Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@03:28:01 GMT

روایت تصویری تسنیم گیلان از سربازان پشت جبهه مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۰۱۶۴

روایت تصویری تسنیم گیلان از سربازان پشت جبهه مقابله با کرونا

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- واحدهای تولید‌کننده ماسک و اقلام بهداشتی گیلان برای کمک به مردم و رفع نیازهای این حوزه همچنان در پشت جبهه مقابله با کرونا حضور دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مدافعان سلامت بیش از هفت ماه است که در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا حضور دارند و در کنار آن‌ها کارگران و تولیدکنندگان اقلام بهداشتی نیز در پشت این جبهه همواره مشغول خدمت بوده‌اند و کارخانجات با تغییر خط تولید خود و تولید اقلام بهداشتی به کمک جامعه آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از کارخانجات در اقدامی خیرخواهانه به‌مناسبت ایام محرم در پویش "نذر ماسک، نذر سلامتی" مشارکت کرد و بیش از 3 هزار ماسک قابل شستشوی میتال به‌صورت رایگان تقدیم گروه‌های جهادی کرد تا بین مردم و نیازمندان توزیع شود.

شمار بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی استان بوشهر سیر نزولی داردسیر صعودی کرونا در شهرضا؛ ساده‌انگاری‌هایی که جان می‌گیردخوزستان| ایذه سفید و آغاجری در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد

انتهای پیام/612/ح

R7877/P/S6,71/CT8 بیشتر بخوانید... بانوان گرگانی برای تولید ماسک در مساجد دست به کار شدند+ تصاویر معاون وزیر صمت: تولید روزانه ۱۱ میلیون ماسک در کشور/ پارچه موردنیاز واحدهای پروانه‌دار تولید ماسک تأمین می‌شود افتتاح کارخانه جدید تولید ماسک با ظرفیت ۲ میلیون در روز، بزودی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بانوان گرگانی برای تولید ماسک در مساجد دست به کار شدند+ تصاویر معاون وزیر صمت: تولید روزانه ۱۱ میلیون ماسک در کشور/ پارچه موردنیاز واحدهای پروانه‌دار تولید ماسک تأمین می‌شود افتتاح کارخانه جدید تولید ماسک با ظرفیت ۲ میلیون در روز، بزودی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ حلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکس ۲ گزارش|‌جولان مسافران کرونایی در جاده‌های مازندران / مردم هیچ اعتنایی به توصیه‌های مسئولان بهداشتی ندارند ۳ رئیس پلیس‌راه استان قم: برای نخستین بار شاهد ترافیک سنگین در محورهای قم از ابتدای شیوع کرونا بودیم ۴ گزارش| بی‌توجهی برخی هموطنان به هشدارها و مسافرت به گیلان / شرایط کرونا رو به «بحران» است ۵ اعضای هیئت رئیسه سال چهارم شورای اسلامی شهر قشم انتخاب شدند ۶ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۷ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۸ ‌افزایش مسافرت‌ها به خطه شمال / درخواست دانشگاه علوم پزشکی از مردم ‌برای عدم مسافرت به گیلان مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان مجلس عزای سیدالشهدا(ع) دادستان گیلان: قاتل رومینا اشرفى ‌به ۹ سال حبس و پرداخت دیه ‌محکوم شد /‌ رأى قابل فرجام‌خواهى است گزارش|‌جولان مسافران کرونایی در جاده‌های مازندران / مردم هیچ اعتنایی به توصیه‌های مسئولان بهداشتی ندارند حلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکس مهمترین اخبار تسنیم نمکی: کاش ابزاری فراتر از خواهش و التماس داشتم تا به دلیل ترددهای بی‌‌رویه مضطرب نمی‌‌شدم وال‌استریت ژورنال: آمریکا ۱۵۰۰ نفر از نیروهایش را از عراق خارج می‌کند همتی: افزایش‌ موقتی نرخ تورم کنترل شد/ تحریم‌ها نفس پایانی را می‌کشد دادستان گیلان: قاتل رومینا اشرفى ‌به ۹ سال حبس و پرداخت دیه ‌محکوم شد /‌ رأى قابل فرجام‌خواهى است عربستان|رژیم سعودی مجبور به توقف حکم اعدام ۳ نوجوان شیعه شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!

تعداد بازدید : 44 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 492 «از اسرائیل خواسته‌ایم تا برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد... اگر پهپادهای انتحاری ایرانی به موقع شناسایی نشوند کاملا می‌توانند هدف خود را منهدم کنند...» این فرازهایی از گزارش تلویزیون اوکراینی درباره کپی پهپادهای شاهد 136 ایران است که روس‌ها در جنگ با اوکراین استفاده می‌کند. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه