Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:55:50 GMT

کاشان| آمریکا در حال شکست دیگری در درون خود است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۹۲۹۸

کاشان| آمریکا در حال شکست دیگری در درون خود است

‍‍‍‍‍‍

امام جمعه اردستان با بیان اینکه آمریکا در حال شکست دیگری در درون خود است، گفت: استخوان‌های آمریکا به زودی درهم خواهد شکست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در سخنرانی خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این دو شهید متدین بودند و در سال 60 دشمنان با شهادت آن‌ها خوشحالی کردند که کار ایران تمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از زمان شهادت این دو یار امام این روز را ملاک ارزیابی دولتمردان قرار دادند و هفته دولت نامگذاری شد که از دوم تا هشتم شریور ادامه دارد تا فرصتی باشد که مسئولان با بازبینی عملکردشان بیشتر به فکر مردم باشند و دولت هم در سال آخر خدمت خود رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را عملیاتی کند.

امام جمعه شهرستان اردستان گفت: بیان خدمات و نقد درونی و توجه به تولید و جلوگیرزی از قاچاق از سخنان رهبر معظم انتقلاب اسلامی است که مسئولان اجرایی از رئیس جمهور تا کارمندان جزء باید این را مد نظر قرار داده و به مطالبات مردم باید رسیدگی کرد.

وی ابراز داشت: ما ملت نجیبی داریم و در عین نجابت باید مطالبه گری کنند و کارها را هم نقد منصفانه کنند هر چند بعضی دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها کارها را برای مردم و سرمایه‌گذاران سخت می‌کند که فرماندار باید با دستوری که می‌دهند آن را تسریع کنند.

حجت‌الاسلام دهشیری ضمن اشاره به شکست‌های مفتضحانه آمریکا بیان کرد: ملت ایران در آینده شاهد شکست‌های بیشتر آمریکا و اذنابش خواهد بود و بعد از شکست شورای امنیت در حال شکست دیگری در درون خود است که شاهد خورد شدن و شکسته شدن استخوان‌های آن خواهیم بود.

آمریکا و انگلیس بدترین عملکرد را در مقابله با شیوع ویروس کرونا دارندگفتگو|ایزدی: آمریکا در سیاست خارجی پایبند به قانون جنگل است/ ادعای پمپئو کاملاً بی اساس استچین ادعای وزیر خارجه آمریکا درباره بازگشت تحریم‌های ایران را «دروغ» خواند

دولت در زمینه برخورد با کالای قاچاق با قاطعیت برخورد کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم در نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود اظهار داشت: هفته دولت فرصت خوبی است برای یادآوری و مرور خدمات یک ساله اعضای دولت  تا هم دستاوردها هم تنگناها و کاستی‌ها را برای مردم بیان کنند .

امام جمعه شهر بادرود ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خطاب به کابینه دولت گفت: در سال پایانی دولت یازدهم همین نکته بس است که شما که امروز توفیق خدمت به مردم و کشور را دارید برای خدا و برای اسلام کار کنید چرا که این آخرین فرصتی است که شما دارید.

وی افزود: دولتمردان جدیت در پیگیری کارهای وعده داده شده کارهایی که شروع شده یا قول آن داده شده سعی کنید به پایان برسانید و در واقع در زمینه اشتغال برای معیشت مردم، کاهش تورم و تقویت ارزش پول ملی هر چه می‌توانید کار کنید و از طرفی موانع جهش تولید را برطرف و از واردات بی‌رویه مثل لوازم ‌لوکس به داخل کشور جلوگیری کنید.

حجت‌الاسلام قاسمی ضمن تاکید بر مبارزه با موضوع قاچاق توسط افراد مسئول و دخیل در این زمینه تاکید کرد: برخورد با مساله  قاچاق و حل مشکلات قطعه‌سازی و تشویق و ترغیب جهت سرمایه گذاری باعث رونق اقتصادی و جهش تولید و تکمیل سرمایه‌گذاری‌های نیمه تمام خواهد شد.

خطیب جمعه بادرود به فرمایش مقام معظم رهبری در بخش مسائل اقتصادی اشاره کرد و گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظن انقلاب اقتصاد کشور را مطلقاً به تحولات خارجی پیوند نزنند و برنامه‌ریزی  اقتصادی را منوط به اینکه تحریم‌های اقتصادی برداشته شود و یا کاهش پیدا کند نکنند .

قاسمی به آخرین دیدار سالانه هیئت دولت با مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دولت روز یکشنبه دوم شهریور از طریق دیدار تصویری برگزار شد اشاره کرد و گفت: جان کلام مقام معظم رهبری در این دیدار تصویری این بود که دولت از این فرصت یک ساله در قالب سه صد روز و 65 روز برای تکمیل و ترمیم و تصحیح اقدامات هفت ساله خود اقدام کند.

