد 1171 درصدی داشته ، تا پایان سال 99 تعداد 5 کتابخانه در ابوموسی، قشم، هشت‌بندی ، پارسیان و آبشورک بندرعباس به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT11 بیشتر بخوانید... بسته پیشنهادی منچسترسیتی به بارسلونا برای جذب مسی شهادت سومین مأمور پلیس پیشگیری تهران در سال ۹۹ مداحی ابوذر بیوکافی در شب هشتم محرم ۹۹ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بسته پیشنهادی منچسترسیتی به بارسلونا برای جذب مسی شهادت سومین مأمور پلیس پیشگیری تهران در سال ۹۹ مداحی ابوذر بیوکافی در شب هشتم محرم ۹۹ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ حلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکس ۲ اعضای هیئت رئیسه سال چهارم شورای اسلامی شهر قشم انتخاب شدند ۳ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۴ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۵ عرضه سهام «دارا دوم» در بورس / استراتژی تشکیل صف خرید موجب افزایش قیمت سهام شد ۶ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۷ شمار بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی استان بوشهر سیر نزولی دارد ۸ باند قاچاق سلاح و مهمات در استان مازندران منهدم شد مهمترین اخبار استانها حلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکس گزارش|‌جولان مسافران کرونایی در جاده‌های مازندران / مردم هیچ اعتنایی به توصیه‌های مسئولان بهداشتی ندارند رئیس پلیس‌راه استان قم: برای نخستین بار شاهد ترافیک سنگین در محورهای قم از ابتدای شیوع کرونا بودیم گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از عزادارای ماه محرم در جزیرةالشهدا / طنین ندای "یا حسین (ع)" در خلیج فارس مهمترین اخبار تسنیم نمکی: کاش ابزاری فراتر از خواهش و التماس داشتم تا به دلیل ترددهای بی‌‌رویه مضطرب نمی‌‌شدم روضه‌خوانی رهبر انقلاب برای حضرت علی‌اکبر(ع) گفتگو|ایزدی: آمریکا در سیاست خارجی پایبند به قانون جنگل است/ ادعای پمپئو کاملاً بی اساس است گزارش|‌جولان مسافران کرونایی در جاده‌های مازندران / مردم هیچ اعتنایی به توصیه‌های مسئولان بهداشتی ندارند رئیس پلیس‌راه استان قم: برای نخستین بار شاهد ترافیک سنگین در محورهای قم از ابتدای شیوع کرونا بودیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری رسیده دولت یازدهم و دوازدهم اعتباری بالغ دولت در استان دولت تدبیر و امید استاندار هرمزگان استان هرمزگان ظرفیت تولید توسط این دولت هزار میلیارد میلیارد ریال میلیون لیتر هزار هکتار سال جاری پروژه ها تا پایان هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح تندگویان در مردادماه سال جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران امروز در حاشیه آیین افتتاح تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخاردر جمع خبرنگاران در رابطه با‌ آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید تندگویان اظهار کرد‌: این پروژه به حسب شرایط تاسیساتی شرایط ویژه‌ای را دارد و اقدامات لازم در قالب این پروژه در حال انجام است.

وی افزود: اخیرا ما با یک چالشی در فرآیند این پروژه روبرو شده‌ایم به طوریکه یک ماه پیش با یک مسیر فاضلاب روبرو شده‌ایم که البته هفته گذشته این مشکل حل و فصل شده و ان‌شاءالله ظرف دو هفته آینده زیرگذر این تقاطع به بهره‌برداری خواهد رسید و ان‌شاءالله با بهره‌برداری این زیرگذر فرایند ادامه خواهد داشت.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در خصوص زمان بهره‌برداری کامل این تقاطع گفت: همانطور که گفته شد ظرف دو هفته دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و حداکثر این پروژه در مردادماه تکمیل خواهد شد.

وی در خصوص بهره‌برداری از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری گفت: فاز اول این پروژه در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید که فاز نخست آن 9.6 کیلومتر است و در رابطه با فاز دوم آن نیز ما 3 پیشنهاد را به سازمان محیط زیست داده‌ایم که هنوز در این باره جوابی را نداده‌اند.

حق‌بین گفت: به محض اینکه سازمان محیط زیست به پیشنهادات ارائه شده از سوی معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران در رابطه با فاز دوم آزادراه شهید شوشتری پاسخ بدهند اقدامات لازم برای اجرای فاز دوم آغاز خواهد شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران درباره بازدید وزیر کشور از فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی گفت: این بازدید روز پنجشنبه هفته گذشته انجام شد و در رابطه با فاز دوم این پروژه که حدود یک کیلومتر است کماکان معارضین ملکی و تاسیساتی وجود دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام شهرداری منطقه 18 ظرف یک ماه آینده مشکل معارضین در مسیر فاز دوم شهید بروجردی حل خواهد شد و به محض حل این موضوع جبهه کاری در این محدوده مستقر و اقدامات لازم را برای اجرای این پروژه انجام خواهند داد.

حق‌بین در پاسخ به این پرسش که فاز دوم شهید بروجردی در چه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و اگر مشکلی پیش نیاید فاز دوم آن تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید