Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ اعتقاد ویژه ای به هانسی فلیک داشته است.

هانسی فلیک، سرمربی آلمانی باشگاه بایرن مونیخ در اواسط فصل گذشته به صورت موقت به عنوان جانشین نیکو کواچ منصوب شد اما پس از عملکردی بسیار درخشان، قرارداد او تمدید شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، پس از برکنار شدن نیکو کواچ، اولی هونس از طرفداران سرسخت هانسی فلیک بود و حتی در تابستان گذشته نیز با فلیک تماس گرفت تا به کادرفنی بایرن مونیخ ملحق شود این موضوع را به کواچ نیز اطلاع داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این که فلیک به عنوان سرمربی بایرن مونیخ منصوب شد، هونس او را به خانه خود دعوت کرد. از همان ابتدا نیز اولی هونس علاقه زیادی به فلیک داشت. بایرن مونیخ به همراه فلیک برای دومین بار موفق به فتح سه گانه شد.

همچنین بخوانید:

هونس: جدایی آلابا؟ برای او یک گام رو به جلو از نظر مالی و یک گام رو به عقب در دیگر زمینه ها خواهد بود

هونس: نمی توانید از بایرن مونیخ انتظار داشته باشید کمتر تلاش کند تا بوندسلیگا جذاب تر شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است

مدافع سابق بایرن مونیخ معتقد است که هری کین می‌تواند نقش کلیدی در مقابل رئال مادرید ایفا کند.

طرفداری | هولگر بادشتوبر، مدافع پیشین بایرن مونیخ که سال گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، در مورد هری کین و ستاره انگلیسی رئال مادرید، جود بلینگام صحبت کرده است.

هری کین، ستاره انگلیسی تیم بایرن مونیخ، در آستانه بازی حساس نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، در کانون توجهات قرار گرفته است. هولگر بادشتوبر ، مدافع پیشین بایرن مونیخ که در سال ۲۰۱۳ با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است در مصاحبه با میرر، معتقد است که کین باید در بازی مقابل رئال مادرید ثابت کند که او مرد بازی‌های بزرگ است.

بادشتوبر در مورد نقش کلیدی هری کین در بازی مقابل رئال مادرید می‌گوید:

بله، فشار وجود دارد، اما وقتی به مهاجمان بزرگ فکر می‌کنید، آنها در این مسابقات عملکرد خوبی دارند. وقتی می‌خواهید مانند بایرن قهرمان لیگ قهرمانان شوید، به بازیکنی مثل کین نیاز دارید و باواریایی‌ها در هر دو بازی نیمه‌نهایی به گل‌های او نیاز دارند. به همین دلیل است که فکر می‌کنم نقش او الان خیلی مهم است و در حالی که فشار زیادی روی دوش اوست، فکر می‌کنم می‌تواند از پس آن برآید.

او باید خودش را در چنین بازی‌های مهمی نشان دهد. هری کین به سرعت در تیم جا افتاد و همچنین با فرهنگ آلمان سازگار شد و این کار به آسانی که به نظر می‌رسد نیست. اما در نیمه دوم فصل، فکر می‌کنم به خصوص در بازی‌های بزرگ مقابل دورتموند و بایرلورکوزن، تاثیرگذاری او به بزرگی بازی‌های قبلی نبود. بازی مقابل رئال مادرید فرصت بسیار خوبی برای کین است تا نشان دهد مرد چنین بازی‌های بزرگی است و به‌نظرم او می‌تواند نقش کلیدی ایفا کند.

مدافع سابق بایرن مونیخ در پایان گذری به ستاره انگلیسی جوان رئال مادرید، جود بلینگام زد و گفت:

او خیلی خیلی سریع با فرهنگ اسپانیا و محیط بسیار خاص رئال مادرید سازگار شد. بلینگام مصمم است و ما از پتانسیل بالای او آگاهیم، اما این پیشرفت برای من به طرز خارق‌العاده‌ای جذاب بوده است، زیرا او بسیار سرسخت است و ضریب هوشی بازی او بسیار بالاست. او در رئال مادرید آزادی زیادی دارد، می‌تواند در هر جای زمین بازی کند و در ابتدای فصل تقریباً در هر بازی گلزنی می‌کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم
  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • جنگ روانی اسپانیا علیه بایرن: جنگ در مونیخ!‏
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