انتهای پیام/802/804/ ت

R7760/P/S6,1369/CT11 بیشتر بخوانید... مسکو: استقرار موشک‌های هسته‌ای آمریکا در نقاط مختلف جهان به مسابقه تسلیحاتی می‌انجامد چین: آمریکا فوراً تحریم‌های یکجانبه خود علیه سوریه را لغو کند بایدن خواستار عدالت و پایان خشونت در آمریکا شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مسکو: استقرار موشک‌های هسته‌ای آمریکا در نقاط مختلف جهان به مسابقه تسلیحاتی می‌انجامد چین: آمریکا فوراً تحریم‌های یکجانبه خود علیه سوریه را لغو کند بایدن خواستار عدالت و پایان خشونت در آمریکا شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ حلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکس ۲ اعضای هیئت رئیسه سال چهارم شورای اسلامی شهر قشم انتخاب شدند ۳ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۴ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۵ عرضه سهام «دارا دوم» در بورس / استراتژی تشکیل صف خرید موجب افزایش قیمت سهام شد ۶ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۷ شمار بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی استان بوشهر سیر نزولی دارد ۸ باند قاچاق سلاح و مهمات در استان مازندران منهدم شد مهمترین اخبار استانها حلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکس گزارش|‌جولان مسافران کرونایی در جاده‌های مازندران / مردم هیچ اعتنایی به توصیه‌های مسئولان بهداشتی ندارند رئیس پلیس‌راه استان قم: برای نخستین بار شاهد ترافیک سنگین در محورهای قم از ابتدای شیوع کرونا بودیم گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از عزادارای ماه محرم در جزیرةالشهدا / طنین ندای "یا حسین (ع)" در خلیج فارس مهمترین اخبار تسنیم نمکی: کاش ابزاری فراتر از خواهش و التماس داشتم تا به دلیل ترددهای بی‌‌رویه مضطرب نمی‌‌شدم روضه‌خوانی رهبر انقلاب برای حضرت علی‌اکبر(ع) گفتگو|ایزدی: آمریکا در سیاست خارجی پایبند به قانون جنگل است/ ادعای پمپئو کاملاً بی اساس است گزارش|‌جولان مسافران کرونایی در جاده‌های مازندران / مردم هیچ اعتنایی به توصیه‌های مسئولان بهداشتی ندارند رئیس پلیس‌راه استان قم: برای نخستین بار شاهد ترافیک سنگین در محورهای قم از ابتدای شیوع کرونا بودیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم

نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا از بایدن خواست تا برای شکست دادن ترامپ در انتخابات از حضور در این رقابت انصراف دهد.

به گزارش فارس به نقل از پولتیکو، رابرت اف. کندی، نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا عنوان کرده که جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و نامزد حزب دموکرات باید از رقابت‌ها کناره‌گیری کند تا وی بتواند مانع از این شود که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار دیگر به کاخ سفید بازگردد.

کندی در جریان یک سخنرانی ۳۰ دقیقه‌ای در مرکز شهر بروکلین در ایالت نیویورک آمریکا عنوان کرد: ما فقط یک شانس برای شکست دادن دونالد ترامپ داریم. ما به نامزدی نیاز داریم که بتواند این کار را انجام دهد و آن نامزد من خواهم بود.

کندی سپس در ادامه سخنرانی‌اش از بایدن خواست تا از حضور در انتخابات کناره‌گیری کند و عنوان کرد بر خلاف بایدن که شانسی برای پیروزی ندارد، ترامپ می‌تواند پیروز انتخابات باشد مگر آنکه بایدن با کنار کشیدنش از رقابت‌ها راه را برای شکست دادن ترامپ فراهم کند.

اظهارات کندی در حالی مطرح می‌شود که وی در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد شدید ترامپ قرار گرفته است و ترامپ به صراحت اعلام کرده هر گونه حمایت رای‌دهندگان از وی مانند هدر دادن حق رای‌شان است.

دموکرات‌ها نیز در مقابل اظهارات کندی علیه بایدن، انتقادات زیادی علیه وی مطرح کرده‌اند.

در همین رابطه مت کوریدونی، سخنگوی کمیته ملی دموکرات آمریکا عنوان کرده است که پیشنهاد کندی برای کنار کشیدن بایدن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری را به همان اندازه کمپین انتخاباتی‌اش نباید جدی گرفت.

با این حال کندی به همراه مدیر کارزار انتخاباتی‌اش، آماریلیس فاکس کندی، نظرسنجی را ارائه کردند تا بر مبنای آن استدلال کنند که چرا بایدن باید از رقابت‌های ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند.

وی با اشاره به نتایج این نظرسنجی تنها راه شکست ترامپ در انتخابات را، کناره‌گیری بایدن عنوان کرده است.

هنوز نه کمپین ترامپ و نه کمپین بایدن در باب اظهارات کندی اظهار نظر نکرده‌اند.

کندی پیش از این هم در اظهاراتی بایدن را خطری بزرگ برای دموکراسی آمریکا دانسته و عنوان کرده بود خطر وی برای دموکراسی بیشتر از خطر ترامپ است.

دیگر خبرها

  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • دولت نتانیاهو از درون فروپاشیده است/ خیزش دانشجویان غربی به سایر کشور‌ها کشیده می‌شود
  • خیزش دانشگاهیان آمریکا یکی از دستاورد‌های طوفان‌الاقصی است
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید