Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@04:04:40 GMT

شما سال ۲۰۱۸ از برجام طلاق گرفتید

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۰۰۳۲

شما سال ۲۰۱۸ از برجام طلاق گرفتید

وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی تلاش‌های آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل از طریق تهدید را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی تلاش‌های آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل از طریق تهدید را محکوم کرد.

ظریف در توییتی نوشت: پس از آنکه [تلاش های]  ایالات متحده آمریکا سه مرتبه از سوی شورای امنیت رد شد، این کشور اکنون تهدید به "تحریم هر شخص و هر موجودیتی که بین آمریکا" و "اسنپ‌بک آن" فاصله ایجاد کند، کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشن است که آن‌ها [دولتمردان آمریکا]  نه فهمی نسبت به "حقوق" دارند و نه از ملل متحد چیزی می‌دانند.

شاید این یک مثال برای آنها روشن کند: شما سال ۲۰۱۸ از برجام طلاق گرفتید. قرار داشتن نام شما در سند ازدواج بی معناست.


انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزیر امور خارجه محمدجواد ظریف برجام اسنپ بک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست

متاسفانه طی سال‌ها و دهه اخیر، بعد از رها شدن فضای مجازی و رشد قارچ‌گونه‌ی کانال‌ها و صفحات وطن‌فروش رفته‌رفته مخاطب با این سوال رو به رو شد که آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل و مرگ فرستادن بر آنها کار درستی بوده است؟

پاسخ این سوال را در روزهای اخیر، براندازها با زبان بی‌زبانی داده‌اند: وقتی دانشگاه‌های غرب مرگ بر بچه‌کش و حامیانش سر می‌دهند یعنی هیچ بعید نیست، تصمیم‌سازهایی در جهان غرب در آینده بالا‌نشین شوند که مسائل را از زاویه نگاه جمهوری اسلامی و مردم ایران می‌بینند.

در واقع شعارهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا طی ۴۵ سال و آتش‌زدنِ پرچم‌ها جرقه‌ای بود که زده شد تا این آتش بالاخره شعله‌ور شد. و حالا جواب داده و پژواک این صدا نه از کشورهای مسلمان که از پایتخت‌های غربی به گوش جهانیان می‌رسد.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • چین، آمریکا را تهدید به اقدام تلافی جویانه کرد
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!