Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه خبری باشگاه آمیای فرانسه در گزارشی به بررسی شرایط سامان قدوس پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از le11amienois، در بخشی از این گزارش تفصیلی آمده است: سامان قدوس شاید در هفته‌های پیش رو مجبور به ترک آمیا شود. همه چیز در این ماجرا بستگی به پیشنهادهای خارجی‌ قدوس و تمایلش به بازی در لیگ بهتری نسبت به لیگ دسته دوم فرانسه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حفظ سامان قدوس می‌تواند از جنبه‌های ورزشی و اقتصادی برای باشگاه آمیا اشتباه باشد، زیرا این بازیکن بنا به دلایلی از جمله مصدومیت و محرومیت بین‌المللی هرگز نتوانست در ترکیب اصلی تیمش بازی کند. قدوس این فرصت را داشت تا در لوشامپیونه فرانسه نشان دهد که چقدر بازیکن ارزشمندی است.

در ادامه این گزارش خاطر نشان شده است: سامان قدوس با وجود توانمندی‌های فنی هرگز نتوانست بازیکنی خلاق در لیگ دسته اول فرانسه باشد. بنا به دلایل ساده‌‌ای سامان قدوس متناسب بازی در لیگ‌های دسته اول و دوم فرانسه نیست. سرعت و جدیت دو خصیصه اصلی فوتبال فرانسه است. اگر سامان قدوس با انتقال شش تا هشت میلیون یورویی به برنتفورد انگلیس برود برای باشگاه آمیا بسیار سودمند خواهد بود و می‌تواند بازیکن بهتری را در پست او جذب کند. همچنین خاطر باشگاه آمیا بابت پرداخت دستمزد سنگین قدوس آسوده می‌شود. 

تکرار داستان سامان قدوس در تیم ملی فوتبال سوئد

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سامان قدوس بیشتر بخوانید... سامان قدوس در طرح لیگ برتری شدن برنتفورد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سامان قدوس در طرح لیگ برتری شدن برنتفورد واژه های کاربردی مرتبط سامان قدوس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مسی مقصد بعدی‌اش را به نیمار اعلام کرد ۲ تراکتور با ۳ غایب به مصاف استقلال می‌رود ۳ احضار مجیدی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال ۴ سازمان بازرسی ادعای مخالفت با بازگشت استراماچونی را تکذیب کرد/ ابلاغیه سازمان لیگ است ۵ سعادتمند: فاصله ۱۴ امتیازی با قهرمان در شأن استقلال نیست، حق ماست برای فصل بعد تصمیم بگیریم/ ۲ ماه و نیم است منتظر لیست مجیدی هستم ۶ واکنش معاون وزیر ورزش به خبر بازگشت استراماچونی به استقلال ۷ غیبت مجدد مجیدی در تمرین استقلال/ دیاباته در جمع آبی‌پوشان حاضر نشد ۸ بارسلونا پاسخ نامه مسی را داد/ شرط باشگاه برای جدایی کاپیتان مهمترین اخبار ورزشی سعادتمند: فاصله ۱۴ امتیازی با قهرمان در شأن استقلال نیست، حق ماست برای فصل بعد تصمیم بگیریم/ ۲ ماه و نیم است منتظر لیست مجیدی هستم بوشیچ: شک دارم باشگاه پرسپولیس بتواند پول برانکو را پرداخت کند! روحانی: از افتخارات قهرمانان استفاده می‌کنند اما پول را به خارجی‌ها می‌دهند دستمزد داوران دربی چقدر بود؟ مهمترین اخبار تسنیم نمکی: کاش ابزاری فراتر از خواهش و التماس داشتم تا به دلیل ترددهای بی‌‌رویه مضطرب نمی‌‌شدم همتی: افزایش‌ موقتی نرخ تورم کنترل شد/ تحریم‌ها نفس پایانی را می‌کشد عربستان|رژیم سعودی مجبور به توقف حکم اعدام ۳ نوجوان شیعه شد روضه‌خوانی رهبر انقلاب برای حضرت علی‌اکبر(ع) گفتگو|ایزدی: آمریکا در سیاست خارجی پایبند به قانون جنگل است/ ادعای پمپئو کاملاً بی اساس است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سامان قدوس سامان قدوس باشگاه آمیا سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به درهای سانتیاگو برنابئو رسیده‌است.

طرفداری | انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید وارد فاز پایانی شده‌است.

فابریتزیو رومانو در جدیدترین گزارش خود از آماده‌سازی باشگاه رئال مادرید برای ورود کیلیان ام باپه خبر داده‌است. طرفین پس از توافق در ماه‌های گذشته، اکنون در حال تکمیل و امضاء اسناد و کاغذ‌بازی‌های پایانی هستند. همه چیز برای پیوستن ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به رئال مادرید مهیا است و این انتقال بزرگ تا قبل از آغاز رقابت‌های یورو 2024 به صورت رسمی اعلام خواهد شد. ام باپه در پایان فصل جاری قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان می‌رسد و تمایل قطعی خود را برای پیوستن به رئال به مقامات باشگاه فرانسوی اعلام کرده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • استقرار اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین
  • اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین مستقر شدند
  • مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد
  • فرانسه پیشتر سربازان خود را به اوکراین فرستاده است
  • حکومت نظامی شهر فرانسوی برای جوانان
  • بیرون کردن دانشجویان فرانسوی توسط پلیس پاریس
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • حمایت متفاوت دانشجویان فرانسوی از غزه | ببینید
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین